פורסם 2010 ביוני 216 שנים יש לי קובץ במחשב שאשמח שיפעל דרך System ולא דרך המשתמש הרגיל שלי. כפי בתמונה שהוספתי, שהקובץ יפעל תחת System. http://www.ufu.co.il/files/au8wvhtf5jngkqpez0nb.jpg חרשתי את הנט בפתרון לבעייה ולא מצאתי, אשמח אם מישהו מכם יוכל להסביר לי איך ניתן לעשות זאת. גם שיעבוד תחת Local Service יהיה סבבה, אבל עדיף System. תודה רבה
פורסם 2010 ביוני 316 שנים מה זה קובץ?אתה צריך להריץ תוכנה כ service עם credential של חשבון local system בשביל משהו כזה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.