עבור לתוכן

רמת תכנות בשביל Monkey Island

Featured Replies

פורסם

איזה נושא מפוצץ אאא...

בזמן האחרון התפנה לי המון זמן פנוי ,אז החלטתי שאני רוצה ללמוד שפת תיכנות כלשהי.

ובגלל שסתם ללמוד שפה זה משעמם, צריך מטרה כדי שזה יהיה מעניין, אז המטרה שלי היא יכולת לבנות משחק ברמה של Monkey Island או כל משחק אחר של LucasArts . ממה שאני מבין מבחינת תיכנות זה לא שעפתני יותר מידי, כי אין שם 3D וגם לא ממש פיזיקה רק כמה שכבות של 2D

אבל כמו שאמרתי אין לי ממש מוסג בזה ,אתם המומחים אתם תגידו

מה השפה שאיתה הכי נוח לעשות את הסוג הזה של משחקים

התחלתי ללמוד קצת מהספר הזה C++ אבל רק התחלתי את הספר ואין לי ממש רקע בתכנות , קצת assembly ו- pascal בתיכון אבל זהו.

אז מה אתם ממליצים לי כדי להתחיל ליצור את why its keep happening to me שזה יהיה הכותר הראשון שלי :nutty:

פורסם

אל תעשה את זה עם C++, זה לא נחוץ.

אם מה שחשוב לך זה לעשות את המשחק - אז תנסה אולי את AGI או לדברים יותר מתקדמים Game Maker שכבר יותר קרוב לתכנות.

אם מה שחשוב לך זה ללמוד לתכנת משחקים, אבל פחות חשוב עצם היצירה שלהם, אז אפשר אולי להתחיל עם flash או משהו בסגנון. או XNA Studio.

גם אם אתה כן עובד ב-C++ (אולי כי אתה ממש רוצה לדעת איך בנוי משחק גם ברמות הנמוכות), אז תזכור שאתה מתחיל ואל תשבור את הראש עם גרפיקה,

מוזיקה ודברים כאלה. תשתמש בספריות קיימות כמו Simple Directmedia Layer או דברים יותר גבוהים כמו Unity.

בכל מקרה האינטרנט מלא מדריכים ועצות ליוצרי משחקים מתחילים - הן מהדגש על משחקים והן מהדגש על התכנות.

http://www.agidev.com/intro/

http://www.yoyogames.com/gamemaker/

http://www.libsdl.org/index.php

http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_XNA

http://unity3d.com/

פורסם
  • מחבר

Zelig ,תודה על התשובה

כן אני בדקתי את הרעיון של ליצור משחק בעזרת כלים יעודיים, אבל זה לא המטרה שלי

המטרה היא ללמוד שפת תכנות עם נטיה למשחקים , אבל לא להיות מרוכז בליצור משחק (לשלב הזה נגיע יותר מאוחר)

אני רוצה המלצה לשפה שמשתמשים בה הרבה ביצירת משחקים (שזה אני מבין C++)

מה שחשוב לי עכשיו זה להשתפשפ קצת בעולם התכנות

פורסם

הכלי של לוקאס ארטס ליצירת המשחקים הללו נקרא SCUMM.

בסורס פורג' אפשר למצוא גרסאות טובות של כלים בסגנון

http://sourceforge.net/projects/scummdev/

יש גם קהילות שלמות של מפתחים שמחליפים ביניהם משחקים וכו'. שווה קצת לקרוא בוויקיפדיה על כל העולם הזה.

יותר נוח להשתמש בכלים כאלה, ולא לנסות לפתח מאפס.

הרי גם ככה בעולם המשחקים לא מפתחים כל דבר מההתחלה, אלא מפתחים כלים ועורכי משחקים, ובעזרתם (וכמובן שילוב עם קוד) יוצרים משחקים חדשים. אז למה לא לעשות את אותו דבר?

בהצלחה.

פורסם

נכון, למשל בשביל לבנות שלבים לhalf-life 1, חברת VALVE כתבה את התוכנה hammer שאיתה בונים מפות

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים