עבור לתוכן

שאלה חשובה לגבי מתן אחריות במקרה של חנות שנסגרה

Featured Replies

פורסם

אהלן חברה, הספק כוח שלי (thermaltake 750watt) והלוח אם שלי (gigabyte x38 - ds4) שבקו חיים בו זמנית. :-[

החנות שממנה שקניתי את המחשב לפני שנתיים (אקסלנט מחשבים) נסגרה. ידוע לי שחברת thermaltake וחברת gigabyte מספקות אחריות של 3 שנים על המוצרים הללו, פניתי ליבואן הרשמי של שתיהן - cdlog אך הם טוענים כי הם לא ממשים אחריות של מוצרים שנקנו בחנויות אחרות וכי מאחר והחנות המספקת נסגרה לא נותר לי למי לפנות. מאחר ומדובר כאן בנזק כספי של כ 1700 שקל פחות או יותר, פונה אני אליכם בבקשה לתשובה - למי אני יכול לפנות על מנת לממש את האחריות שהיצרניות מספקות?

תודה מראש.

פורסם

אולי במועצה הישראלית לצרכנות.

תריץ חיפוש בגוגל

פורסם

מה הנפנוף הזה אמור להביע? אלא אם החנות בה קנית ניהלה יבוא מקביל, הרי שהמוצר הגיע לארץ דרך היבואן הרשמי, והם חייבים לספק עליו שירותי אחריות.

פורסם
  • מחבר

מה הנפנוף הזה אמור להביע? אלא אם החנות בה קנית ניהלה יבוא מקביל, הרי שהמוצר הגיע לארץ דרך היבואן הרשמי, והם חייבים לספק עליו שירותי אחריות.

אני חושב שהם כנראה ייבאו בעצמם את המוצרים בלי קשר לייבואן הרשמי. בינתיים שלחתי מייל לשתי החברות אך לא קיבלתי תשובה.

פורסם

לא יזיק אם תנסה ליצור קשר עם שרות הלקוחות של thermaltake ו gigabyte.

ניסים קורים.

פורסם

למה ניסים?

היצרן מחוייב לעשות RMA למוצר שלו שעדיין נמצא תחת אחריות ובמקרה הזה תקופת האחריות נמצאת במחשבי היצרן ע"פ המספר הסידורי שלו.

פורסם
  • מחבר

למה ניסים?

היצרן מחוייב לעשות RMA למוצר שלו שעדיין נמצא תחת אחריות ובמקרה הזה תקופת האחריות נמצאת במחשבי היצרן ע"פ המספר הסידורי שלו.

בדיוק! ולכן אני עדיין מתעקש להישאר עם מחשב מושבת ולחכות לתשובות במייל משתי היצרניות. לא מתקבל על הדעת מצב שבו אדם נותר ללא אופציה למימוש אחריות על מוצר במידה והמוכר פושט את הרגל. זה פשוט אבסורדי, כמוני יש עוד הרבה אני בטוח.

פורסם

למה ניסים?

היצרן מחוייב לעשות RMA למוצר שלו שעדיין נמצא תחת אחריות ובמקרה הזה תקופת האחריות נמצאת במחשבי היצרן ע"פ המספר הסידורי שלו.

בהצלחה לעשות RMA, לאדם פרטי החלפה תעלה יותר מקניית מוצר חדש(יש מכס על עלויות התיקון(במכרה של החלפה המכס הוא כמו על מוצר חדש) + עלויות המשלוח לRMA הם עליך)...

פורסם

המשלוח הלוך הוא על הלקוח, חזרה על חשבון היצרן בדר"כ.

מעבר לזה, אתה מגזים. לא יעלה לו כמו מוצר חדש. יש לי ניסיון עם RAZER ומקלדות של חצי אלף שקל שחזרו בלי בעייה ותשלום מינימלי.

פורסם

למה ניסים?

היצרן מחוייב לעשות RMA למוצר שלו שעדיין נמצא תחת אחריות ובמקרה הזה תקופת האחריות נמצאת במחשבי היצרן ע"פ המספר הסידורי שלו.

מה זה RMA??

פורסם

יש פה בפורום נציג של-C D LOG

הגיע הזמן שתשב לו על הגרון.

שלפחות יעשה את המינימום ויגיד לך עם הלוח נקנה דרכם.

אתה צריך לבדוק יבואני גיגהבייט אחרים כמו-מור לוי

פורסם
  • מחבר

יש פה בפורום נציג של-C D LOG

הגיע הזמן שתשב לו על הגרון.

שלפחות יעשה את המינימום ויגיד לך עם הלוח נקנה דרכם.

אתה צריך לבדוק יבואני גיגהבייט אחרים כמו-מור לוי

עם מור לוי דיברתי והם ניפנפו אותי בקלילות, אפילו כעסו עלי שאני מעיז לפנות אליהם.

קיבלתי תשובה מ gigabyte , עדיין מחכה לתשובה מ thermaltake.

הנה התשובה המקורית מ gigabyte , כנראה שאני אצטרך לשוב ולדבר עם cdlog פעם נוספת:

Dear meni ,

Thank you for supporting GIGABYTE products and contacting GBT Tech Support. Normally the RMA service is provided by your supplier (where you purchase the MB) and we are sorry to hear that the your supplier went out of business.

In this case, you could try to contact our local distributor for further help. For more information about our local distributor, please refer to this URL: http://www.gigabyte.com.tw/WhereToBuy/Default.aspx

If they cannot help, please provide us the following information:

1. the original shop name where you purchase the product

2. serial number

3. which distributor you had contact and also when and who you get in touch

Best Regards,

GIGABYTE TECHNOLOGY

פורסם

קיבלת תשובה מצויינת מחברת GIGABYTE

עכשיו מענין איך C D LOG יגיבו.

פורסם

המשלוח הלוך הוא על הלקוח, חזרה על חשבון היצרן בדר"כ.

מעבר לזה, אתה מגזים. לא יעלה לו כמו מוצר חדש. יש לי ניסיון עם RAZER ומקלדות של חצי אלף שקל שחזרו בלי בעייה ותשלום מינימלי.

אז לא לקחו לך על זה מכס..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים