פורסם 2010 באפריל 815 שנים אשמח מאד אם תועילו להגיב לידיעה הנ'ל בקשר לאמינות של רשת ksp במכירת מחשבים האם למישהוא מהפורם היה נסיון איתם
פורסם 2010 באפריל 815 שנים אני אוסיף ואשאל שאלה ששאלתי כבר בנושא קודם אבל הנציג שלהם לא ראה או ראה ובחר לא לענות.באמת בקשר להתחייבות שלכם למחיר הזול ביותר.פעם אחרונה שרציתי למשש התחייבות כזו נתנו לי מחיר שווה ערך למחיר הזול שהבאתי.אני רוצה לדעת מה הנהלים, אם אני מביא מחיר מוצר לדוגמא דיסק און קי מאותו דגם (כפי שאתם מבקשים) שעולה נניח 44 ש"ח.אתם תורידו את המחיר ל43 ש"ח? תשוו את המחיר? כנ"ל לגבי הצעת מחשב לדוגמה שאני מוציא מאייבורי ובא לקנות אצלכם במחיר זול יותר.
פורסם 2010 באפריל 815 שנים אני אוסיף ואשאל שאלה ששאלתי כבר בנושא קודם אבל הנציג שלהם לא ראה או ראה ובחר לא לענות.לא הייתה שום דרך לסיים את הflame war בנושא הקודם, לכן בחרתי לא להגיב.בגדול אני משתדל לא להיגרר לזה יותר מדי.בכל אופן לגבי המחיר הנמוך - כל מקרה לגופו, אין איזשהו כלל ברזל.אישית, לא יצא לי לראות הרבה חנויות שמוכנות להתחייב למחיר יותר נמוך מאיתנו באותם תנאי מכירה (ז"א אמצעי תשלום, זמני הספקה, משך אחריות וכו')
פורסם 2010 באפריל 815 שנים שלום דניס.אני שמח שהגבת כאן ולא היה לי צורך לפתוח נושא בנפרד.התשובה לא ברורה לי.באתר כתוב במפורש שאתם מתחייבים למחיר הזול ביותר .התנאים הם : שהחנות תיהיה באותה עיר, מלאי מידיי, תשלום במזומן, ואחריות זהה.במידה וכל אלו זהים. למה למשל אני קיבלתי מחיר שווה ערך ולא מחיר זול יותר?מיותר או לא מיותר להזכיר שזה היה לפני כשנתיים, והמוכר בסניף ב"ש ניסה לשכנע אותי שאין צורך בהליך ה"ארוך" הזה שהוא צריך להתקשר לסניף הראשי שלכם, לבקש אישור מבחור כלשהו, להסביר לו את הנהלים ורק אז לקבל מחיר שווה ערך. שאני אשלם את הכמה שקלים האלו וזו תיהיה קנייה רגילה .כל זאת אני בא ממקום שאני אדע להבא מה הנהלים ואיך להגיב לעניין. באותו רגע מחיר שווה ערך נראה לי סבבה, לא שמתי את ליבי שההתחייבות היא למחיר הזול ביותר.
פורסם 2010 באפריל 815 שנים להגיב לגבי המקרה שלך ספציפית אני לא יכול, לא עבדתי אז בחברה ככה שזה טיפה פחות רלוונטי כרגע, יכול להיות שאז ההתחייבות הייתה שונה או שהנוהל היה קצת שונה. באמת לא יודע. נכון להיום, בסניף שאני עובד בו כל מי שהביא לי הצעה כזאת או אחרת קיבל ביותר זול את אותו המוצר, או באותו מחיר מוצר יותר טוב. אני בטוח שאם תביא לסניף ב"ש או הסניף הקרוב אליך הצעה בתנאים דומים הם יטפלו בזה כמוני, או אפילו יותר טוב
פורסם 2010 באפריל 915 שנים ההתחייבות הייתה זהה, פורסמה באדום בדף הראשי של האתר. אבל עזוב, זה קרה היה.אתה יכול לתת לי דוגמה להצעה זולה יותר שנתת ודוגמה למחיר זהה למוצר טוב יותר שאתה הבאת?למשל אוטוטו אני רוצה לקנות DOK .ודבר נוסף, קורה הרבה שאייבורי מתמחרים מוצר במחיר זהה לשלכם, גם כאן ההתחייבות תקפה?
