פורסם 2010 ביוני 515 שנים איזה נושא מפוצץ אאא...בזמן האחרון התפנה לי המון זמן פנוי ,אז החלטתי שאני רוצה ללמוד שפת תיכנות כלשהי.ובגלל שסתם ללמוד שפה זה משעמם, צריך מטרה כדי שזה יהיה מעניין, אז המטרה שלי היא יכולת לבנות משחק ברמה של Monkey Island או כל משחק אחר של LucasArts . ממה שאני מבין מבחינת תיכנות זה לא שעפתני יותר מידי, כי אין שם 3D וגם לא ממש פיזיקה רק כמה שכבות של 2Dאבל כמו שאמרתי אין לי ממש מוסג בזה ,אתם המומחים אתם תגידומה השפה שאיתה הכי נוח לעשות את הסוג הזה של משחקים התחלתי ללמוד קצת מהספר הזה C++ אבל רק התחלתי את הספר ואין לי ממש רקע בתכנות , קצת assembly ו- pascal בתיכון אבל זהו.אז מה אתם ממליצים לי כדי להתחיל ליצור את why its keep happening to me שזה יהיה הכותר הראשון שלי :nutty:
פורסם 2010 ביוני 515 שנים אל תעשה את זה עם C++, זה לא נחוץ.אם מה שחשוב לך זה לעשות את המשחק - אז תנסה אולי את AGI או לדברים יותר מתקדמים Game Maker שכבר יותר קרוב לתכנות.אם מה שחשוב לך זה ללמוד לתכנת משחקים, אבל פחות חשוב עצם היצירה שלהם, אז אפשר אולי להתחיל עם flash או משהו בסגנון. או XNA Studio.גם אם אתה כן עובד ב-C++ (אולי כי אתה ממש רוצה לדעת איך בנוי משחק גם ברמות הנמוכות), אז תזכור שאתה מתחיל ואל תשבור את הראש עם גרפיקה,מוזיקה ודברים כאלה. תשתמש בספריות קיימות כמו Simple Directmedia Layer או דברים יותר גבוהים כמו Unity.בכל מקרה האינטרנט מלא מדריכים ועצות ליוצרי משחקים מתחילים - הן מהדגש על משחקים והן מהדגש על התכנות.http://www.agidev.com/intro/http://www.yoyogames.com/gamemaker/http://www.libsdl.org/index.phphttp://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_XNAhttp://unity3d.com/
פורסם 2010 ביוני 615 שנים מחבר Zelig ,תודה על התשובהכן אני בדקתי את הרעיון של ליצור משחק בעזרת כלים יעודיים, אבל זה לא המטרה שליהמטרה היא ללמוד שפת תכנות עם נטיה למשחקים , אבל לא להיות מרוכז בליצור משחק (לשלב הזה נגיע יותר מאוחר)אני רוצה המלצה לשפה שמשתמשים בה הרבה ביצירת משחקים (שזה אני מבין C++)מה שחשוב לי עכשיו זה להשתפשפ קצת בעולם התכנות
פורסם 2010 ביוני 615 שנים הכלי של לוקאס ארטס ליצירת המשחקים הללו נקרא SCUMM.בסורס פורג' אפשר למצוא גרסאות טובות של כלים בסגנוןhttp://sourceforge.net/projects/scummdev/יש גם קהילות שלמות של מפתחים שמחליפים ביניהם משחקים וכו'. שווה קצת לקרוא בוויקיפדיה על כל העולם הזה.יותר נוח להשתמש בכלים כאלה, ולא לנסות לפתח מאפס.הרי גם ככה בעולם המשחקים לא מפתחים כל דבר מההתחלה, אלא מפתחים כלים ועורכי משחקים, ובעזרתם (וכמובן שילוב עם קוד) יוצרים משחקים חדשים. אז למה לא לעשות את אותו דבר?בהצלחה.
פורסם 2010 ביוני 615 שנים נכון, למשל בשביל לבנות שלבים לhalf-life 1, חברת VALVE כתבה את התוכנה hammer שאיתה בונים מפות
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.