עבור לתוכן

עשיתי תאונה עם המזדה שלי המליצו לי שכדי לתקן בטירה ...משהו היה במצב כזה

Featured Replies

פורסם

התיקון עולה 5000 שקל ...לא המכונית ...:)

טעות שלי הכתיבה שלי לא היתה מחודדת מספיק.

המכונית אולי 12 אלף לפני התאונה.

חשבון פשוט:

5/12=0.41

תחשוב לבד אם שווה לך להשקיע על זה 40% משווי הרכב.

  • תגובות 32
  • צפיות 4.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

החישוב שלך מראה על זה שלא קנית משהו אי פעם בכסף שלך מעבר למסטיק בזוקה.

החישוב צריך להיות.

הרכב לפני התאונה שווה 12 אלף

הרכב אחרי התאונה שוה X

אני יכול להשקיע Y כסף

האם בY+X אני יכול לקנות רכב אחר?

פורסם

זה לא מדוייק. אני לא יכול למכור את הטרנטה שלי ביותר מ4000 אבל לעומת זאת היא יד 0 אני מכיר את ההיסטוריה המדוייקת שלה וכו.

אני משקיע כל שנה 20% מהשווי שלה בתיקונים. וזה ככל הנראה פחות ממה שהייתי משקיע בתיקונים אם הייתי מוכר אותה וקונה רכב ב 15-20 אלף.

פורסם
  • מחבר

זה לא מדוייק. אני לא יכול למכור את הטרנטה שלי ביותר מ4000 אבל לעומת זאת היא יד 0 אני מכיר את ההיסטוריה המדוייקת שלה וכו.

אני משקיע כל שנה 20% מהשווי שלה בתיקונים. וזה ככל הנראה פחות ממה שהייתי משקיע בתיקונים אם הייתי מוכר אותה וקונה רכב ב 15-20 אלף.

לצערי יש לי את אותו המחלה ..

עדיין מתי תרשה לעצמך להגיד כן אני מוותר על האותו ..?

ושנית אף אחד לא היה צריך לתקו את האוטו שלו המוסך בטירה ....

פורסם

כלל ברזל: לעולם לא להשקיע כסף ברכב ישן. זה פשוט לא שווה. אני נוהג ברכב יד 0 שעובר במשפחה 15 שנים. הרכב נמצא במצב נדיר ביחס לגילו ועדיין השקעתי כסף רב. בולמים, ריפוד מחדש של הגג, צמיגים, טיפולים מקיפים, תיקונים. בדיעבד זו הייתה טעות. זה לא נתן לי כלום. במעמד המכירה אף אחד לא יעריך את השקעתי ובמקרה הטוב אקבל מחירון. הייתי יכול למכור את הרכב כמו שהוא היה, לקחת את הכסף שהייתי צריך להשקיע בתיקונים, להוסיף עוד קצת ולרכוש רכב הרבה יותר טוב. פיאט פונטו שנת 2002/3, למשל. פיאט פנדה ידנית אחרי ליסינג. זה כבר עולם אחר לגמרי. מזגן מקורי, ABS, שלדה מודרנית שקיבלה 4 כוכבים במבחני הריסוק, כריות אוויר, הזרקה רב נקודתית, מנוע חסכוני בדלק. ברכב ישן זה לא רק טיפולים ותיקונים. יש המון חלקים שאי אפשר להחליף או פשוט לא משתלם כגון כריות בולמים, כל מיני רפידות, צינורות, משאבות. ישנם פערים טכנולוגים עצומים בין רכב שנת 95 לרכב שנת 2001. 5-6 שנים זה הרבה מאד זמןבמונחים של רכב.

אני לא יודע אם שווה לך לתקן או לא. זה תלוי בגורמים רבים. הרכב במצב נסיעה? בכמה אתה יכול למכור את הרכב כמו שהוא? מה הנזק? מה הלך? קיבלת הערכת שמאי או סתם מחיר של מוסך? אתה נותן כל כך מעט פרטים. ספר, צרף תמונות. אין לנו כדור בדולח.

פורסם
  • מחבר

טוב היום הלכתי לטירה ..

התברר שהאוטו צריך מתיחות שלדה ..

ראיתי שם מתקן עינויים ...לא שאלתי יותר ...יש לי תמונות לפני ..

