פורסם 2010 במאי 1616 שנים אהלן, התקנתי ווינדוס 7, ואני משתמש באקספלורר, יש לי בעיה מעצבנת, כל פעם שאני לוחץ על לינק בדפדפן, יש שמע של תוף באס או משהו. איך מבטלים את זה?
פורסם 2010 במאי 1616 שנים http://www.geckoandfly.com/7193/how-to-change-or-disable-microsoft-windows-7-startup-and-shut-down-sounds/
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.