עבור לתוכן

סיפור ה5850 שלי

Featured Replies

פורסם

אהלן, אני רכשתי בדצבמבר 09 מספר חלקים מפנדה מחשבים וכרטיס מסך של ג'יגה בייט רדאון 5850.

לפני חודש כמעט בהמלך משחק היה מעין הבהוב במסך והמשחק המשיך כרגיל פרט לארטיפקטים על כל המסך, מעין ריבועים קטנים שמפוזרים במסך וצבעם זוהר שכזה... בדקתי את זה גם עם משחקים אחרים ודרייברים אחרים והבעיה נשארה... לאחר חיפוש באינטרנט מצאתי מספר אנשים עם אותה בעיה והבנתי שהבעיה הינה בכרטיס...

שמתי אותו לתיקון בפנדה סניף ב"ש וקיבלתי כרטיס חלופי(כרטיס ישן מאוד, X800GT שהיום כבר לא מספיק לכלום ככה שבנתיים אני די נדפקתי) ואמרו לי בסניף עד 10 ימים. לאחר 10 ימים שלא קיבלתי תשובה, חזרתי אליהם לסניף והפנו אותי לסניף המרכזי בקיסריה. התקשרתי לשם אמרו לי שמצטערים שהטעו אותי בסניף ב"ש אבל זה עד 21 יום! לאחר 21 יום ששוב לא קיבלתי תשובה התקשרתי שוב ואמרו לי שהכרטיס אצל היבואן ויתנו לי תשובה ביום שני(אתמול). כמובן שכרגיל לא מתקשרים ולא מודיעים על איחור אצלם אבל היום סוף סוף יצרו איתי קשר ואמרו לי את הדבר הבא:

הכרטיס חזר ועל הטופס מהיבואן רשום שיש נזק פיזי לכרטיס(חסר טרנזיסטור) ואין אפשרות להחליף או לתקן.

אני חטפתי עצבים באותו רגע. שאלתי אותה איך זה יכול להיות?! אין לי תמונה של הכרטיס אז אין לי גם איך להוכיח שהכרטיס ששלחתי באמת היה תקין חיצונית. איך היא יכולה לדעת שזה לא קרה במשלוח?! היא בעצם אמרה לי ש1500 שקל הלכו לפח בזה הרגע... היא לא באמת ענתה ורק אמרה שזה תלוי ביבואן ואף פעם לא הייתה תלונה שכרטיס נפגם לאחר המשלוח....

אני כועס שאין דברים כאלה... אני יודע שתודעת השירות בישראל באמת על הפנים אבל זה כבר מוגזם... זה להתנער מהאחריות מול הלקוח הקטן ולי אין מה לעשות!!

ובשביל זה אני פונה אליכם - למישהו יש רעיון מה לעשות הלאה??? לאן מפה אני יכול לקחת את זה??? קרה כבר למישהו משהו דומה???? כל דבר!!!

מצטער שיצא קצת ארוך אבל חוץ מעזרה הוצאתי גם קצת עצבים

תודה רבה!!!

  • תגובות 53
  • צפיות 4.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אז תתבע אותם .

פורסם

תיכנס בפנדה. (לא אומר לתבוע, אבל תיכנס בהם, תדאג שישמעו אותך טוב טוב ואל תרד להם מהראש עד שתקבל מה שמגיע לך)

הבדיקה לגבי נזק פיזי צריכה להיעשות ברגע שפנדה לוקחים את הכרטיס ממך.

אחרי שלקחו אותו ממך אם לא הודיעו לך שקיים נזק פיזי או שטות כזו או אחרת, זו אחריותם. לך תדע שהם לא גרמו את הנזק, גם שם עובדים בני אדם ולא מכונות מושלמות.

בכל חנות שפועלת בצורה מתוקנת הדבר הראשון שעושים שמגיע מוצר כלשהו זה להסתכל על המוצר, לסקור אותו לקיום נזק פיזי, ואם קיים- להודיע ללקוח, ולהחתים אותו על טופס הצהרה שהוא מודע שיש נזק פיזי בכרטיס.

אם אין כזה דבר ולא ידעו אותך מראש שקיים נזק פיזי והטיפול יהיה בעייתי- בעיה שלהם, שיוכיחו מעל לכל ספק שאתה הוא זה שגרם לנזק פיזי.

ההתנהלות של פנדה מחפירה במקרה הזה, וזה לא המקרה היחיד בסגנון שיצא לי לראות.

לדעתי האישית, במעבדה של פנדה לא אוהבים להתאמץ יותר מדי, אין משהו פשוט יותר מלקחת חלק ולזרוק חזרה ליבואן.

פורסם

חנות ביזיון

פורסם

שלח להם פקס מייל תסביר כל מה שאמרו לך פה, ותן להם קישור לדיון הזה.

פורסם

מחזק, חובת הוכחה על נזק היא שלהם ... ברגע שהכרטיס יצא מהידיים שלך.

על מה החתימו אותך ?

פורסם

מסכים עם כל מה שנאמר מעלי.

הכרטיס עבר 3 ידיים ואלא אם הם יכולים להוכיח שאתה זה שגרם נזק חובתם לממש את האחריות.

פורסם

אז תתבע אותם.

בבית המשפט הבינלאומי בהאג.

פורסם

אמרת שהבאת להם את הכרטיס לתיקון, נצא מנקודת הנחה שזה היה רק הכרטיס ולא כל המחשב - האם יכול להיות שהוצאת אותו מהמארז לא בעדינות שמגיעה לו?

קשה לי להאמין שהכרטיס היה עובד את התקופה שהוא עבד בלי אותו "טרנזיסטור". זה מראה שהנזק נגרם לאחרונה. בין אם על ידך ובין אם על ידי פנדה.

מה שכן, לא אתה ולא פנדה לא מכירים את הPCB של הכרטיס ברמת ה"טרנזיסטור" המדובר. לאף אחד מכם לא היה את הכלים לבדוק שהוא שם או לא - מה שלמעבדות של מור לוי כן יש את האפשרות לעשות.

נעבור לעיקר - מי בעצם עשה נזק למוצר.

פה חובת ההוכחה אינה שחור או לבן, זה תחום אפור בהחלט;

*לחנות אין טעם"לדפוק" לך את הכרטיס, לא יצא להם מזה שום דבר חיובי

*מצד שני יכול להיות שעשו את זה בלי כוונה ועכשיו מחפשים כסת"ח

*אולי אתה, עמוק בפנים, יודע שיש סיכוי שהנזק נעשה על ידך.

*ואולי לא. (מאילך גם לך אין צורך ממשי לדפוק את הכרטיס שלך)

*(אלא אם אתה מחפש תירוץ לקבל חדש דרך אחריות וחשבת שהם לא ישימו לב לטרנזיסטור חסר)

לכאן או לכאן - לאף אחד מכם אין הוכחות שהצד השני אשם. מבחינתם הם לא יכלו לבדוק את זה במקום ומבחינתך לא ראית צורך לצלם את הכרטיס לפני המסירה.

עכשיו כשביססנו את זה שאין בסוגיה הזאת אשמה ברורה של אחד הצדדים, נשאלת השאלה מה הלאה?

הדבר הבטוח הוא שמפנדה לא תקבל החלפה אחרי שאמרו לך לא. שום מכתב עם קישור לפורום הזה לא יעניין אף אחד. תריץ חיפוש ותבין למה.

מה שהייתי עושה בנעליך זה ליצור קשר עם מחלקת הRMA של ג'יגהבייט. תשלח להם צילום באיכות גבוהה שמראה חד וחלק איפה הנזק ואולי הם יחזירו לך תשובה שזה בר תיקון. תשלח להם את הכרטיס למרכז השירות ותקבל אותו אחרי חודש בערך מתוקן או אחד חדש.

או שפשוט תתעלם מכל מה שכתבתי להלן ותנסה את מזלך מול פנדה בבית המשפט.

בכל אופן בהצלחה

פורסם

עכשיו שאני חושב על זה

תמיד היו לי בעיות בזמני משלוח מחברת פנדס

ואני כואב עמך את השירות המסריח שניתן לך

פורסם

בהחלט לא פעם ראשונה שאני שומע על השירות המעפן שהם נותנים במיוחד כשצריך לתקן משהו !!!מושכים ומתוכחים וכו כו

פורסם

נציג KSP ושאר בעלי האינטרסים, בלי ספינים בבקשה.

ההליך בפנדה כשמחזירים מוצר במסגרת האחריות, לפחות כמו שנטען באזני, היא קודם כל לבדוק אותו במעבדה שלהם (לבדוק שהוא אכן תקול, והאם מדובר בתקלה שהם יכולים לסדר). בשלב הבא, או שהמוצר חוזר ללקוח או שהוא מועבר ליבואן. בכל מקרה, אם המוצר הגיע בכלל ליבואן זה אומר שהוא כבר נבדק ע"י פנדה ונמצא "ראוי לשליחה ליבואן". הכרטיס שלך עבר לפי הודאתם-שלהם את השלב הזה מבלי שמישהו התלונן על נזק פיזי. החל מאותו רגע, גם אם במקרה היה בו איזשהו נזק מלכתחילה - זו בעיה שלהם.

אני עדיין שוקל האם שווה לי לתבוע אותם או לא על לוח אם שהם סרבו להחליף לי כי "היבואן פשט רגל, ואנחנו לא הבטחנו לך שום אחריות מטעמינו".

פורסם

לוח אם שהם סרבו להחליף לי כי "היבואן פשט רגל, ואנחנו לא הבטחנו לך שום אחריות מטעמינו".

זה עבודה בעיניים, כי מי שנותן לך אחריות למוצר שאתה קונה זאת החנות ממנה אתה קונה את המוצר. לא היצרן, לא היבואן, ולא השליח.

וזאת לא הבעיה שלך איפה החנות השיגה את המוצר שהיא מכרה לך, החנות היא זאת שמוציאה לך חשבונית ומתחייבת לספק לך שירות ואחריות.

פורסם

תשלח מכתב רשמי ומכובד לשירות הלקוחות בחו"ל אולי הם יעזרו.

אולי אפילו יגידו לך לשלוח להם את זה.

אז נכון שדמי המשלוח יעלו לך כסף. אבל לפחות תרוויח כרטיס תקין...

נ.ב תבקש פנדה את מספר הטרנזיסטור המדויק כדי שתוכל לשלוח אותו לשירות הלקוחות בחו"ל.

פורסם

לאחר חיפוש באינטרנט מצאתי מספר אנשים עם אותה בעיה והבנתי שהבעיה הינה בכרטיס...

אתה יכול לפרט?

האם הבעיה קיימת בכל כרטיסי ה 5850 או רק מתוצרת Gigabyte?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים