פורסם 2010 ביוני 816 שנים מחבר ואיי אוי זה נשמע מסובךך.. חשבתי בכיוון של משחק רק שאני לא ממש יודע מה יתאים ל5 יחידות לימוד בכיתה יב' (בשפת אסמבלי)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.