עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעיה בתקשורת אינטרנט בWINDOWS 7

Featured Replies

פורסם

ברשותי WINDOWS 7 ובעייתי היא כדלקמן:בהדלקת המחשב לאחר כמה שעות מנוחה אין תקשורת אינטרנט.יש לציין כי אני עובד עם ראוטר סימנס והתמיכה של בזק טוענת שהראוטר תקין.כדי ליצור קשר ,אני מבצע את הפעולות הבאות:פותח את מרכז הרשת והשיתוף (באייקון הרשת בתחתית המסך) ,מקיש על LOCAL AREA CONNECTION ,מקיש על "הפוך ללא זמין",התחבר לרשת,פתור בעיות,נסה לבצע תיקונים כמנהל מערכת.לאחר כל אלה נוצר קשר ואני עובד כרגיל עד הפעם הבאה כאשר אני סוגר את המחשב וכו'.האם ניתן לעשות משהו?

תודה

חיים

פורסם

החבר'ה של בזק בדקו איתך את עניין צריכת החשמל לכרטיס רשת?

פורסם
  • מחבר

לא ידוע לי , אבל הם בדקו מספר פרמטרים ואמרו שהראוטר תקין ועובר מידע ממנו לקו

פורסם

זאת לא בעיה בציוד קצה.

תיכנס לdevice manager ותבדוק שהכרטיס רשת שלך לא מוגדר להיכבה כדי לחסוך במשאבים.

נערך על-ידי multicore

פורסם

למחוק הגבתי במקום הלא נכוןxD

פורסם

תן לי להבין רגע...

אתה חייב לבצע את הפעולה הזאת כל פעם שאתה מדליק את המחשב?

אם כן אז יש לך בעיית winsocket כלשהי. תתחיל מלעדכן את הדרייבר של הכרטיס רשת שלך.

פורסם
  • מחבר

תודה,אנסה

פורסם

היה לי אותו הדבר כמוך...

אצלי הבעיה הייתה שהטלפון היה מחובר לטלויזיה...

תבדוק את זה אצלך

פורסם
  • מחבר

אצלי הוא לא מחובר לטלויזיה.בעצת התמיכה של מיקרוסופט הורדתי דרייבר לכרטיס הרשת וגם זה לא עוזר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.