עבור לתוכן

התייעצות על השירות של DELL +Ivory

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם

לפני כמה חודשים קניתי את הWA2209 של דל מIvory.

מסך מצויין ואני ממש מרוצה ממנו אבל לפני איזה יומיים הנורית חיווי של הדולק/לא-דולק החליטה למות לה וזה ממש מפריע לי

רציתי לממש אחראיות אבל אבא שלי אומר שבגלל שהמסך במצב ממש טוב חוץ מהעיניין הקטן הזה הוא מפחד שאני יקבל אותו חזרה שרוט ועוד פחות עובד ממה שהוא עכשיו

למישהו יש ניסיון איתם? מישהו יודע להמליץ לטובה או לרעה?

תודה

פורסם

אם אתה באמת פוחד לקבל אותו שרוט - תצלם את המסך ברזולוציה גבוהה לפני מסירתו לתיקון, ושלח לעצמך את הדיסק עם התמונות בדואר רשום.

פורסם
  • מחבר

אי אפשר פשוט להחתים את החבר בIvory שהמסך תקין ולא שרוט? אני לוחם והחפיפה בין הזמנים שאני בבית (חוץ מהשבוע הספציפי הזה) לזמנים שהדואר פתוח היא די נמוכה

פורסם

מה הקשר לדואר?

פורסם

מה הקשר לדואר?

תיעוד של התאריך שבו צולמה התמונה....?

פורסם

מה הקשר לדואר?

תאריך מתי התמונות צולמו. הקטע עם הדואר זה תהליך סטנדרטי אצל הרבה מוזיקאים ששולחים חומר ללייבלים. במיוחד אלה שמעשנים הרבה ירוק ונכנסים לפרנויות.
פורסם
  • מחבר

ועדיין שמעתי כבר על מיקרים שציוד חזר מתיקון במצב עוד יותר גרוע ממה שהוא היה.

למרות שלמען האמת אני חייב להגיד שלדעתי המסך מפחד מאייבורי למה איך שהעלתי את ההודעה הקודמת האור חזר לעבוד :silly: (אחרי בערך יומיים שהוא לא עבד).

מעניין כמה זמן הוא יחזיק עובד הפעם חח

בכל מיקרה אני מאמין שהוא כן יגיע לתיקון בחודש הקרוב ואז אני כבר יעדכן מה הולך כדי שתיהיה פה איזה ביקורת נחמדה לבאים אחרי

תודה רבה

פורסם

ואם זה מרגיע אותך, השארתי מסך לתיקון באייבורי (Asus MW221C שידוע בתור מסך בעייתי.. אבל זה כבר נושא לדיון אחר) והוא חזר בסדר גמור.

פורסם

נדמה לי שהשירות של Dell פועל בנפרד מהחנות.

כלומר אפשר אולי לתת את המסך לחנות, אבל כל מה שהיא תעשה יהיה להעביר אותו ליבואן או לחברה שמטפלת באחריות של דל.

בזמנו הייתה לי בעיה עם מסך זהה שקניתי בפנדה, ונאמר לי פשוט לדבר עם שירות הלקוחות של דל שלקחו את המסך (ע"י שליח, אבל אפשר גם להשאיר בנקודות האיסוף) והחזירו מסך מחודש במצב מעולה (בלי שריטה או כל פגם אחר).

מציע לך לדבר ישירות עם שירות הלקוחות של דל.

פורסם

גם השרות של ASUS הוא לא היה של איבורי אלא של היבואן עצמו... (שאפילו אין לי מושג מי הוא)

היתרון בלתת את המסך לאייבורי הוא העובדה שקיבלתי מסך חלופי ויכולתי להמשיך להשתמש במחשב... (אני סטודנט והמחשב הוא כלי עבודה רציני בלימודים שלי..)

פורסם

שירות של כל יבואן מתבצע אצל היבואן ולא אצל הדילרים שלו.

פורסם
  • מחבר

אני ידבר עם דל ואייבורי שבוע הבא אבל בכל מיקרה אני לא ישים אותו בתיקון לפני שאני יקנה נייד (מה שיהיה קצת יותר מאוחר החודש) כדי שבאמת יהיה לי מחשב אחר בנתיים

בכל מיקרה בנתיים זה די מצחיק כי הנורה בכללי עובדת, מגמגמת קצת מידי פעם אבל עובדת

פורסם

אתה יכול לבקש מסך חלופי מאייבורי....

זה מה שאני עשיתי

פורסם
  • מחבר

תכלס כשיהיה לי את הנייד שלי לא באמת ישנה לי מסך חלופי וגם ככה רוב זמן התיקון אני יהיה בבסיס אז ניראה לי שעדיף להמנע מכל הסיפור של מסך חלופי לקחת להחזיר ובלאגנים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים