פורסם 2010 במאי 1815 שנים מפתחת: Black Rock Studio מפיצה: Disney Interactive פלטפורמות: PS3 ,X360 ,PC תאריך יציאה: 18/05/2010 טריילרים: http://www.gametrailers.com/game/split-second/10856 ביקורות: Game Revolution - 83 Gamers.AT - 86 GameSpot - 7.5 דרישות מע': Minimum System Requirements OS: Windows XP/Vista/7 Processor: Intel Pentium 4 @ 3.0 GHz / AMD Athlon 64 4000+ Memory: 2 Gb Hard Drive: 6.5 Gb free Video Memory: 256 Mb Video Card: nVidia GeForce 7800 / ATI Radeon X1800 Sound Card: DirectX Compatible DirectX: 9.0c Recommended System Requirements OS: Windows XP/Vista/7 Processor: Intel Core 2 DUO @ 3.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 4800+ Memory: 4 Gb Hard Drive: 6.5 Gb free Video Memory: 512 Mb Video Card: nVidia GeForce 9600 / ATI Radeon HD 3870 Sound Card: DirectX Compatible DirectX: 9.0c סקירה ראיתם את הסרט "מרוץ המוות"? חשבתם שהמשחק שלו היה גרוע וחבל שאין משחק מירוצים ארקיידי טוב שמבוסס על הקונספט? אז Split/Second הוא המשחק אותו חיפשתם, משחק בו המבנים הם זמניים בלבד, ורק נהג אחד יכול להפוך לכוכב של תוכנית ריאליטי מטורפת שמתרחשת על המסלול - ואז הורסת אותו. Split/Second מגיע אלינו מבית Black Rock Studios, אולפן שכבר סיפק לנו חוויית מירוצים איכותית עם כותר נהיגת השטח האקסטרימי Pure. במשחק החדש הם אולי לא ממציאים מחדש את ז'אנר המרוצים, אבל הם בהחלט מתכוונים לחדש אותו בכמה צורות מעניינות. מה שהנחה את האולפן ביצירת כותר מירוצי הארקייד המהיר הזה היא השאיפה להעניק אישיות דרמטית יותר לדרך, וליצור מסלולי נהיגה אינטראקטיביים, דינאמיים ומסוכנים יותר מרצועת האספלט או נתיב העפר השגרתיים. מסלולי Split/Second אמורים להשתנות כל הזמן בהתאם לפעולותיכם ולפעולות מתחריכם, כך שהעובדה שעברתם בשלום הקפה ראשונה של המסלול לא מבטיחה שהוא לא יפתיע אתכם בהקפה השניה. האינטראקציה המורחבת שלכם עם סביבת הנהיגה מיושמת בעזרת ה-Power Plays, שהם שינויים אלימים שאתם או המתחרים יכולים לחולל בקטעי המסלול שאתם עוברים בהם. זוכרים את קיצור הדרך שלקחתם בפעם שעברה? אז יכול להיות שעכשיו הוא כבר איננו, כי מישהו הפיל לתוכו מטוס. כן, מטוס: המירוצים של Split/Second מתרחשים במקומות אקזוטיים יותר ממסלול המירוצים הסטנדרטי, במיקומים שלרוב צריך לחכות לסרט פעולה במאה מיליון דולר כדי לראות אותם נהרסים - מנחתי מטוסים, מספנות ותחנות כוח, למשל. רמה דומה של אקשן צפויה גם במצב ה"הישרדות" של הכותר - Nemesis. בשלב המתרחש בשרידיו של נהר מיובש, מטרתכם היחידה היא להישאר על המסלול בזמן שאתם מתמרנים במהירות שיא בין אוטובוסים ענקיים, בעוד אלה משליכים לעברכם חביות מתפוצצות. לאחר מספר התנגשויות (תלוי ברמת הקושי) תכנסו למצב Sudden Death, כאשר ההתנגשות הבאה שלכם תסיים את האתגר. למדתי מהר מאוד שלחמוק מאירועי ההרס שהמתחרים מפילים עלי זה רק קצה הקרחון של הקשיים שנערמים על המסלול מדקה לדקה. שברים מההריסות מתפזרים לכל עבר ויכולים להעיף אתכם מהמסלול, חלקי כביש מתמוטטים ומפיקי הריאליטי מוסיפים אש למדורה ושולחים לזירת המירוץ מסוקים כדי שיזרקו עליכם משאיות מלמעלה... הם מכירים שם בטלוויזיה את נפש צופיהם הסאדיסטית. כל זה קרה, שימו לב, בסיבוב הראשון. בירכתי את עצמי על נהיגה וירטואוזית ועברתי להקפה שניה - שתוך כמה שניות התגלתה כגרועה הרבה יותר. רכבת שלמה הורדה מהפסים, חסמה לגמרי את הכביש ואילצה אותי לבחור במסלול לא מוכר, מכוסה שכבה עבה של אבק ועשן מההתרסקות. פנסי ערפל לא עוזרים כאן. אם זה המצב לשחקן יחיד, אתם יכולים רק לתאר לעצמכם את גודל הבלאגן שיווצר על ידי תחרות אנושית בריאה במצב מסך מפוצל או, אופטימלית, במשחק דרך הרשת. לפי המפתחים, כשמונים אחוזים מכל מסלול יהיו ניתנים להריסה, ואם לקחת בחשבון את גודלן העצום של המפות – מדובר בנזקים בקנה מידה של מלחמה עולמית קטנה. למרות שהמסלולים הם הכוכבים הראשיים של Split/Second, אף משחק מרוצים לא יכול להתקיים ללא מכוניות, וכאן תמצאו אותן בשפע. במקום דגמים של מכוניות אמיתיות המשחק מסתפק בכמות מכובדת מאוד של משאיות מצד אחד, רכבי מירוץ מצד שני, וביניהם יצורי כלאיים שקיימים רק על המסלול הוירטואלי. טוב, כנראה שיצרניות הרכב לא ממש מעוניינות לתרום את הדגמים שלהן למשחק שנהנה כל-כך להפוך אותם לפחיות קולה אחרי שפיל דרך עליהן. רעיון יפה, מבחינה ממשקית, הוא שהמכונית תתפקד גם כ-HUD שלכם: מד המהירות ומיקומכם במירוץ "מוקרנים" על הפגוש האחורי, מה שמנקה את המסך לעוד פיצוצים. קרדיט: Vgames
פורסם 2010 במאי 1815 שנים המשחק הזה כבר יצא?לפי הסרטים שראיתי ב גיימז רטיילרז ממש לא התרשמתיהקונספט לפי דעתי די מטופש כאילו נהיגה נטו זה לא זה ארקדי כזה עם התנגשויות ודברים שמסיחים את הדעת מהנהיגה עצמה כמה פעמים אני אוכל לפוצץ איזה משהו בזמן נהיגה?הכי כיף במשחק נהיגה זו הנהיגה הנקייה והמושלמת בעצמה נראה לי משחקי שימאס אחרי יום
פורסם 2010 במאי 1815 שנים כן, המשחק יצא היום לחנויות.אני דווקא חושב הפוך ממך.דווקא בגלל הארקדיות של המשחק אני הולך לנסות אותו. אישית אני עייף ממירוצים שחייבים להיות בהם מדוייקים ומתיימרים להיות רציניים.בגלל זה עזבתי כבר בהתחלה את Dirt 2 ו-Grid שנחשבים מעולים, אבל היה חסר לי שם קצת fun.--------------------------ביקורת ראשונה לגירסת הPC. קיבל 75 מגיימספוט:http://www.gamespot.com/pc/driving/splitsecond/review.html--------------------------נ.ב, ברק- כל הכבוד על הדיון המושקע הזה ובכלל, על כל השאר שאתה פותח. תענוג.
פורסם 2010 במאי 1815 שנים קיבל 85 מ-ign:http://ps3.ign.com/articles/108/1089982p1.htmlנכון, אבל עבור גירסת ה-PS3. ויש לקחת את זה בערבון מוגבל, כי לפעמים הציונים שונים בין הקונסולות למחשב.בכל מקרה, ממוצע הציונים לXBOX ול-PS3 עומדים כרגע על 85 ו-84 שזה יפה מאוד.בימים הקרובים נראה האם גירסת ה-PC לא נופלת מהקונסולות.
פורסם 2010 במאי 2015 שנים המשחק ניראה טוב על V HIGH אבל כל דבר מתחת לזה ממש נוראי, הצל ממש גרוע ומרובע, ב V HIGH הביצועים ירודים ללא כל הצדקה. בקיצור למחשב מדובר במשחק גרוע, לקונסולות אני מאמין שנחמד אבל לא יותר מזה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.