פורסם 2010 במאי 2616 שנים הפיירפוקס שלי זוחל ואני מעוניין לשחזר את ההגדרות שלו לברירת המחדל (אולי זה יפתור לי את הבעיה) - איך עושים את זה?
פורסם 2010 במאי 2616 שנים Firefox זה לא IE. לא צריך לעשות לו ריסט כל שני וחמישי.תסביר קודם כל מה את ההעיה בפירוט פה וננסה להכווין אותך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.