עבור לתוכן

HOT נפילה דרסטית ברוחב פס בשעות שיא

Featured Replies

פורסם

אני מנוי של הוט, וספק אקספון על תשתית 5MB.

אחרי סשן מרתוני של שיחות עם תמיכה תכנית של שני החברות. הסביר לי הנציג הנחמד של הוט, שהבעי היא שבשעות השיא אני לא מקבל את רוחב הפס.

אני מכיר את התופעה, אבל. אני מקבל מהירות של 1.5-2 MB בשעות השיא (7 בערב). אני מבין אם הייתה ירידה ל4MB, אבל 50% נפילה?

אני משלם על 5MB, לא על 5MB בשעות הלילה (בדיקה שנערכה היום בבוקר, נראה שיש לי 5MB, גם בהורדה מיוזנט אפילו שהיא נפלה פעם אחת ל300 לאיזה דקה וגם SPEEDTEST).

האם זה הגיוני לקבל כזאת נפילה במהירות?

  • תגובות 47
  • צפיות 6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

לא יודע גם אני אצל HOT והספק אורנג' ואצלי אין שום בעיות בכל שעות היום

אתה בטוח שהבעיה היא בHOT ולא ב אקספון

פורסם

אני עם הוט ונטוויז'ן ולא הרגשתי בבעיה שכזו - דווקא בשעות שאתה מדבר עליהן אין לי בעיות בכלל...

פורסם
  • מחבר

לפי הדיקה שהתכנאי של אקספון אמר לי, אצלו הוא מקבל עם היוזר שלי 5-6MB.

אני גם מקבל בשעות מאוחרות את ה5.

איזה דרכים יש לי לבדוק אם זה לא הספק? (לאקספון אין חיבור ללא חייגן שזה משהו שהציעו לי לעשות)

אגב, באיזה איזור אתם נמצאים? כי אמרו לי שזה ספציפית השרת של רמת-גן פתח תקווה.

פורסם

אני מת"א - אתה יכול בזמן שזה קורה לך להתקשר להוט ולבקש שיבדקו לך את התשתית בדיוק כשזה קורה.

אני לא מומחה אבל מה זה עזר שהבחור באקספון בדק עם היוזר שלך וראה שהוא מקבל 5MB? זה כמו שלא יהיו לך מים בברז אבל תתקשר למקורות והם יגידו שיש מים במאגר...

פורסם

מאז שהוט העבירו אותי ל L2TP, גיהנום. עד לכדי רמות שה Thompson עצמו קורס מדי פעם בשל השימוש בחייגן (ללא חיבור לראוטר).

פורסם
  • מחבר

בדקתי אם הוט בלייב, והוא אמר לי שהכל תקין, גם אקספון בלייב אמרו לי שהכל תקין

אצל כ-ו-ל-ם הכל תקין, חוץ מאצלי... זה פשוט מייאש

אני מניח שהמטרה זה לוודא שהיוזר שלי לא מוגדר בטעות ל2 לדוגמה,

אם משהו אחר מקבל עם היוזר 5, אז מבחינת הספק הכל בסדר (אם אני טועה, אז אתם יותר ממוזמנים להסביר לי מה לבקש מהספק לבדוק).

(ואם השוואה למקורות, אז זה אומר שהברז תקין, כשמחברים לצינור שיש בו מספיק מים ;) )

אני מחובר עם מודם SURFBOARD. אבל גם בחיבור ישיר למודם הבעיה זהה, המודם עצמו אגב מתפקד סבבה

פורסם

מאז שהוט העבירו אותי ל L2TP, גיהנום. עד לכדי רמות שה Thompson עצמו קורס מדי פעם בשל השימוש בחייגן (ללא חיבור לראוטר).

שגיא על איזה חיבור אתה שיש לך חייגן בהוט?

פורסם

12/1 - Gamer.

לפני-כן הייתי על MPLS - גם כן 12/1 והחיים היו מושלמים.

פורסם

למה העבירו אותך לחייגן?? אני בפירוש דרשתי מהוט בשדרוג ל12/1 שאני לא רוצה חייגן וגם להם וגם לנטוויז'ן לא הייתה בעיה עם זה...

פורסם

בשביל להיות מסוגל להתחבר ל POOL המתועדף של בזב"ל (חבילת גיימר), אני מחוייב לעשות שימוש בחייגן - אחרת זה פשוט לא יתאפשר.

המעבר לגיימר היה אך ורק בשביל לאפשר גישה יציבה לשרתי BC2, מה שלא מתאפשר (עד היום, למיטב הבנתי) עם החבילות הרגילות בבזב"ל. עכשיו זה סרט לחזור אחורה, ובזב"ל עושים כמיטב יכולתם לספק תירוצים עלובים בסגנון של "נגמרו לנו ההקצאות לכתובות MPLS" ו"כלל לקוחות ה MPLS בתהליכי טרנספר לחייגנים".

פורסם

איזה ביזיון , אני ממש שמח שכרגע אין לי בעיות בBC2 עם נטוויז'ן...

פורסם

לא היתה לי כל בעיה עם חייגן, אילו בזב"ל היו דואגים לכך שהפורמט הזה יהיה יציב, אך מסתבר שהוא רחוק מלהיות כזה. מרבית הראוטרים לא עובדים עם הפרוטוקול הזה כמו שצריך, ובמקרה שלי, אני חווה ניתוקים וקפיאות של הרשת במשך 4-6 פעמים ביום גם כשהמודם מחובר ישירות לכרטיס הרשת ונעשה שימוש בחייגן L2TP של מ. ההפעלה. נמאס לי. :bash:

הפתרון מכאן זה או לחזור ל ADSL (לדאבוני אני בהתחייבות אצל בזב"ל, אך לא ברמת התשתית), שם PPTP ו PPPoE עובדים כמו שצריך, או להמשיך ולשבת לבזב"ל על הראש שיחזירו אותי ל MPLS, בתיאום עם HOT.

בזב"ל מודעים לכך שהשימוש ב L2TP קלוקל, אך זה לא ממש מעניין אותם. עם MPLS אין להם שליטה על תעבורת הלקוחות, ולפיכך האינטרס שלהן, כמו-כן גם של שאר הספקיות הוא להחזיר את כל המשתמשים לחיבור חייגני.

פורסם

לא יודע, מאז שהתקדמנו מהמודמים של ה56K אני לא מסוגל לעבוד עם חייגן - זה נראה לי פרימיטיבי מידי...

פורסם

מסכים, אך ברגע שהראוטר מבצע את החיוג מאחורי הקלעים וזה עובד יציב - אז למי אכפת?... 8)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים