המלצה על עדשת 18-250 ל-K200D - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה על עדשת 18-250 ל-K200D


MiniMizer

Recommended Posts

אני מחפש עדשת 18-250 ל-K200D שלי, וראיתי שיש מספר אופציות:

העדשה של סיגמה:

http://www.sigmaphoto.com/shop/18-250mm-f35-63-dc-os-hsm-sigma

העדשה של טמרון:

http://www.tamron.com/lenses/prod/18250_diII.asp

העדשה של סיגמה היא מעט יותר יקרה, אבל מכילה מייצב תמונה מובנה. מכיוון שב-K200D יש כבר מייצב מובנה, אני לא רואה סיבה לרכוש גם עדשה עם מייצב נפרד - יש בזה טעם כלשהו? זה יעבוד בכלל, אם גם המייצב של המצלמה מופעל בו זמנית?

כמו כן, האם יש המלצות על עדשות אחרות עם אותו טווח?

תודה מראש :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי פעם ביקורת על מייצב מובנה של סיגמא לעומת פנימי של פנטקס (או , לא ממש זוכר). אם זכרוני אינו מטעני, ה-OS של סיגמא היה מעט עדיף על ה-SR של פנטקס והשילוב של שניהם היה הנחות ביותר. אני מאמין שכל מקרה לגופו (וכל עדשה לגופה).

יש עניין נוסף - הסיגמה 18-200 היא אחת העדשות העלובות שנמכרו לאחרונה, אפילו בקטגוריה שלה. אם ה-18-250 מבוססת עליה, הייתי מוותר עליה.

בנוסף - לשתי העדשות יש מפתח צמצם מירבי של 6.3 בקצה הארוך שלהם, צפה לעינית חשוכה, קושי בפוקוס בכל תנאי תאורה שהם לא מושלמים וכמובן יכולת צילום אפסית מהיד מרגע שהשמש נוטה לשקוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, יש לי כרגע שתי עדשות - העדשת קיט 18-55 וה-70-300 של סיגמה. זה די טרחה להחליף ביניהן כל הזמן, אז אני מחפש עדשה בודדת שתכסה כמה שיותר מהטווח הזה.

אם אין עדשות טובות יותר מהשתיים שציינתי, אני עדיין מעדיף לרכוש אחת מהן - גם אם מפתח הצמצם שלה גבוה יחסית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כרגע מחליף בין 3 עדשות פריים לפחות (35,50,150) ולעיתים שם את ה-18-55 עם אני ממש צריך כיסוי רחב. אני לא רואה את הטרחה הגדולה בזה...

בכל מקרה - לא מצאתי השוואה ישירה בין שתי העדשות, אני מסופק אם תמצא מישהו כאן שמחזיק את שתי העדשות ויוכל לתת לך חוות דעת השוואתית. היא גם עדיין לא הגיע לאתר הביקורתי הרציני ביותר ברשת (photozone). תנסה אולי בפורום גדול יותר בחו"ל (pentaxuser לדוגמא). על פי המדווח ברשת כנראה שסיגמא שיפרו את איכות התמונה עם ה-18-250, היא גם בנויה טוב יותר מהטמרון וכוללת OS, תעשה את החשבון שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת בעצם השאלה העיקרית שלי - האם יש סיבה לקנות עדשה מיוצבת, אם בגוף יש כבר מנגנון ייצוב מובנה? אני מנחש ששני המייצבים לא יכולים לעבוד במקביל.

תודה על ההפניה ל-pentaxuser, אני אשאל שם אם למישהו יש נסיון עם אחת העדשות. בכל מקרה, יש לך רעיונות איפה אפשר לרכוש אותן? לא בהכרח בארץ, אפשר גם בארה"ב/קנדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...