מישהו הזמין פעם מאמזון? לא יודע למי לפנות - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מישהו הזמין פעם מאמזון? לא יודע למי לפנות


rikus

Recommended Posts

הזמנתי לפני כחודש מאמזון במשלוח בינוני-כלומר לא בספינה(הכי איטי), אבל לא הכי מהיר, באתר כתבו שזה נשלח בערך יומיים אחרי, ואין אפשרות למעקב אחרי החבילה.

עוד כתוב שזה אמור להגיע ב14 לאפריל ..אני די בטוח שזה תקוע בדואר הישראלי אבל אין לי מושג למי לפנות.

כולה 2 ספרים אבל עלה לי 300 שקל..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני מספר שנים הזמנתי ספרים יקרים מאמזון. בדרך כלל המשלוח הגיע תוך שבועיים, אבל הפעם חלף חודש ולא קיבלתי כלום. התכתבתי עם שירות לקוחות של . ענו במייל שהם מטפלים בחבילות אבודות רק אחרי 45 ימים. אם אחרי 45 ימים אני לא מקבל את החבילה הם ישלחו חבילה נוספת על חשבונם. בערך אחרי שבוע קיבלתי הודעה מהדואר. הסתבר שהחבילה נתקעה במכס. לדעתי זה מה שקרה לך. בינתיים צור קשר עם שירות לקוחות של . אין לך מה להפסיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדרך כלל משלוח מאמזון ארה"ב לוקח 3 שבועות, אמרו לך שזה יגיע בסביבות 14 באפריל אבל יש עיקובים בגלל שבוטלו הרבה טיסות באירופה - לדעתי תחכה לפחות עד סוף החודש, גם אם רוב הטיסות חודשו סביר להניח שכרגע ניתנת עדיפות לטיסות נוסעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מסכים. מניסיון רב שנים בהזמנת מוצרים מאמזון המשלוח הבסיסי מגיע תוך שבועיים, המשלוח המזורז תוך שבוע. מדוייק כמו שעון שוויצרי. אני מזמין ספר בערך פעם בחודש בשביל הלימודים. תמיד אותו פרק זמן בהתאם לסוג המשלוח. *למעט מקרים בהם המשלוח נכנס למכס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...