פורסם 2010 באפריל 915 שנים מדניות המחיר היא חרטא ברטא שיווקית מדהימה.נוצצת, גדולה ומושכת את הלקוח ואז אתה בא והוא פתאום אומר לך, זה צריך להיות באותה עיר, והצעה מודפסת על נייר, ומלאי מיידי/תקופת הזמנה זהה וכו וכו וכו העיקר לא לקזז את ה כמה שקלים האלה מהסייל, אבל מה - הכי חשוב שהם יוכלו לרשום את זה בכל בכל מקום. פשוט sleazy sales technique.תשלם כמה שקלים יותר, תקנה בחנות נורמאלית שהיא לא KSP, מה גם שיש מבצעים על DOK ב מכלול
פורסם 2010 באפריל 915 שנים מההתרשמות שלי בפעם האחרונה שבאתי לרכוש מחשב ורציתי לקבל מהם הצעת מחיר בתחילת 2007 (כי הם הרי "מתחייבים למחיר הזול ביותר") באתי אליהם עם מפרט מוכן מחנות טובה ומוכרת כאן בפורום ורציתי לראות לאן הם יקחו את זה. המוכר שינה את הרכיבים לרכיבים שהם מייבאים (שינה את המארז והספק ששמתי למארז וספק של שיפטק, לצורך העניין) והצליח להוזיל בקצת. ז"א, הרעיון הכללי הוא לא "אנחנו נוזיל כל מפרט שתביא" אלא יותר בכיוון של "אנחנו נשנה את המפרט שלך עם הדברים שאנחנו מייבאים לבד וככה נוזיל".זה לאו דווקא אומר שהם ידחפו חלקים פחות איכותיים, זו לא מטרת התגובה שלי. יש כאן אנשים בפורום שמבינים בחלקים ויכולים לומר לך בדיוק אם המפרט שתקבל מהם הוא עדיף מבחינת החלקים.
פורסם 2010 באפריל 915 שנים אוכל לומר לך שאני ומשפחתי קונים בKSP, אנשים מקצועים (שזה מאוד חשוב) לא כמו בחנויות שאתהרוצה לדעת משהו הם מתחילים לגמגם וקוראים מהדף שמתאר את המוצר וחוזרים אליך עם מנטרה.דודתי לא מבינה גדולה, קנתה מדפסת, נאמר לה בעת ההתקנה כי עליה לשוב לחנות, חזרה ומבלי בעיההחליפו לה למצר חדש וזה אחרי כשבועיים מיום הקניה. אחי קנה לי הארדיסק וגם כאן לאחר מספר ימיםהחליפו בלי בעיה, וכך גם זכרונות. ממחשב ועד מצלמה דיגיטלית השירות הינו א'-א'.אוכל לומר לך בשקט שKSP בעיני זו ה-חנות, יש מה ללמוד מהם. אני גרה בנתניה ושם יש אנשים פשוטנפלאים. וכמו שאמר ידידי תברר ברשת, מה שעוד אתה יכול לשאול אנשים שיוצאים מהחנות, או להכנסאליה ולשמוע תגובות ועניין.
פורסם 2010 באפריל 915 שנים גם אני קונה בKSP ושבע רצוןבפעם האחרונה שהייתי שם קראתי את תנאי ההחזרה של המוצריםבאופן עקרוני הם לא מקבלים כלום בחזרה ואם בכל זאת אז תשלם קנס.זה לגבי טעות ברכישה. לדעתי תנאים אלה זהים אצל כולם.אחריות ניתן לממש לפי תנאי היצרן / חנות.כלומר אחריות הקונה לדעת בדיוק מה הוא קונה, דבר שנכון לגבי רוב החנויות.
פורסם 2010 באפריל 915 שנים תשלם כמה שקלים יותר, תקנה בחנות נורמאלית שהיא לא KSP, מה גם שיש מבצעים על DOK ב מכלולמכלול?יש לי ל שניכם תגובה אחת:כנסו לזיגזאג/נועהולבחור כמוני שמתגורר בדרום, מגיע לב"ש.האפשרויות הן: KSP, אייבורי, פנדה מחשבים ויד שנייה. כל פעם אני מתמרן מחדש ומבסוט מהתוצאה ברוך ה'.ואיגור, אני מסכים איתך. יש צדק בדבריך.למרות אני אמתין לתשובה של דניס עובד KSP לשאולתיי. כדי שאקנה רכיב כלשהו אדע לקנות בחנות המתאימה ביותר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.