שינוי תפקיד מקשים במקלדת - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שינוי תפקיד מקשים במקלדת


Einklienermench

Recommended Posts

שלום לכולם, ברצוני לייצר סביבת עבודה כמה שיותר קלה לעבודה בשבילי ואחרי שראיתי שאפשר לשנות מה כל מקש מיוחד עושה במקלדות של לוג'יטק חשבתי:

האם אפשר לקנות מקלדת נוספת ולשנות מה כל מקש עושה, גם המקשים של האותיות כגון: להריץ שורטקטים של תוכנות מסוימות, להכניס מידע מסויים כמו "הדבק" של סטרינגים לתוך ה CMD ו ה במקום להקליד הכול מחדש כל פעם. האם יש אפשרות לעשות זאת? אני מודע לכך שאפשר לעaות זאת בעזרת שורטקטים של ALT+, CRTL+ SHIFT+ וכו אבל זה מאוד מייגע ואני מעדיף שתהיה מקלדת שנייה שתבצע את כל הפעולות האלה, אני מודע שעוד מקלדת על השולחן זה לא אסתטי אבל לי זה לא מפריע יש לי מספיק מקום.

אני מחפש לקנות את המקלדת DINOVO EDGE של וכרגע יש לי את ULTRA FLAT. לכן אני רוצה להפוך את ה אולטרה פלאט למקלדת של שורטקטים ואת ה דינובו אדג' למקלדת הרגילה.

עוד בעיה שאני חושב שתהיהף למרות שאני בטוח שאפשר איכשהו לפתור זה הבעיה שכל פעם שאני לוחץ על אות מסויימת במקלדת הראשונה המחשב לא יוכל להבדיל אם זה הגיע מהמקלדת הראשונה או השנייה של השורטקטים. חשוב לציין ששתי המקלדות יחוברו בממשק . כמו כן העכבר והמקלדת ראשונה (הדינובו אדג') יחוברו ביחד בעזרת חיבור של לוג'יטק.

איך ניתן לגרום למערכת להתיחס להקשות במקלדת השנייה לא כ QWERTY אלא כ שורטקטים. כמו כן איך ניתן לגרום למערכת לא להתיחס להקשות במקלדת הראשונה כשורטקטים אלא כ QWERTY?

תודה מראש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...