פורסם 2010 ביוני 315 שנים זה ביזיוני , אם אתה לא בהתחייבות , תאיים בהתנתקות.או שיסדרו לך את זה (ולא מעניין אותך איך) או שאתה מתנתק.אם אתה כן בהתחייבות , תשקול לפנות למועצה להגנת הצרכן (אני חושב שככה קוראים להם) , אתה יכול לפתוח שם תיק והם כבר יטפלו בזה מול הוט - לא להרבה יש כוח להתעסק עם זה אבל זה מוכיח את עצמו (אני בשני מקרים שונים הצלחתי להגבר על בירוקרטיה מעצבנת ככה)תגיד להם שהוט לא עומדים בהתחייבות שלהם בחוזה ולא מוכנים גם לטפל בזה...
פורסם 2010 ביוני 315 שנים אוקי זה באמת עובר כל גבול, אני מבין שאתם לא יכולים לענות על כל פוסט פה, אבל WTF?!!? לא רק שהשירות שלכם מטרטר אותי כבר 3 ימים, כשברור שמשהו לא בסדר. אתם באים לפוסט שאני פתחתי ומתייחסים לתלונה שעלתה כאן כבדרך אגב בשרשור. יש איזה סיבה שבחרת להתעלם מהתגובה או שתיים שכתבתי כאן? אני משלם לכם על 5מגביט, מקבל בחסד 3 נדמה לכם שזה הגיוני? למה אף אחד לא אמר לי את זה כששדרגתי, ולמה בדיוק המחיר שלי לא מותאם לזמן שבו אני פרקטית מקבל 5?חשבתי פשוט להוריד חבילה אבל אולי כדאי לתת לעו"ד שלי לדבר איתכם, אז אולי מישהו יזיז משהו בחברה שלכם. נ.ב.אין לי שום דבר נגדך ALPHA, פשוט ההתעלמות הזאת ממש עלתה לי על העצבים, אני מקווה שאתה מביןשלום bg1987עקב חוסר תשומת לב פספסנו את הודעתך בביקרונו הקודם בפורום. נשמח לבדוק את הסיבה להאטה במהירות ולטפל בבעיה במידת הצורך.אנא פנה אלינו לכתובת hot.service@hot.net.il בציון פרטי המקרה, שם משתמש ב HWzone ומספרי טלפון בהם נוכל ליצור עימך קשר.בברכה,מחלקת פניות בציבורhot.service@hot.net.ilמספרי 1-800 לפניות לשירות הלקוחותhttp://www.hot.net.il/HOT.aspx?FolderID=3089〈=he
פורסם 2010 ביוני 315 שנים לימוד מהיר על איך עובדת רשת DSL ורשת כבלים תענה על כל השאלות שלכם בערך.לפי התמונה שלך זה אומר שיש בעיה כל שהיא ושיטפלו בה..אם הם לא מסוגלים תשמור וידאו שבו אתה מצלם מה הולך על המסך ותראה להם.. מה הם יגידו?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.