[attachment deleted by admin]

פורסם

בקיצור: לא הייתי ממליץ למישהו לעשות תאונה עם הרכב הזה.

פורסם
  • מחבר

שטיות .

אתה יכול להגיד את זה לכל אוטו ..

פגיעה מהצד מקדימה זה נקודת תורפה של כל אוטו ..

אני די מבטיח לך שגם אוטו החדש ביותר מול תאונה של מסחרית ...לא היה יוצא במצב טוב יותר ...

פורסם
:kopfpatsch:
פורסם

אני בסך הכל רואה פנס מנופץ, טמבון שבור, כנף טיפה עקומה ומכסה מנוע קצת עקום. פנס וטמבון אפשר לרכוש בפירוק בכלום כסף. נשאר פחחות. לדעתי מרמים אותך. קיבלת הערכת שמאי (שמאי מקצועי)?

פורסם
  • מחבר

החלקים יקרים ...אבל זה לא הבעייה ..

עם תראה למטה המרכב התעקם ...צריך לעשות מתיחה.

לא עשיתי הערכת שמאי ..

אבל דיברתי עם מספר מוסכניקים ..

הישראלים - בין 5000 ומעלה ..והיה אחד שלא מוכן לתקן בכלל כי האוטו לא שווה את התיקון .

הגויים - בין 3500 ל 4000

אני צריך את האוטו רק לעבודה וחזרה ...לא יותר מזה ...

פורסם

לאיזה מוסך הלכת בסוף ומה הכתובת שלו ?

פורסם
  • מחבר

לאיזה מוסך הלכת בסוף ומה הכתובת שלו ?

אני מעדיף לחכות ולראות את התוצאות ..

פורסם

החלק הזה במרכב נראה כמו פינה חיצונית - כזאת שלא מחזיקה מאמצים ואין לה תפקיד

אם היא כזאת - אין צורך לתקן את זה רק תחליף את הפחים החיצונים (יכולה להיות בעיה של איך לתפוס אותם אבל זהו בערך)

אם היא כן מחזיקה משהוא - קיפול של המתכת בחזרה רק יחליש אותה עוד יותר (לקראת שבירה). אם התיקון שממליצים הוא סתם מתיחה בחזרה כנראה שהחלק הזה אכן לא מחזיק מאמצים

(אם הכוונה היא ליישר ואז לרתך לזה חיזוקים זה כבר משהוא אחר - ויכול להיות כן קריטי)

זה הניחוש שלי

פורסם

החלקים יקרים ...אבל זה לא הבעייה ..

עם תראה למטה המרכב התעקם ...צריך לעשות מתיחה.

לא עשיתי הערכת שמאי ..

אבל דיברתי עם מספר מוסכניקים ..

הישראלים - בין 5000 ומעלה ..והיה אחד שלא מוכן לתקן בכלל כי האוטו לא שווה את התיקון .

הגויים - בין 3500 ל 4000

אני צריך את האוטו רק לעבודה וחזרה ...לא יותר מזה ...

אז מה שהתעקם. בסך הכל חתיכת פח. לדעתי ניצלו את העובדה שלא דיברת עם שמאי כדי לעשות עליך קופה. אם שמאי אומר שיש נזק חמור ומסוכן לשלדה מילא, אבל האמנת למוסכניק שרק רוצה לעשות עליך כסף?! אני לא רוצה לבאס אותך, אבל:

א. הנזק לא נראה חמור. גם אם יש נזק לשלדה לדעתי הוא מזערי ולא משפיע לחלוטין על בטיחות הרכב. אם יש נזק חמור (מה שאין, לדעתי) צריך להוריד את הרכב מהכביש. זה החיים שלך, אחרי הכל.

ב. פנס + טמבון מפירוק לרכב שלך לא צריכים לעלות יותר מ-400 - 500 שקלים. נשאר רק הפח. 4000 פחחות לרכב שנת 96 נראה מוגזם בטירוף. מי ישמע זו מאזדה 3 שנת 2009.

אני לא מבין איך אתה עושה תיקון יקר שכזה בלי בדיקה יסודית של בעל מקצוע לא תלוי. עכשיו זה כבר לא משנה כי הכנסת את הרכב לתיקון, אבל לדעתי עשו עליך קופה ותלמד מניסיון.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים