מה ההבדל בין התקני שידור בין ישראל לארה"ב שאסור להכניס איפאד לארץ ? - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה ההבדל בין התקני שידור בין ישראל לארה"ב שאסור להכניס איפאד לארץ ?


taimor

Recommended Posts

אחרי הפרסום שאסור להכניס איפאדים לארץ בגלל שזה בתקן האמריקאי, לא בדיוק הבנתי מה ההבדל בין התקן הישראלי לאמריקאי ומה יקרה אם נשתמש בתקן האמריקאי בישראל ?

זה קיים רק בWIFI או גם בשיטות שידור שונות כמו בלוטוטס ? והשאלה האחרונה שלי למה יש את התקנים האלו בעצם ? למה אסור לשדר בתקני WIFI אמריקאים ? (חשבתי על הסיבה הצבאית, אבל אם בארה"ב משתמשים בה מה ההבדל ? )

לכתבות:

http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3401352,00.html

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3875337,00.html

ודבר אחרון, אני לא מתכוון לקנות איפאד, וזה לא בדיוק דיון עליו פשוט מתעניין בכל נושא התדרים האלו שפשוט לא מובן לי בכלל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למיטב הבנתי, הסעיפים הבעייתיים בתקנות מתייחסים להספק שידור. ניסיתי לחפש באינטרנט מה ההבדלים בין התקנות האמריקאיות והישראליות בנושא אבל לא כל כך הצלחתי למצוא משהו רשמי ומסודר.

בלי להיכנס לויכוח אם זה אכן כך או לא, אם זו הסיבה האמיתית שאוסרים על ייבוא אז היא לגיטימית לחלוטין. התקנים האלה קיימים מסיבה טובה. נניח שיש לך מכשיר שעובד לפי תקינה אמריקאית שמאפשרת שידור הספק מסויים, ואתה מתחבר לראוטר שעובד בתקינה אירופאית שמתוכנן לעבוד בהספקים קטנים יותר. האייפד שלך יכול להכניס את הראוטר לרוויה ועיוותים ולפגוע גם בשימוש שלך וגם בשימוש של משתמשים אחרים, גם אם הם על ערוץ שונה.

מצד שני, בכלכליסט דיווחו שעל האייפד מופיע אייקון של תקינה אירופאית, אז ייתכן ומדובר בעניין ביורוקרטי לא רלוונטי שייפתר בקרוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטער אני חייב.

לפעמים נוצר לי הרושם שבבוקר אחד מתעורר איזה שר ואומר לעצמו "מה נעשה היום? אני יודע בוא נאסור להביא את ה לארץ כי... אא כי הוא מיוצר בארהב ואנו גרים באירופה, בטח יש איזה הדבל בתדרים, לא משהוא שאני מבין בו אבל בטח גם אף אחד אחר לא יבין".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...