התלבטות בנוגע לרכישה ומעבר ל- Windows 7 גרסת 64 BIT מ-Vista 32 BIT - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות בנוגע לרכישה ומעבר ל- Windows 7 גרסת 64 BIT מ-Vista 32 BIT


About:blank

Recommended Posts

שלום לכולם.

אני זקוק למערכת הפעלה Windows לצורכי עבודה. כרגע אני עם 32BITאותה רכשתי לפני כשנה וחצי.

נכון להיום אני לא חייב מערכת 64BIT אך אני רואה את עצמי עבור למערכת כזאת בעתיד הנראה לעין. אני שואל את השאלה בנקודת הזמן הזאת כי יש לי הזדמנות לקנות מערכת Windows 7 Pro (הגרסה אותה אני מעדיף) 64BIT בגרסת OEM (אני קונה חומרה חדשה והמחירים של גרסאות ה-Retail והשדרוג לגרסה הזאת פשוט גבוהים שזה לא ייאומן). לא ממש בא לי להוציא עכשיו את סכום הכסף הזה (כאמור רק לפני שנה וחצי הוצאתי סכום לא מבוטל על ה-Vista) אבל זאת הזדמנות שאולי כדאי לנצל.

מאז שיצאה לא ממש התעמקתי בביקורות/סקירות וכו' על Windows 7 כי לא התכוונתי לעבור וזה לא ממש עניין אותי (התעדכנתי רק באופן כללי ושטחי ביותר). בימים האחרונים חיפשתי קצת מידע באינטרנט ועושה רושם שעיקר הדיבורים סביב המעבר ל- Windows 7 סובבים סביב כל מיני פיצ'רים של ממשק ה-Aero שבו גם ככה אני לא משתמש (טוענים שהפיצ'רים החדשים משפרים פרודוקטיביות ואולי אם אעבור ל-7 דווקא אתן להם הזדמנות) או יותר מתמקדים במעבר מ-XP ל-7 מה שאליי לא רלוונטי. בנוסף, מהמידע שמצאתי הבנתי שהמערכת כנראה יותר מאובטחת מ- אך מבחינת צריכת משאבים לא שונה בהרבה (מעט יותר "קלה" על החומרה) אך מנהלת אותם יותר טוב, אם זה באמת כך זה דווקא משהו שלא אתנגד לו (אפילו לא לזמני אתחול וכיבוי מהירים יותר, זה אחד הדברים שמשגעים אותי ב-Vista).

לסיכום, אני לא כל כך יודע מה להחליט. מצד אחד יש לי הזדמנות לעבור למערכת 64 BIT במחיר שפוי יותר מזה אותו אאלץ לשלם בעוד שנה-שנה וחצי עבור גרסת 64BIT של נניח Windows 8 שצפויה לצאת למיטב הבנתי סביב נקודת הזמן הזאת ומצד שני זה לא שאני סובל עם , בסך הכל מתפקדת אצלי בצורה יציבה וטובה לעבודה השוטפת.

מבחינת שימוש יום-יומי, ניהול משאבים ואמינות כללית של המערכת האם לדעתכם יש סיבות כלשהן בגללן Windows 7 כדאית יותר מ- או שבעצם הן די דומות וההתלבטות שלי היא למעשה האם אני מעוניין לעבור לגרסת 64BIT?

הערה: אני הייתי מסתפק גם בגרסת ה-Home Premium אבל 3 תכונות שקיימות רק ב-Pro ומעלה די שימושיות לי.Group Policy ,Local Security (יודע שאפשר להגדיר הכל ישירות ב-Registry, אבל לא תמיד יש זמן וכוח להתעסק עם זה בצורה הזאת והממשק הגראפי מאוד נוח מהבחינה הזאת) וההתחברות ל-Domain (אם כי החשיבות של התכונה הזאת נמוכה מאוד)

תודה מראש לכל תובנה ועצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אוהב להקפיץ דיונים אבל אני רואה שאף אחד לא ענה, אולי הדיון "נעלם" מהר מדי מהרשימה, ואני די הייתי מעוניין לקבל החלטה בימים הקרובים.

אם למישהו יש בכל זאת איזושהי דעה/עצה בנושא אני אשמח מאוד לשמוע אותה.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...