פורסם 2010 באפריל 115 שנים בלי כל קשר ל-RSM, לי אישית קרה לא פעם שקריסה הגיעה לאחר כמה שעות בקומבינציה מסויימת של באנצ'ים. בעיקר כשזה היה קשור לזכרונות.
פורסם 2010 באפריל 215 שנים אני עושה למחשבים שברשותי OC ולכן אני באמת בודק כל מחשב חדש בדיקה אינטנסיבית (לדוגמה, מעבד נבדק ב- Prime95/OCCT על כל ליבה, זיכרון ע"י Memtest, דיסק ע"י MHDD+תוכנה מהיצרנית, כרטיס מסך ע"י FUR/3DMark וכו').אך לא חושב שמשתמש רגיל צריך (או יודע) להעביר את כל הבדיקות הללו, וכפי שרשמתי קודם לא חושב שחנויות צריכות להריץ את כל הבדיקות הללו. אם קורה משהו בזמן האחריות (אם יש רכיב תקול, אין מצב שזה לא יתגלה בתקופת האחריות), אז מחליפים, אי אפשר להתעכב על כל מחשב שעות על גבי שעות, גם מבחינת אספקה ללקוח וגם בגלל שחנויות יכולות להרכיב עשרות מחשבים ולא סביר שיתעכבו על כל אחד ואחד...
פורסם 2010 באפריל 215 שנים הרכבתי כבר עשרות רבות של מחשבים באופן פרטי לי ולחבריםחלקם בעלי מפרטים ממש כבדיםהזמן הממוצע המצטבר של בדיקות מאמץ למחשב שעשיתי היה בסביבות חצי שעה עד 40 דקות גג.מנסיוני זה די והותר מאחר ועיקר הבעיות מתגלות בזמן אפס ומה שצץ בהמשך די פשוט לטיפול. זמן "מצטבר" של חצי שעה?בעיות בזכרונות בחיים לא מופיעות בלופ הראשון, אלא אחרי לפחות שעה. ככה שהעניין כבר לוקה בחסר.כרטיס מסך, אלא אם הוא דפוק לחלוטין, בד"כ לא יקרוס עד שהוא בעומס מלא וטמפרטורה מירבית/קרובה למירבית, מה שקורה בבדיקות מאמץ רק בטווח של בין 10 ל 20 דקות אחרי התחלת הבדיקה, ומעבד אם הוא בעייתי יכול להציג את השגיאות רק אחרי שעתיים ויותר.עם "סט בדיקות" של 40 דקות, עדיף לך לא לבזבז גם את הזמן הזה ופשוט לא לעשות בדיקות.... adiz- לא יודע אם זה קרה לך, אבל אין דבר מעצבן יותר בתור לקוח מלקבל מחשב תקול על ההתחלה וכבר צריך להחזיר.מן הסתם אם אתה מקבל את המחשב תקול/יש בעיה אחרי יום-יומיים, ההחזרה לחנות צריכה להיות באחריות החנות. וכמובן גם ההחזרה ללקוח.מה שאומר- 80 שקל משלוחים הלוך-חזור. בהתחשב בעובדה שלכל חנות בארץ יש מעבדה אחת או יותר, שבכל אחת לפחות 8-10 עמדות אם לא יותר, גם באספקה של עשרות מחשבים- אין שום בעיה להריץ בדיקות לכל מחשב. אני יודע שבמקומות בהם עבדתי זה נעשה ככה, ואלא אם מחשב כלשהו נכשל בבדיקות, הלקוח תמיד מקבל את המחשב יום אחרי שהוא נכנס להרכבה. זה לא בדיוק עיכוב.
פורסם 2010 באפריל 315 שנים האמת שקרה לי, ובחברה שמתיימרת לעשות בדיקה רצינית (ו- OC), מעבד Q6600 שהתגלה כתקול אחרי שקיבלתי את המחשב. הם לקחו ממני את המחשב על חשבונם הריצו בדיקות והחליפו לי את המעבד...לא באתי אליהם בטענה שהם היו צריכים לעלות על זה בבדיקות שלהם, וציינתי אותם לשבח על הטיפול והשירות המצויין.
פורסם 2010 באפריל 315 שנים זמן "מצטבר" של חצי שעה?בעיות בזכרונות בחיים לא מופיעות בלופ הראשון, אלא אחרי לפחות שעה. ככה שהעניין כבר לוקה בחסר.כרטיס מסך, אלא אם הוא דפוק לחלוטין, בד"כ לא יקרוס עד שהוא בעומס מלא וטמפרטורה מירבית/קרובה למירבית, מה שקורה בבדיקות מאמץ רק בטווח של בין 10 ל 20 דקות אחרי התחלת הבדיקה, ומעבד אם הוא בעייתי יכול להציג את השגיאות רק אחרי שעתיים ויותר.עם "סט בדיקות" של 40 דקות, עדיף לך לא לבזבז גם את הזמן הזה ופשוט לא לעשות בדיקות.... השאלה איזה ציוד אתה מרכיב ללקוחאני מתעסק רק בחלקים איכותיים, קונה אותם אישית ובודק מה מקבל.אני מאמין שחנויות מרכיבות מכל הבא ליד, ברור שבמצב כזה עדיף לבדוק טוב טוב.
פורסם 2010 באפריל 315 שנים אני גם רוצה לקנות משם מחשב.רק לשם ההתעניינות, (וכדי שאדע לזרז את אבא עם ההזמנה) בהנחה שאני מזמין מהם נגיד מחר בבוקר מחשב (בלי חלקים מיוחדים או משהו בסגנון), מתי אקבל אותו?הגיוני שאקבל אותו בתוך יומיים או שלושה..?תודה.
פורסם 2010 באפריל 315 שנים בכל מקרה תקבל תוך יומיים לפחות, בגלל החג.בנוסף הם מפרסמים שרות אקספרסhttp://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=1642
פורסם 2010 באפריל 415 שנים מישהו כאן הגזים בגדול. בדיקות מאמץ ותקינות במצבי קיצון אפשר לעשות במשך 3 ימים רצופים. מישהו צריך לשלם על זה. מי מוכן? מי שמתכנן OC קיצוני צריך להתיחס למחשב באופן אחר מאשר רוב המשתמשים, שאינם מתענינים בתהליכי הרס ממושכים. מה בדבר בדיקות הרעדה להתאמה למאמצים ויבראציוניים? לא עושים את זה? ממש לא בסדר......... ........ כל חנות מתיחסת למחשב כמכשיר לשימוש רגיל אלא אם נאמר אחרת ונתבקש טיפול מיוחד (שצריך גם לשלם בשבילו). החנות רוכשת את הלוחות והכרטיסים של אותם יצרנים שרוכש כל אחד אחר. היצרן אמור לעשות בדיקות למוצר שלו וגם שם נעשית אופטימיזציה כלכלית בין כדאיות בדיקות ובקרה ביצור לכל הפריטים לבין כדאיות טיפול בהחזרה והחלפה של מוצר תקול. ההבדל הוא לא בזמן העמדת מחשב לבדיקות במצבים שאף חנות לא עושה, אלא ההבדל הוא בהתיחסות ללקוח, בהתאמת מוצר לצרכי הלקוח באופן הוגן ואמין, ובפתרון בעיות אם יש ועמידה בהבטחות. בהיבט זה אנשי חנות RSM הוכיחו עצמם בעבר על פי הדיווחים שקראתי וגם על פי הנסיון האישי איתם. לאחרונה קיניתי שם כמה וכמה פעמים. במקרה אחד אף ביקשתי שירכיבו במקום. השירות במהלך המכירה היה בסדר גמור . מומלץ בהחלט לרכוש שם. [br]פורסם בתאריך: 4.04.2010 בשעה 08:15:09 אני גם רוצה לקנות משם מחשב. רק לשם ההתעניינות, (וכדי שאדע לזרז את אבא עם ההזמנה) בהנחה שאני מזמין מהם נגיד מחר בבוקר מחשב (בלי חלקים מיוחדים או משהו בסגנון), מתי אקבל אותו? הגיוני שאקבל אותו בתוך יומיים או שלושה..? תודה. אם אתה בא לקחת אותו מהחנות ולא מבזבז זמן במשלוח, הרי שמה שהגיוני שישפיע הוא ההרכב של החלקים במחשב. אם יש הכל על המדף זה כמובן מזרז זמן אספקה. אם הם צריכים להזמין משהו מהיבואן אז כבר נכנס עוד גורם באמצע. לא הכי הגיוני שתשאל אותם על פי המפרט שתגדיר, כולל התיעצות לבחירת פריט לפי זמינות מלאי?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.