תקוע בStartup Repair אינסופי - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקוע בStartup Repair אינסופי


GWeizman

Recommended Posts

הבעיה היא כזאת -

במחשב של חבר (אין לי מושג מה קרה לפני הבעיה ואין לי איך לברר כרגע), Eee PC (אם יש תתי דגם אז לא הצלחתי למצוא), כל הדלקה, ולא משנה באיזה מצב, מובילה לStartup Repair, שמנסה, לפי שמו, לתקן בעיות בstartup. (מ"ה - Windows 7 Starter)

עכשיו, שתי בעיות:

א. אין לי בעיה עקרונית לגבות בעזרת גרסאת Live של לינוקס על DoK, שאני מניח שאני אצליח להכנס איתה לכל מערכת הקבצים ולהוציא את מה שצריך להוציא. (הבעיה כרגע היא שיש לי DoK של Sandisk מסדרת U3, ובגלל שהוא יוצר 2 כוננים והלפטופ הספציפי הזה מזהה רק אחד מהם משום מה, אני לא מצליח לעשות ממנו boot. אני מקווה שהבעיה תפתר כשאני אמצא dok אחר להשתמש בו)

ב. בעצם, בגלל שאין לי שום גישה לווינדוס, אני מניח שהפתרון היחיד הוא לעשות repair למע"ה או פרמוט. פה מתחילה הבעיה. המחשב לא בא עם שום דיסק עד כמה שאני יודע, ולמעשה גם אין לו כונן דיסקים. יש עליו CD-Key לWindows 7 Starter, אבל אני מניח שהמערכת שמותקנת בפועל שונתה קצת כדי להתאים לדרישות היצרן (Asus). אני יכול, כעקרון, להשיג ISO ולהתקין על bootable-dok, אבל אני מניח שהחוקיות מוטלת בספק (ואף לא קיימת) גם אם יש לי cd-key.

נשאלת השאלה -

א. האם יש דרך לעשות boot מהu3 בכל זאת? (למרות שאני מניח שזה לא קשור אליכם)

ב. אם אני אעשה repair דרך גרסא שהיא לא Starter, האם זה יעבוד בכלל? (כי לזה כן יש לי דיסקים חוקיים)

ג. נניח והשגתי דיסק/ISO של הStarter Edition (דרך מיקרוסופט ישראל או בדרך אחרת), ואני אעשה דרכו repair, האם זה יפגום בדברים שAsus עצמם הוסיפו למערכת?

ד. האם מספקים repair כלשהו לסדרת הנטבוקים שלהם? (עם העדפה, כמובן, למשהו שניתן להורדה)

ושאלה נוספת -

למרות שלרוב הStartup repair לא מצליח לזהות בעיה, לפעמים הוא טוען שהregistery הוא corrupted (ולנסות לשלב את זה במשפט בעברית היה נוראי)

נשאלת שאלה נוספת - האם יש דרך אחרת לתקן את הבעיה? (או אפילו סתם לעקוף את הstartup repair ולהצליח להעלות ווינדוס איכשהו?)

פרמוט הוא אופציה קבילה, אם כי לא מומלצת, אבל רק אם יש לי דרך להחזיר את כל תכונות היצרן ולהשתמש בCD-Key כך שהמערכת תשאר חוקית, גם בפועל וגם בתאוריה.

תודה,

גיא.

עריכה:

הסתדרתי עם הבוט של לינוקס. יש לי גישה לקבצים והכל כרגע. מה אפשר לעשות כרגע?

(בהפעלה דיווח על בעיות עם הקשיח, אבל בהמשך לא עושה רושם שבאמת יש בעיות כאלה.)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...