עבור לתוכן

סיפור ה5850 שלי

Featured Replies

פורסם

מה שכן, לא אתה ולא פנדה לא מכירים את הPCB של הכרטיס ברמת ה"טרנזיסטור" המדובר. לאף אחד מכם לא היה את הכלים לבדוק שהוא שם או לא - מה שלמעבדות של מור לוי כן יש את האפשרות לעשות.

צריך להיות עיוור בשביל לא לראות איפה -היה- טרנזיסטור ואינו עוד. במיוחד אם קיים מצב שהוא נתלש בכוח או בגלל מכה, ואז נשארות רגליים שבורות או דברים אחרים.

אם הטכנאים במעבדה של 2 חנויות שאני קונה בהן קבוע יודעים להגיד לי אם קיים נזק פיזי על משהו וגם יודעים להראות לי במדויק איפה, אין סיבה שפנדה לא ידעו.

  • תגובות 53
  • צפיות 4.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מסכים עם "חרוך", מה זה החרטא הזה "חסר טרנזיסטור"?

נשמע לי הזוי לגמרי וקשה לי לומר לך מה לעשות, לדעתי תמשיך להציק לפנדה עצמה בכל הרמות,

מציג השירות הפשוט ביותר ועד למנכ"ל-הבעלים.

פורסם

^ זה לא שיש להם בעיה לשלוח אותך לכל הרוחות ולטעון שאתה שקרן בגלל שהעזת לפתוח על זה דיון כאן בפורום.

פורסם

והנה דוגמא אחרת מחנות אחרת:

היתה לי תקלה בכרטיס המסך (9800GT של Innovision בייבוא של אייבורי), הוא לא הצליח להפעיל סרטי HD בעזרת הpurevideo. לכאורה תקלה לא סטנדרטית שלא הכי פשוט לאבחן.

הגעתי היום למעבדה - מסרתי את הכרטיס לטכנאי, הסברתי את התקלה ואחרי 10 דקות יצאתי משם עם כרטיס חדש עם קירור יותר טוב. בלי לבדוק את הכרטיס, בלי וויכוחים ובלי שום דבר - רק להמתין לאישור מהמשרד וזהו.

פורסם

אני חייב לציין שאני באמת שם לב להרבה מאמצים מ KSP ואייבורי לנפץ את הדעה הרווחת שיש להם חרא שירות.

פורסם

אני חייב לציין שאני באמת שם לב להרבה מאמצים מ KSP ואייבורי לנפץ את הדעה הרווחת שיש להם חרא שירות.

מחזק, נתקלתי בזה עם מספר מכרים.

פורסם

אני חייב לציין שאני באמת שם לב להרבה מאמצים מ KSP ואייבורי לנפץ את הדעה הרווחת שיש להם חרא שירות.

לעומת זאת, נכנסתי פעם אחת לחנות של אייבורי בת"א כדי לרכוש מקלדת של מייקרוסופט. לא היה איכפת לי מה הדגם כל עוד אין את המקש המעצבן של sleep. המוכרן כל כך התעקש למכור לי איזה מקלדת ספציפית או שסתם לא היה לו חשק לעזור לי שהפיתרון שהוא הציע לי היה לעקור את הכפתור של ה sleep מהמקלדת. באותה שנייה עשיתי פרסה ויצאתי משם ומאז אני מקבל צמרמורת בכל פעם שאני שומע את השם "אייבורי" ואני ממליץ גם לכל החברים שלי שלא לקנות שם.

פורסם

לא שזה נושא הדיון, אבל המוכר צודק איפשהו, מה לעזאזל מפריע לך כפתור ה SLEEP?

(לא שזה סיבה לדבר ככה ללקוח כן?)

פורסם

לא שזה נושא הדיון, אבל המוכר צודק איפשהו, מה לעזאזל מפריע לך כפתור ה SLEEP?

בד"כ הוא ממוקם מתחת או מעל הכפתורים של ה- PageUp/Down או ה- Delete/Insert. תו"כ עבודה אני לא ממש מסתכל על המקלדת בגלל הקלדה עיוורת וקורה שהאצבע לוחצת על הכפתור הלא נכון. אם לחצתי Insert במקום Delete - מילא. אבל אם אני אלחץ בטעות על Sleep כל המחשב ילך לישון (ולא יתעורר יותר אחרי שאני "אטפל" בו עם המחבט בייסבול שלי מרוב עצבים). :smile1:

פורסם

^^

עם וויסטה ו Se7en אתה יכול לבטל את הפונקציונליות של כפתור ה SLEEP במקלדת, כך שגם אם בטעות תלחץ עליו לא יקרה דבר, אך מאחר ואתה כרגע עם XP זה לא כזה משנה. ;)

פורסם

בד"כ הוא ממוקם מתחת או מעל הכפתורים של ה- PageUp/Down או ה- Delete/Insert. תו"כ עבודה אני לא ממש מסתכל על המקלדת בגלל הקלדה עיוורת וקורה שהאצבע לוחצת על הכפתור הלא נכון. אם לחצתי Insert במקום Delete - מילא. אבל אם אני אלחץ בטעות על Sleep כל המחשב ילך לישון (ולא יתעורר יותר אחרי שאני "אטפל" בו עם המחבט בייסבול שלי מרוב עצבים). :smile1:

בנוסף למה שאמר "™ALÞHÃ", אני בטוח שיש תוכנת צד ג' שיכולה לבטל את הכפתור הזה גם ב XP.

זאת ועוד, ברוב רובם של המקלדות, כפתור ה SLEEP בנוי במיוחד קטן יותר ושקוע מעט

על מנת למנוע בילבול כזה בהקלדה עיוורת.

כולנו מקלידים עיוור - סמוך עלי,

אפשר לספור את האנשים שמחפשים מקלדת בלי כפתור SLEEP על יד אחת (של לוחם הנדסה קרבית וותיק)

וגם את המקלדות, כמדומני.

פורסם
  • מחבר

טוב קודם כל תודה לכל מי שענה...

למי ששאל לגבי בעיה בכרטיסים... זה לא משהו גורף יש המון כרטיסים תקולים של כל היצרניות... נתקלתי במלא סוגים של ארטיפקטים למינהם... ומצאתי 3 דוגמאות לארטיפקטים כמו שהיו לי ושלושתם היו רדאון לא יודע של איזה חברה... באחד מהם כתבו משהו שזאת תקלה בזיכרון של הכרטיס אבל אני לא באמת יודע עד כמה זה מדוייק...

לגבי KSP אני יכול להגיד שחבר טוב שלי שקנה כרטיס 4870 דרכם והכרטיס נדפק הוא הלך אליהם הם בדקו אותו אצלם במקום ראו שהוא בכלל לא מגיב ונתנו לו חדש במקום...

גם אני באופן אישי קניתי הארדיסק חיצוני של 1TB מאייבורי שהלך לעולמו(עם 850 ג'יגה של סרטים ומוזיקה... רציתי לבכות) וכשניגשתי אליהם הם חיברו אותו למחשב ראו שהוא משמיע רעש מוזר ולא מגיב ונתנו לי אחד חדש מהניילון במקום ואפילו דגם יותר חדש...

אני לא יודע אם זה מה שנהוג בחנויות האלה תמיד אבל בהחלט ככה זה צריך להיות או לפחות בשאיפה...

כי אם בעצם כל מה שחנות עושה זה לשלוח את הכרטיס ליבואן אז איפה בעצם השירות של החנות?! וכל החנויות היו אמורות לתת אותו שירות אבל עובדה שבפועל זה לא ככה....

אני בכל מקרה שילמתי טיפל'ה יותר כדי לקנות מפנדס בגלל השירות הטוב שלהם ובסוף נכוויתי קשות... למרות שאגב כל מי שדיברתי איתו בפנדס היה מאוד נחמד באופן אישי ונשמע היה שהוא כן רוצה לעזור... אבל בתכ'לס יצאתי לא מרוצה בכלל....

פורסם

די כבר

מתי תבינו

רוצים תכלס מחשב ושירות לכו לזיגזאג. שלמו עוד כמה מאות על זה שההפרש יקר, אבל תצאו מרוצים. ושתחזרו עם בעיה תקבלו יחס כאילו אתם הלקוח היחידי שם.

ולא, אני לא שליח של זיגזאג.

כל המחשבים בבית שלי משם, כבר כמעט עשור, ושאני קונה משם אני פשוט מרגיש ביטחון.

עשיתי בזמנו אוברקלוק ל E8500LE ושרפתי אותו. הביאו לי אחד חדש בתושפת של 200 שקלים (הכרטיס עלה אז 1500), למרות שאמרתי שזה היה כתוצאה מאוברקלוק. (לא יודע איך זה היום, פעם אוברקלוק היה מסיר את האחריות מהכרטיס).

מה לא, כל המחשבי עבודה של אבא שלי מזיגזאג, בחיים לא שמעתי ממנו תלונה. יש בעיה הוא הולך וחוזר אם תחליף זהה לחלוטין.

זה ממש בזבוז של אנרגיות מנטאליות ללכת לכל חנות אחרת, לא מבין למה ללכת לפנדה ולא לזיגזאג. כאילו שבנדם נהנה לקנות במקום שיתייחסו אליו חרא.

פורסם

בנוסף למה שאמר "™ALÞHÃ", אני בטוח שיש תוכנת צד ג' שיכולה לבטל את הכפתור הזה גם ב XP.

זאת ועוד, ברוב רובם של המקלדות, כפתור ה SLEEP בנוי במיוחד קטן יותר ושקוע מעט

על מנת למנוע בילבול כזה בהקלדה עיוורת.

כולנו מקלידים עיוור - סמוך עלי,

אפשר לספור את האנשים שמחפשים מקלדת בלי כפתור SLEEP על יד אחת (של לוחם הנדסה קרבית וותיק)

וגם את המקלדות, כמדומני.

יש אנשים שיעדיפו את המקש של ה- Enter ארוך על שורה אחת ויש שיעדיפו אותו גבוה שמתפרס על שתי שורות. יש שיעדיפו את מקבץ הכפתורים של ה Delete וכל אלה בתצורה של 3 לרוחב, ויש כאלה שיעדיפו את התצורה לאורך, עם מקש Del גדול / קטן. יש שיעדיפו מקלדת עם מקשים ניתנים לכיוונון כאלה ואחרים - בקיצור הכל תלוי בהעדפה אישית.

בכל זאת אני לא פוסל ויש משהו בדבריך, אבל עדיין, אני מעדיף מקלדת ללא כפתורים שמבחינתי מיותרים. הנקודה שלי היא שהמוכר, במקום לעזור לי למצוא מוצר שיתאים ל"שגעונות" שלי הציע לי פתרונות דביליים, לא ריאליים ואפילו מעליבים. לזה אני קורא שירות גרוע.

פורסם

חבל שהיום צריך לבדוק כל חנות שרוצים לקנות ממנה ב-7 עיניים.

נהיה ממש מטריד לקנות מחשב.

כשאני קונה מחשב (או כל מוצר אחר שעולה יותר ממסטיק בזוקה) אני רוצה שיהיה לו "אמא ואבא" שאוכל לפנות אליהם בשעת הצורך.

ואם אין, זה הופך את כל הקנייה לבעייתית ומטרידה.

לא אקנה מפנדה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים