פורסם 2010 באפריל 2715 שנים K44 בא ב-2 צורות, עבור טנק הדלק ועבור אינפוזיה (2 חומרים אחרים לחלוטין מאותו המפעל).אינפוזית K44 עושים רק למנוע בנזין-הזרקה, אינפוזיה למנוע דיזל יכול לגרום לפיצוץ, כמו כן למנועי קרבורטור יש חומר אחר (לא זוכר כרגע את שמו).אינפוזיה למנוע לא בא לבד (אחרת הוא פשוט לא יהיה יעיל) , הוא תמיד יהיה חלק מטיפול גדול יותר שכולל ניקוי מזרקים ובית המצערת.
פורסם 2010 באפריל 2715 שנים K44 במקרה הטוב לא עושה כלום (שיפור פסיכולוגי בלבד) במקרה הרע גורם להמסה של משקעים במיכל דלק, עלול לגרום לסתימת פילטר דלק ואפילו נזק למערכת הזרקה.
פורסם 2010 באפריל 2715 שנים K44 במקרה הטוב לא עושה כלום (שיפור פסיכולוגי בלבד) במקרה הרע גורם להמסה של משקעים במיכל דלק, עלול לגרום לסתימת פילטר דלק ואפילו נזק למערכת הזרקה. אז מה אתה ממליץ ? אציטון במקום ?
פורסם 2010 באפריל 2715 שנים שתי אפשרויות: א. לא לנקות בכלל. לרוב אין טעם.ב. לעשות ניקוי מקצועי במכון מתמחה. בטח לא לקנות את השטות הזאת K44. לידע כללי מוסיפים תוסף דלק מדולל שלא גורם נזק בבית הזיקוק.
פורסם 2010 באפריל 2715 שנים דווקא שמעתי הרבה שממליצים לעשות את זה, את הפורום של הרכבים הישראלי שכחתי את השם שלו...גם שם המליצו לי לעשות את זה לרכב, אבל שמעתי שזה דיי יקר כל הטיפול משהו בערך כ 2000 ש"ח, אבל מצד שני זה שווה את זה כי זה עושה את המנוע כמו חדש...אנשים שעשו את זה אמרו לי שכל השחור והלכלוך שיש במנוע יצא אחרי זה וההרגשה הכללית בנסיעה היתה כמו חדשה... לכו תדעו
פורסם 2010 באפריל 2815 שנים שתי אפשרויות: א. לא לנקות בכלל. לרוב אין טעם.ב. לעשות ניקוי מקצועי במכון מתמחה. בטח לא לקנות את השטות הזאת K44. לידע כללי מוסיפים תוסף דלק מדולל שלא גורם נזק בבית הזיקוק. מה אתה מקשקש ? מה אתה חושב שמכון מתמחה לא יעשה לך אותו דבר ? ( או קומבינה כלשהי ? ) זה החומר הכי יעיל משאר החומרים שמוכרים בשוק - הוא הכי מומלץ . זה טוב פעם ב.. לעשות ניקוי
פורסם 2010 באפריל 2815 שנים תוספים לא עושים כלום במקרה הטוב ובמקרה הרע גורמים נזק. במכון משתמשים בציוד מקצועי, לא ב-K44.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.