עבור לתוכן

סיפור ה5850 שלי

Featured Replies

פורסם

אין להם שום אינטרס לא להחליף לך.

בטח שיש. ואם הכרטיס "נשבר" במעבדה של פנדה, ואז היבואן צודק ופנדה צריכה לספוג נזק של למעלה מ1000 שקל?

  • תגובות 53
  • צפיות 4.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

אהלן... קודם כל תודה על כל התגובות...

דובי, הסיפור נשמע הזוי - אבל פעם אחרונה שבדקתי הזוי לא שווה ללא אמיתי. הכרטיס שקיבלתי חלופי זה סתם כרטיס ישן שישב להם במעבדה... ואני התעסקתי עם הכרטיס?! ישראלי מצוי?!?! אם אין לך משהו חכם להגיד עדיף שתשתוק - אתה לא מכיר אותי אז להניח משהו כי אני "ישראלי" או מכל סיבה שבא לך כל אחד יכול זה לא ממש מצביע על חוכמה... אם כבר, אז להפך. אני בטוח שיש גם המון אנשים שמרוצים מהשירות של פנדה(ולכן אגב גם קניתי מהם...) אבל לכל חנות יש את החריגים וזה לא משנה אם זה 0.1 אחוז או 40 אחוז אני נפלתי על החלק הזה אצלם... אני דיברתי רק על המקרה הפרטי שלי ולא מעניין אותי שיש מלא ישראלים שממציאים שטויות כדי לקבל אחריות... כל מקרה לגופו ואותי מעצבן שכשפנדה יצרו איתי קשר אף אחד לא ניסה לברר למה זה קרה, אלא פשוט הודיעו לי שהנזק קיים ואין מה לעשות כאילו ברור שאני עשיתי אותו...

לגבי היבואן, לי אין שום עניין איתו אלא רק מול פנדה. מבחינתי ברגע שפנדה קיבלו חזרה את הכרטיס עם הטענה לנזק פיזי הם היו צריכים לעשות בדיקה פנימית איפה היה יכול לקרות הנזק - ואם הם לא בטוחים שכך הוא הגיע אסור להם להניח כך מתוך נוחות ואולי נפלנו על פראייר והוא יוותר... אבל זה בדיוק מה שהם עשו - הניחו שזה אני למרות שאין להם שום בסיס להנחה הזאת.

אני כבר באותו יום שלחתי מייל גם ליאיר(מה שמופיע בעמוד הראשי שלהם, בנתיים אין תשובה) וגם לג'יגה בייט העולמים(אז למרות שכבר שלחתי, תודה אלכס) שאיתם כבר הספקתי להחליף כמה מיילים... עדיין אין התקדמות.

לגבי האינטרס שלהם להחליף או לא, ברור שמבחינתם אם היבואן לא מחליף אז החלפה משמעותה לתת כרטיס חינם מהכיס שלהם - אבל מה לעשות זה חלק מהשירות שחברה מכובדת צריכה לתת. אם יש מקום לתבוע את החברת שליחויות תתבעו אבל זה עניין של החנות והלקוח בטח לא צריך להמתין את כל הזמן הזה(אני לא מדבר על זה שהערך של הכרטיס בנתיים יורד ואני תקוע בלי כרטיס מסך נורמלי ושחלק מהלימודים שלי תלוי בו... ועכשיו תקופת מבחנים ואני כנראה יאלץ ללמוד עד המבחן לא בבית...).

בקיצור, איפשהו בדרך הייתה פדיחה של מישהו שלא מוכן לקחת אחריות. בין אם זה פנדה, חברת השליחויות או היבואן עצמו, והאשמה, כמה מפתיע, נופלת על מי שהכי חלש - הלקוח.

אני מקווה שהסיפור הזה יגמר בקרוב... וכמובן עם סוף טוב....

שוב תודה לכולם,

יוגב.

פורסם

מה שחשוב כאן הוא שכל מי שמביא מוצר לחנות כולשהי, שידאג לצלם אותו משני צדדיו לפני שהוא מוסר אותו לחנות בשביל כיסוי תחת.

שיהיה תצלום חד ברזולוצייה טובה, שלא יגידו לא רואים טוב איזה טרנזיסטור פצפון...

פורסם

Hzur, אם הם ממשיכים להתעלם מפניותיך ואתה מוכן לשקול צעדים חריפים יותר, אנא תהיה איתי בקשר. גם לי יש חשבונות לסגור איתם.

אלכס, אתה צודק אבל כאן זה ממש לא רלוונטי. כרטיס המסך עבר בדיקה במעבדה שלהם שבמהלכה לא התגלה כל נזק פיזי, שהתגלה רק אצל היבואן. לחנות בכלל אין קייס. גם אם הנזק היה קים מלכתחילה, באחריות המעבדה לזהות נזק שכזה ולא להעביר את הכרטיס הלאה. לא זיהו? בעיה שלהם.

פורסם
  • מחבר

מה שחשוב כאן הוא שכל מי שמביא מוצר לחנות כולשהי, שידאג לצלם אותו משני צדדיו לפני שהוא מוסר אותו לחנות בשביל כיסוי תחת.

שיהיה תצלום חד ברזולוצייה טובה, שלא יגידו לא רואים טוב איזה טרנזיסטור פצפון...

בהחלט.... אני כבר אכלתי אותה אבל אני בטוח ילמד להבא וזה בהחלט מומלץ...

אני אפילו יחמיר יותר מזה שאני ממליץ לקחת את המצלמה ולצלם בחנות במעמד המסירה... שלא יוכלו להגיד שהצילום ישן... אם רק הייתי חושב על זה קודם...

לגבי בדיקה אצלם במעבדה, גמני שאלתי אותם את זה אבל הם אמרו שהם לוקחים את הכרטיס כמו שנתתי להם אותו ושולחים אותו ליבואן.... יכול להיות שזה לא נכון אבל זה לא משנה כי אני לא יכול להוכיח שהם בדקו אותו אצלם ובכל זאת שלחו אותו(לא שזה הפריע להם להניח שאני עשיתי את הנזק...)

פורסם

ויק זה לא הכי חכם לעלות דברים כאלה על גבי הפורום. "סגירת חשבונות" עלולה להתפרש לא נכון במידה ומקרה שלך או שלו יגיעו לבית משפט.

פורסם

היות וכבר כתבתי כאן בעבר על כוונתי לתבוע אותם במידה ודרכי נועם לא יעבדו, אני לא מוצא בכך בעיה כלשהי. זה שיש לביטוי "סגירת חשבונות" גם מובן פלילי עוד לא אומר שניתן לייחס כוונה פלילית למי שאמר אותו, בוודאי במקרה שבו סגירת החשבונות היחידה שקרתה במציאות היא זו המשפטית.

פורסם

אני רק אומר לפעמים עדיף להיות חכם מאשר צודק ::)

פורסם

אני מקבל את הערתך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים