עבור לתוכן

כיצד ניתן להתלונן על מוכר ב-eBay?

Featured Replies

פורסם

לפני כחודש רכשתי חלק מסויים למחשב ב-200$. הזמנתי ממוכר בעל אלפי דירוגים מעולים מהונג קונג. נתחיל בזה שהוא שלח מוצר בשווי 200$ בלי מספר מעקב. המוצר לא הגיע מספר שבועות וכבר התחלתי לחשוב על הגרוע מכל. שלחתי לו מייל ורק כעבור מספר ימים קיבלתי תשובה. מסתבר שהמוצר חזר מסיבה לא ברורה והוא צריך את הכתובת שלי כדי לשלוח פעם נוספת. (סביר להניח שהוא לא רשם נכון את הכתובת) אמרתי לו שאני לא מוכן לחכות חודש ואני מסכים לא לבטל את העסקה בתנאי שישלח את החבילה במשלוח אקספרס על חשבונו. (חבילה שוקלת בקושי 1.5 ק"ג, לא יעלה לו הרבה ובנוסף שילמתי 20$ משלוח בפעם הראשונה ככה שהוא כמעט ולא יפסיד). מאז חלפו מספר ימים ואין ממנו תשובה. בצהריים שלחתי לו מייל בו כתבתי בדיוק מה אני חושב עליו ואני דורש ביטול עסקה. לא שמעתי ממנו מילה. כיצד אני פונה לגורמים המתאימים ב-ebay?

פורסם

תגיד לו שישלח רגיל עם ביטוח ומעקב , אל תיהיה קוטר ..אם יהיה בעיות גם עם המשלוח הנוסף תקבל זכוי מלא ללא קושי מיוחד .

פורסם
  • מחבר

בכיף ברגע שהוא יטרח לענות למיילים שלי. לוקח לו בין 4-5 ימים לענות למייל. אף פעם לא נתקלתי במוכר כזה גרוע.

פורסם

אם המשלוח הראשון חזר בגלל טעות בכתובת לא ברור מי משניכם אשם בכך (או שאתה מסרת לא טוב או שהוא רשם על האריזה לא טוב), וכנראה גם לא ניתן לדעת. אם לצאת מההנחה הזאת, למה שהוא יספק לך שירות שלא שילמת עליו? למה הוא צריך לפצות אותך? שישלח את המוצר כפי שסוכם וזהו...

פורסם
  • מחבר

אי אפשר לדעת? לא, אפשר לדעת מצויין.

א. המוצר חזר באשמתו. המוכר קיבל את הכתובת דרך ebay. כתובת דרכה קיבלתי עשרות מוצרים. בנוסף נשלח מייל בו כתבתי את הכתובת.

ב. המוצר נשלח בלי מספר מעקב. טעות נוספת של המוכר.

ג. תקשורת איומה. למוכר לוקח ימים לענות למייל. חוצפה. אם הייתי מתקשר לטלפון בחנות והוא לא עונה מסיבה כזו או אחרת מילא, אבל מדובר בפאקינג מייל. אני יכול להבין שלא עונה אחרי יום. אחרי הכל קיים הבדל גדול באזורי זמן ואני בטח לא הלקוח היחיד שלו, אבל 3-4 ימים?! בחיים שלי לא נתקלתי בכזה דבר.

ד. מאחר והמוצר חזר באשמתו אין לי כוונה להמתין חודשיים למשלוח. מאחר והוא אשם מחובתו לפצות אותי ולשלוח את המוצר בפעם השנייה במשלוח מזורז כפיצוי. עלויות משלוח לחבילה במשקל כזה זניחה. אני שלחתי חבילה יותר כבדה לארצות הברית במשלוח מזורז ושילמתי 60 שקלים. כמה כבר עולה לשלוח מסין? הוא הרוויח כסף על המשלוח הראשון (וכן, הוא מרוויח כסף על המשלוח כמו כל מוכר ב-ebay) אז שיפסיד כסף על המשלוח השני. בסופו של דבר הוא עדיין ירוויח על המוצר. אומנם פחות, אבל זה כבר באשמתו המלאה.

אתה רוצה פירוט יותר מפורט למה מגיע לי פיצוי?

פורסם

אתה לא חושב שאתה מגזים ?

א. האם הכתובת שלך ב- ebay היא אותה הכתובת ב- Paypal (יש מוכרים, כמוני למשל, שלא מוכנים לשלוח לשום מקום חוץ מהכתובת ב- PayPal ולא ב- ebay)?

ב. טעות שלך, כתוב לך איזה סוג משלוח בדף המכירה, אתה הסכמת עליו (אם כתוב שסוג המשלוח הוא עם מעקב, אז המצב שונה).

ג. המוכר לא חייב לענות לך במיידי, בעיקר גם שמדובר בהפרשי זמנים של כחצי יממה, אם נקח את זה בחשבון 3-4 ימים זה בהחלט סביר.

ד. הוא לא אשם בכלום, נסה לפתור את הבעיה בדרך מתורבת, ebay זה לא שוק הכרמל.

אם יש לך בעיה שאתה חושב שלא תפתר בדרך מתורבת באמצעות התקשרות ישירה (ע"י אימייל/ebay), פתח דיספיוט.

פורסם
  • מחבר

א. אותה כתובת בדיוק.

ב. הסכמתי על המשלוח פעם הראשונה. המוצר חזר באשמתו. חובתו לפצות אותי במשלוח מהיר יותר.

ג. לא, זה לא פרק זמן סביר. יום זה פרק זמן סביר. יומיים ניתן להבליג. ארבעה ימים זו פשוט חוצפה.

ד. הוא אידיוט. צריך לשלוח אותו לסחוב ארגזים במפעל של Toshiba. כל כך קשה להדפיס דף עם הכתובת ולהדביק נכון על האריזה? נכון, זה לא שוק הכרמל, בגלל זה אני רוצה להתלונן עליו.

פורסם

אם אני לא טועה ניתן לקבל את הטלפון של מי שעשית איתו עסקה(עשיתי זאת לפני איזה שנתיים). שווה לצלצל.

בנוסף - אם הוא לא ענה לך ב-4 ימים האחרונים- יתכן בהחלט שזה בגלל הסופ"ש שהיה. יש מצב שהוא ישלח לך מייל ב-24 שעות הקרובות.

א. אותה כתובת בדיוק.

ב. הסכמתי על המשלוח פעם הראשונה. המוצר חזר באשמתו. חובתו לפצות אותי במשלוח מהיר יותר.

Says who exacly?

ג. לא, זה לא פרק זמן סביר. יום זה פרק זמן סביר. יומיים ניתן להבליג. ארבעה ימים זו פשוט חוצפה.

אפשר להתווכח על מה סביר ומה לא.

ד. הוא אידיוט. צריך לשלוח אותו לסחוב ארגזים במפעל של Toshiba. כל כך קשה להדפיס דף עם הכתובת ולהדביק נכון על האריזה? נכון, זה לא שוק הכרמל, בגלל זה אני רוצה להתלונן עליו.

נשמע שאתה מאוד מרוגז ולא זז מטר מהעמדה הראשונית שלך.

כן, זה מתסכל להזמין משהו ולא לקבל, מצד שני הלחץ שלך לא ברור. כשמזמינים משהו מחו"ל הוא עלול להתעכב מאוד לעתים(מה שנקרא -Max time גבוה במיוחד).

פורסם

פתח dispute וזהו , לא מבין למה אתה מחפש בכוח להתנפח ולעשות רוח .

לא קיבלת את מה שהזמנת , נגמר .

פתח תלונה , לך הוא עונה תוך ארבעה ימים - לpaypal הוא יענה תוך 6 שעות .

פורסם

רק לקוות שלא עברו 40 יום אחרת הוא בבעיה רצינית.

פורסם
  • מחבר

בהונג קונג צהריים ועדיין אין ממנו מייל. כמה לא מפתיע. אני פונה ל-ebay.

פורסם

כשאתה מזמין מהמזרח לוקח יותר זמן למוצר להגיע.

כבר כמה פעמים קרה שחיכיתי חודש עד שהמוצר הגיע לביתי.

EBAY יגידו לך, חכה ארבעים ומשהו יום ורק אז תפתח תלונה.

פורסם

רק לקוות שלא עברו 40 יום אחרת הוא בבעיה רצינית.

פורסם

רק לקוות שלא עברו 40 יום אחרת הוא בבעיה רצינית.

אני הזמנתי מוצר שלא הגיע לאחר 40 ימים ושחכתי לפתוח DISPUTE

התקשרתי לחברת אשראי וקיבלתי את הכסף בחזרה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים