פורסם 2010 במאי 2615 שנים שלום לכולםלפני כמה חודשים קניתי את הWA2209 של דל מIvory.מסך מצויין ואני ממש מרוצה ממנו אבל לפני איזה יומיים הנורית חיווי של הדולק/לא-דולק החליטה למות לה וזה ממש מפריע לירציתי לממש אחראיות אבל אבא שלי אומר שבגלל שהמסך במצב ממש טוב חוץ מהעיניין הקטן הזה הוא מפחד שאני יקבל אותו חזרה שרוט ועוד פחות עובד ממה שהוא עכשיולמישהו יש ניסיון איתם? מישהו יודע להמליץ לטובה או לרעה?תודה
פורסם 2010 במאי 2615 שנים אם אתה באמת פוחד לקבל אותו שרוט - תצלם את המסך ברזולוציה גבוהה לפני מסירתו לתיקון, ושלח לעצמך את הדיסק עם התמונות בדואר רשום.
פורסם 2010 במאי 2615 שנים מחבר אי אפשר פשוט להחתים את החבר בIvory שהמסך תקין ולא שרוט? אני לוחם והחפיפה בין הזמנים שאני בבית (חוץ מהשבוע הספציפי הזה) לזמנים שהדואר פתוח היא די נמוכה
פורסם 2010 במאי 2615 שנים מה הקשר לדואר?תאריך מתי התמונות צולמו. הקטע עם הדואר זה תהליך סטנדרטי אצל הרבה מוזיקאים ששולחים חומר ללייבלים. במיוחד אלה שמעשנים הרבה ירוק ונכנסים לפרנויות.
פורסם 2010 במאי 2615 שנים מחבר ועדיין שמעתי כבר על מיקרים שציוד חזר מתיקון במצב עוד יותר גרוע ממה שהוא היה. למרות שלמען האמת אני חייב להגיד שלדעתי המסך מפחד מאייבורי למה איך שהעלתי את ההודעה הקודמת האור חזר לעבוד (אחרי בערך יומיים שהוא לא עבד). מעניין כמה זמן הוא יחזיק עובד הפעם חח בכל מיקרה אני מאמין שהוא כן יגיע לתיקון בחודש הקרוב ואז אני כבר יעדכן מה הולך כדי שתיהיה פה איזה ביקורת נחמדה לבאים אחרי תודה רבה
פורסם 2010 במאי 2615 שנים ואם זה מרגיע אותך, השארתי מסך לתיקון באייבורי (Asus MW221C שידוע בתור מסך בעייתי.. אבל זה כבר נושא לדיון אחר) והוא חזר בסדר גמור.
פורסם 2010 במאי 2715 שנים נדמה לי שהשירות של Dell פועל בנפרד מהחנות.כלומר אפשר אולי לתת את המסך לחנות, אבל כל מה שהיא תעשה יהיה להעביר אותו ליבואן או לחברה שמטפלת באחריות של דל.בזמנו הייתה לי בעיה עם מסך זהה שקניתי בפנדה, ונאמר לי פשוט לדבר עם שירות הלקוחות של דל שלקחו את המסך (ע"י שליח, אבל אפשר גם להשאיר בנקודות האיסוף) והחזירו מסך מחודש במצב מעולה (בלי שריטה או כל פגם אחר).מציע לך לדבר ישירות עם שירות הלקוחות של דל.
פורסם 2010 במאי 2715 שנים גם השרות של ASUS הוא לא היה של איבורי אלא של היבואן עצמו... (שאפילו אין לי מושג מי הוא)היתרון בלתת את המסך לאייבורי הוא העובדה שקיבלתי מסך חלופי ויכולתי להמשיך להשתמש במחשב... (אני סטודנט והמחשב הוא כלי עבודה רציני בלימודים שלי..)
פורסם 2010 במאי 2715 שנים מחבר אני ידבר עם דל ואייבורי שבוע הבא אבל בכל מיקרה אני לא ישים אותו בתיקון לפני שאני יקנה נייד (מה שיהיה קצת יותר מאוחר החודש) כדי שבאמת יהיה לי מחשב אחר בנתייםבכל מיקרה בנתיים זה די מצחיק כי הנורה בכללי עובדת, מגמגמת קצת מידי פעם אבל עובדת
פורסם 2010 במאי 2715 שנים מחבר תכלס כשיהיה לי את הנייד שלי לא באמת ישנה לי מסך חלופי וגם ככה רוב זמן התיקון אני יהיה בבסיס אז ניראה לי שעדיף להמנע מכל הסיפור של מסך חלופי לקחת להחזיר ובלאגנים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.