הסרה מוחלטת של תוכנה מהמחשב. - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הסרה מוחלטת של תוכנה מהמחשב.


Guy950

Recommended Posts

היי :hi:

לפני כשבוע פתחתי נושא על עניין בעייתי שיש לי על התוכנה האמצ'י (http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=456405.0-נושא ננעל) ומכיוון שלא הצלחתי להשיג שום עזרה בטיפול הבעיה התייאשתי ופניתי לחברה של התוכנה במטרה שתעזור לי, כל הצעדים שהם הורו לי לעשות נפלו לפח והמסקנה שהצלחנו להסיק היא שמשהו מסויים\דרייבר חוסם את התוכנה!

נכנסתי למנהל התקנים לקטגוריה מתאמי והתגלו בפניי 3 חיבורים שלא עובדים אשר שייכים לתוכנה ESET (כשנכנסים כתוב ESET)

5oaucx.jpg

אז החלטתי למחוק את האנטי וירוס לחלוטין, לנטרל את הפיירוול ולנסות להתקין את התוכנה, הכל במצב בטוח כמובן, עשיתי כמו שהם אמרו לי בחברה לעשות ושוב נכשלתי. כמובן שגיליתי שאחרי ההסרה של האנטיוירוס החיבורים הללו במנהל ההתקנים נשארו! ניסיתי לנטרל ולמחוק אותם ידנית כדי לראות אם הם בכ"ז משפיעים על הבעיה ואי אפשר למחוק אותם בשום אופן.

אז מה אני מנסה להשיג פה? אני מחפש תוכנה שתעזור לי למחוק אותם (במצב בטוח כמובן), ניסיתי את unlocker אבל מיד האנטיוירוס חסם את זה ומחק את זה, אז ניסיתי driver sweeper שבכלל לא מוחק תוכנות...אז נגמרו לי האופציות.

מישהו יכול להמליץ לי איך להיפטר מזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה במצב בטוח ה AV לא אמור לעבוד ...

בכל מקרה תבדוק אם מותקנים פרוטוקולים של ESET בכרטיס .

וכמו כן ב MSCONFIG תבדוק איזה Process ו Services של ESET

עולים עם עליית מערכת ההפעלה .

לגבי הפרטוקולים בכרטיס , אני לא מוצא, אבל אני מוצא 2 שירותים של ESET בMSCONFIG שאחד מהם ניתן לביטול והשני לא ניתן לביטול בשום מצב, אני תוהה אם להסיר את האנטיוירוס יעזור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי עכשיו הסרה מלאה כולל כל השאריות של ESET בעזרת Revo Uninstaller Pro, אבל החיבורים הלא מוכרים שהראתי בתמונה עדיין נשארו ואני עדיין לא מסוגל להתקין האמצ'י כמתאם .

עצות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תריץ CMD בהרשאות של ADMIN , אפשר פשוט בקליק ימני ולבחור בלהפעיל כמנהל

ובCMD ->

netsh -> winsock -> reset

וריסטארט למחשב , זה יאפס לך את הכרטיס להגדרות הראשוניות .

לאחר מכן תנסה להתקין את האמצ'י

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תריץ CMD בהרשאות של ADMIN , אפשר פשוט בקליק ימני ולבחור בלהפעיל כמנהל

ובCMD ->

netsh -> winsock -> reset

וריסטארט למחשב , זה יאפס לך את הכרטיס להגדרות הראשוניות .

לאחר מכן תנסה להתקין את האמצ'י

הכל נשאר בידיוק אותו הדבר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נעשה סדר בדברים:

בעולם תועדו עד היום 367 תקיפות . וירוס זה לא סתם קובץ כמו שהיה פעם קובץ אצווה שהפקודה שלו הייתה format c או del /s *.*

וירוס זה קובץ שהורס חומרה שלמה לגמרי. יותר מזה, הוירוס יכול לגרום לקח שספק הכוח יעביר יותר כוח מהדרוש וחלקים שלמים ישרפו.

וירוס בדר"כ ישלח אליכם בידיעה ולא באופן סתמי. יותר מזה, וירוס יכול להיות רק קובץ EXE (או בעברית לא תקנית אקזה), שאם פתחתם אותם, בלי לדעת ממי הוא ולוודא מה הוא, זבשכ"ם.

חברות האנטיוירוס פשוט רוצים להרוויח עליכם כסף בדיוק כמו שהרוויחו עם באג 2,000 (שהפחד הכי גדול איתו היה התאריך של המחשב, שכמו כל דבר במחשב, מורכב ממספרים בינארים, ובתאריך הזה היה 000000, מה שפחדו שיגרום לאיפוס הנתונים במחשב).

זה בקשר לאנטיוירוס.

בקשר לבעיה שלך - כנס לCMD, תריץ את הפקודה X:\I386\winnt32 /cmdcons

כאשר X הוא הכונן שלך והכתובת היא הכתובת בה נמצאים קבצי ההתקנה של הווינדוס. כאשר ישאל את המחשב אם כן או לא, תבחר כן. תתחיל את המחשב מחדש. אתה תראה שהוא יעצר על תפריט של בחירת הוונידוס ובעצם אחד האפשרויות תהיה ה-Recovery Console. תריץ אותה ותחכה. המחשב ישאל אותך באיזה כונן אתה רוצה לטפל, תגיד לו 1 (כאשר לפי האפשרויות 1 אמור להיות C:) לאחר מכן תתבקש להכניס סיסמה. הכנס את הסיסמה הבאה: Password. אם הסיסמה לא עובדת, תן אנטר בלי סיסמה. לאחר מכן, תן את הפקודה הבאה Listsvc. חפש שם את התהליך שקשור לקבצים הנ"ל, וכשאר תמצא, תן עליהם את הפקודה Disable X כאשר X הוא שם התהליך. לאחר מכן התחלת את המחשב מחדש. ברכותי, התהליך נוטרל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...