פורסם 2010 במאי 1015 שנים אמנם בשביל להטיס מטוס כבד יש בית ספר לטייס, אבל חברות תעופה מקבלות אנשים בעלי תואר ראשון בקלות בניגוד לאנשים ללא תואר כלל. בכל מקרה, על איזה תואר ראשון אתם ממליצים בכדי שאני אהיה מועמד שקשה להתעלם ממנו? האם אתם חושבים שיש לחברות התעופה בכלל עדיפות לבעלי תואר X או Y, או רק חשוב שיהיו בעלי השכלה גבוהה כלשהי?
פורסם 2010 במאי 1015 שנים אני בספק אם זה משפיע.אבל אני מניח שתואר בהנדסת מכונות או כל הנדסה שהיא תעזור
פורסם 2010 במאי 1015 שנים אני בספק אם זה משפיע.אבל אני מניח שתואר בהנדסת מכונות או כל הנדסה שהיא תעזורהאמת שאם כבר תואר הנדסה אז הנדסת אווירונאוטיקה (יש בטכניון) אבל נראה לי שאם אתה מוכן ללמוד הנדסה 4 שנים אז כבר עדיף לך לעבוד בתור מהנדס ולא בתור טייס . . . אולי ככה תהיה מתכנן מטוסים
פורסם 2010 במאי 1015 שנים לא מאמין שחברת תעופה גדולה תעדיף משהו עם תואר על גבי משהו שיש לו הרבה יותר שעות טיסה.לגבי התואר אם זה כל כך חשוב לך יש אקדמיות בארה"ב כמו דלתא שבהן אתה מוציא רישיון טיס + תואר הבעיה פה שזה הרבה יותר יקר מבית ספר לטיס ששם אתה צריך להוציא בסביבות ה-84K ש"ח אם הכל הולך לך חלק [פרטי, מכשירים, דו מנועי, מדריך]. לגבי גודל המטוסים זה נקבע לפי שעות טיסה וחברות גדולות אם מוצאות לנכון שאתה מתאים להם בתור טיס הם שולחים אותך להדרכות ומבחנים לפני שתעלה לאויר עם מטען או אנשים.
פורסם 2010 במאי 1015 שנים מחבר גם ככה זה יקר מאוד, אבל זה לא הכי קריטי לאבא שלי משאבים (מתכנן לקחת איזה 70% הלוואה לטווח ארוך מאבא שלי ועוד איזה 30% מהבנק).אני אברר.נראה לי שאם אתה מוכן ללמוד הנדסה 4 שנים אז כבר עדיף לך לעבוד בתור מהנדס ולא בתור טייס . . . אולי ככה תהיה מתכנן מטוסיםלמה כבאי לא הולך להיות אסטרונאוט? הרי יש להם כמעט אותה חליפה.
פורסם 2010 במאי 1015 שנים אתה מודע לזה ש99% מהטייסים באל על הם טייסי חיל האוויר לשעבר ,אין כמעט טייסים אזרחיים בארץ.
פורסם 2010 במאי 1015 שנים מחבר אתה מודע לזה ש99% מהטייסים באל על הם טייסי חיל האוויר לשעבר ,אין כמעט טייסים אזרחיים בארץ.אני יודע, אין לי פרופיל לטוס בחיל האוויר (עקמת) ויש לי אזרחות אמריקאנית, כך שזה עוד בסדר.
פורסם 2010 במאי 1015 שנים מחבר זו עקמת.לי יש עקמת קלה יחסית, אבל אני מניח שזה מוריד פרופיל בצבא (על אף העובדה שאם אני הולך עם מדרס אז הגב מתיישר).
פורסם 2010 במאי 1015 שנים עקמת, במיוחד אם היא קלה, היא דבר מאוד מאוד נפוץ. יש סיכוי גדול ש*לא* יורידו לך על כך פרופיל בכלל. מקסימום סעיף ליקוי שלא מוריד פרופיל(כמו חובשי משקפיים בעלי מספר קטן למשל). לגבי אל-על וחיל האוויר - זה איזשהו מיתוס שהוא לאו דווקא נכון. אין לי בדיוק נתונים אבל למרות שרוב טייסי אל על הם טיסי חיה"א לשעבר - ממש לא כולם או רוב מוחץ שלהם הם כאלה. אין שום קשר בין המיונים והקורס הספרטנים של הכשרת טייסי חיל אוויר לבין הכשרת טייסים ככלל. אם אתה לא יכול להיות טייס בחיה"א זה ממש ממש ממש לא אומר שאתה לא יכול להיות טייס. אגב - עצה שלי - אם אתה עוד לא התגייסת ועוד לא עברת צו ראשון/קיבלת פרופיל - יש לך עוד כ"כ הרבה זמן עד התואר/מקצוע - עדיף לך לחיות עכשיו מאשר לחשוב על הלוואה של 70% בשביל תואר ראשון במקצוע שלא תרצה לעסוק בו בשביל להתקבל לבית ספר למקצוע שאולי תרצה לעסוק בו - בארץ זרה. קח תזמן
פורסם 2010 במאי 1015 שנים ^^^ הכל שאלה של כמה העקמת שלו חמורה. הוא אמר שהיא קלה והוא מטפל בזה אז זה בסדר כנראה, אבל לחבר שלי יש עקמת לא הכי חמורה והורידו לו ל- 64 פרופיל.ד"א אני אוהב את הפוסטים שלך בפורום בנאדם. (ברצינות לגמרי)
פורסם 2010 במאי 1015 שנים לגבי אל-על וחיל האוויר - זה איזשהו מיתוס שהוא לאו דווקא נכון. אין לי בדיוק נתונים אבל למרות שרוב טייסי אל על הם טיסי חיה"א לשעבר - ממש לא כולם או רוב מוחץ שלהם הם כאלה.אין שום קשר בין המיונים והקורס הספרטנים של הכשרת טייסי חיל אוויר לבין הכשרת טייסים ככלל.אם אתה לא יכול להיות טייס בחיה"א זה ממש ממש ממש לא אומר שאתה לא יכול להיות טייס.אתה לא יכול להיות טייס ,אתה יכול להיות האמא של כל הטייסים .כמבון שיש לא מעט מגמות בקורס הטייס ,וטייס קרב לא בהכרך מתאים להטיס מטוס תובלה ולהפך ,אבל אני חושב שיש איזו חפיפה .נכון שהיום לא כל הטייסים הם טייסי חיל האוויר לשעבר ,אבל בעבר הלא רחוק זה היה כך (אל על הייתה מקבלת רק טייסי חיל האוויר ) ,מה גם שעדיין יש רוב לא קטן של טייסים יצאי חיל האוויר באל על .
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.