פורסם 2010 ביוני 115 שנים מחבר אני אגיד לך את האמת, אני כבר עובד עצות. בלילה זה אכן עולה ל5 מגה. אבל גם לא יציב במיוחד.פשוט ירידה של יותר מחצי נשמעת מוגזמת (בלשון המעטה)אישית, לא הייתה פעם אחת שאני (או משהו מהמשפחה) היה מחובר להוט (אינטרנט או טלפון או טלויזיה) ולא היו תקלות.אני מחובר להוט כי בזמנו היה אינטרנט חינם מהעבודה של אחד השותפים, ופשוט המשכנו את החוזה ללא התחייבות.
פורסם 2010 ביוני 115 שנים שלום Alphaהצטערנו לשמוע על התקלות שחווית בתשתית האיטרנט, נשמח לבדוק את מקור הבעיה ולטפל בה על פי מידת הצורך.אנא פנה אלינו לכתובת hot.service@hot.net.il בציון פרטי המקרה, שם משתמש ב HWzone ומספרי טלפון בהם נוכל ליצור עימך קשר.בברכה,מחלקת פניות בציבורhot.service@hot.net.ilמספרי 1-800 לפניות לשירות הלקוחותhttp://www.hot.net.il/HOT.aspx?FolderID=3089〈=he
פורסם 2010 ביוני 115 שנים מחבר שלום Alphaהצטערנו לשמוע על התקלות שחווית בתשתית האיטרנט, נשמח לבדוק את מקור הבעיה ולטפל בה על פי מידת הצורך.אנא פנה אלינו לכתובת hot.service@hot.net.il בציון פרטי המקרה, שם משתמש ב HWzone ומספרי טלפון בהם נוכל ליצור עימך קשר.בברכה,מחלקת פניות בציבורhot.service@hot.net.ilמספרי 1-800 לפניות לשירות הלקוחותhttp://www.hot.net.il/HOT.aspx?FolderID=3089〈=heאוקי זה באמת עובר כל גבול, אני מבין שאתם לא יכולים לענות על כל פוסט פה, אבל WTF?!!? לא רק שהשירות שלכם מטרטר אותי כבר 3 ימים, כשברור שמשהו לא בסדר. אתם באים לפוסט שאני פתחתי ומתייחסים לתלונה שעלתה כאן כבדרך אגב בשרשור. יש איזה סיבה שבחרת להתעלם מהתגובה או שתיים שכתבתי כאן? אני משלם לכם על 5מגביט, מקבל בחסד 3 נדמה לכם שזה הגיוני? למה אף אחד לא אמר לי את זה כששדרגתי, ולמה בדיוק המחיר שלי לא מותאם לזמן שבו אני פרקטית מקבל 5?חשבתי פשוט להוריד חבילה אבל אולי כדאי לתת לעו"ד שלי לדבר איתכם, אז אולי מישהו יזיז משהו בחברה שלכם. נ.ב.אין לי שום דבר נגדך ALPHA, פשוט ההתעלמות הזאת ממש עלתה לי על העצבים, אני מקווה שאתה מבין
פורסם 2010 ביוני 115 שנים בנתיים הגיימר הסתדר לא יודע בקשר לחבילות הרגילות נראה לי שהבעיה של פותח הדיון היא כנראה בצד של הוט שלא מסוגלת לספק את התשתית הראויה כי היא מכרה את אותו רוחב פס להרבה מידי אנשים (שבמקרה גם זללנים במיוחד). עד כמה שידוע לי בבזק לקבל פחות מ90% לשרת שלהם נחשב לתקלה וזה לפעמים קורה אבל זה נדיר (אני עדיין לא בטוח שהם מספקים 100% אבל אני לא חוקר את זה כי לרוב אין לי בעיות). עדיין אני לא יודע עם חוק הגנת הצרכן יכול לעזור אבל אני לא הכי מעודכן בנושא. טוב זה נושא שמתאים אליי בול כי גם אני בהוט וגם אני מחובר לתשתית העגומה של הוט ברמת גן(דרום) התחייבתי ל36 חודשים ל7 מגה (וניתוב ל12 ברגע שמגיע הUFI, שזה נושא בפני עצמו שיש לי עליו שאלה - מתי הוא אמור להגיע בכלל?) ובנוגע למה שכתבת, אם תוכל למצות את הדברים כמה שיותר מהר ולעדכן גם אותי אני אודה לך, כי יום חמישי הם באים וזו תהיה נקודת אל חזור אם שמעתי נכון להתחבר להוט זה חתונה קתולית ואם יש לך אופציה לברוח כדאי לממש אותה. התחיבות ל36 חודש זה פשוט התעללות עצמית ובסוף זה עולה יותר (תכין 1000 שקל). למרת שבבזק בינ"ל מההתלהבות כבר התחייבתי, אבל למזלי חוק הגנת הצרכן נותן לי כמה ימים להתחרט אז תעדכן או משהו.. לפי דעתי אם זה להתחיבות של מעל שנה לחבילה רגילה כדאי לך לעבור לספק שמציע חבילה דומה ללא התחיבות במחיר דומה. שמעתי שאי אפשר ממש לשחק משחקים על 014 רגיל אבל אם זה להורדות שמעתי ש014 בסדר. אין שום שקיפות לפרמטרים כמו רוחב פס לחלק למספר הלקוחות שיכולים לתת רמז לאיזה מוצר אתה מקבל בסוף מכל ספקית שירות.
פורסם 2010 ביוני 115 שנים דווקא אני יודע המון אנשים שמשחקים עם בב"ל ברשת ללא בעיות התקלה היחידה באמת ששמעתי היא של BC2 , ובאמת אתה צודק בקשר לירידת המהירות בבזק , לא קרה כמעט שהמהירות לא היתה כמו שהיא צריכה להיות
פורסם 2010 ביוני 215 שנים כה, גם לי יש לפעמים את הבעיה הזאת, האינטרנט שלי פשוט נתקע לגמרי ורק אתרים ישראלים נבחרים עובדים, אחרי כמה דקות זה חוזר לעצמו.יש לי 2.5 מגה ואני עם תשתית HOT וספק נטוויז'ן.זה קורה כי המניאקים האלו מתקמצנים לקנות יותר רוחב פס כדי שיספיק לכולם.
פורסם 2010 ביוני 315 שנים להתחבר לאתר של הוט יש שתי דרכים: 1. בחיבור ישיר מודם-מחשב פשוט מנתקים את החייגן וגולשים לSPEED.HOT.NET.IL -- לא הגעת אל האתר? תפנה לתמיכה הטכנית של הוט! אם אתה לא מגיע לאתר בחיבור ישיר יש לך תקלה בגישה ברשת הפנימית של הוט! ברור שיהיו לך גם תקלות ביציאה החוצה מהרשת הפנימית (לא בונים על בסיס רקוב). 2. עם נתב -- תגדיר את הנתב לחיבור DYNAMIC או לDHCP (השם משתנה בהתאם לדגם של הנתב אבל בגדול זה אומר שהנתב פסיבי ומי שעושה את החיבור זה הצד השני. לא ממש מדויק אבל זה הסבר מספק לצרכים שלנו כרגע ) -- עכשיו גלוש לאתר הבדיקה של הוט. לא הגעת? ראה הערה בסעיף 1. באתר של הוט תבדוק המחשת מהירות. קיבלת מהירות נמוכה ממה שאתה אמור לקבל (לפי הספק מהירות +/-10% נחשב תקין) ? יש לך תקלה בקו - שישלחו טכנאי או יחליפו לך מודם. לי היה תקלה שלחו לי טכנאי - - בדק אמר הכל בסדר. המשכתי להתלונן שלחו עוד טכנאי שבדק ואמר שזה מה יש. ביקשתי להתנתק כי הם לא מספקים לי את החבילה ושלחו לי עוד טכנאי שהפעם שם מגבר והבעיה נפתרה. אם מנסים לסבן אותך בהוט תתעקש. אתה אמור לקבל את המהירות ששילמת (שוב ירידה של 10% ואפילו במקרים קיצוניים 15% נחשב תקין מבחינת הספק). אם הם לא מסוגלים לספק לך את המהירות שיורידו לך את המהירות של החבילה שלך (תשלם פחות) או שתתנתק.
פורסם 2010 ביוני 315 שנים גם אני מצטרף למחאה נגד הוט !!!מאז שעברתי אליהם אני נאלץ לשלם בניתוקים כל כמה זמן, איטיות בשעות הערב וירידות פתאומיות ברוחב הפס.תשפרו כבר את התשתית שלכם נ מ א ס
פורסם 2010 ביוני 315 שנים אני לא רוצה להשמע כמו הסניגור של הוט כי אני ממש לא אבל אתם בטוחים ב100% שמדובר בבעיות תשתית ולא בספק?אומנם אני לא גר במקום מרוחק/בעייתי מבחינת תשתית (ת"א) ואני לא חווה את הניתוקים האלה שאתם מדברים , אולי פעם בכמה שבועות/חודשים - לא משהו רציני.
פורסם 2010 ביוני 315 שנים זה עדיין לא פוסל בעיה בספק ולאו דווקא בתשתית.בתכל'ס התשתית היא אותה תשתית (למעט UFI שהיא תשתית משודרגת) ופשוט הם מעדכנים אצלהם במחשבים שמגיע לך עוד רוחב פס...
פורסם 2010 ביוני 315 שנים מחבר השאלה היא איך אני יכול לבדוק את הספק?כי הם אומרים שאצלם הכל בסדר. הוט מצדם אמרו לי שזה בסדר לקבל 2.5מגה בשעות שיא...
פורסם 2010 ביוני 315 שנים אם יש לך חבילה 5 מגה והוט אמרו לך שזה בסדר שתקבל 2.5 בשעות העומס אז פה יש לך בעיה עם הוט.אצלי, לא משנה באיזו שעה ביום , המקסימום שיכול להיות לי בהאטה זה 10% וזה מקסימום - לא יכול להיות שהם אומרים לך ש50% פחות זה תקין...
פורסם 2010 ביוני 315 שנים מחבר זה גם מה שאני חשבתי, אבל עובדה שזה מה שהנציג אמר לי. הוא אמר שאולי עדיף שאני אעבור לחבילה נמוכה יותר כדי לא לשלם סתם...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.