שדרוג לוח אם/מעבד/זכרונות. עד 3000 ש"ח - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שדרוג לוח אם/מעבד/זכרונות. עד 3000 ש"ח


xena

Recommended Posts

אני לקראת שדרוג המשולש לוח אם/מעבד/זכרונות.

חשבתי על האפשרויות הבאות:

סוקט 1156

Core i7 860

GIGABYTE P55-UD3R

2X2GB CL9

או סוקט 1366

Core i7 920

EX58-UD3R

3x2GB

שאר החלקים יהיו החלקים הישנים שלי שמפורטים בחלק הראשון של המפרט שלי. כרטיס מסך 4670, ספק 550V, דיסקשיח 640GB של .

הצרכים הם בעיקר מקליט. אני מקליט כל הזמן תוכניות מהטלויזיה עם SAGETV (עם כרטיס לכידה יעודי. המעבד משוחרר מזה), וצופה בסרטים בו זמנית. כרגע המחשב לא עומד בזה (קיטועים), אבל אני מניח שהבעיה היא עם הדיסקשיח (בטיפול). מלבד זאת, אינני משחק משחקים, אלא מולטיטסקינג עצבני. תמיד הרבה תוכנות ברקע. הכי חשוב לי.

השדרוג לא הכרחי ואולי תגידו שמה שיש לי מספיק, אך יש לי הזדמנות ואני משיג את המעבדים במחירים ממש נמוכים דרך חבר באינטל (שליש מחיר בערך), כך שהייתי רוצה ללכת על זה. משום כך, מחיר המעבדים לא רלוונטי ואל תקחו אותו כפקטור בייעוץ.

לגבי שדרוג עתידי למשושי , לא חושב שזה יקרה.

אתם מוזמנים להציע כל שילוש אחר מומלץ יותר לטעמכם, אך עם מעבד .

לגבי קירור, אני מקבל קירור מקורי של (המעבד הוא בגרסת BOX). זה מספיק? אם לא, מה יהיה טוב? הכי חשוב: שקט.

תודה לכם. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אגיד לך מה הטעה אותי. במפרטים המומלצים כתוב שאפשר זכרונות של 1066 או 1333 , אבל לא מצאתי (בשלוש החנויות שהייתי) במהירות 1066. רק 2. חשבתי שזו כוונת המשורר. בכל מקרה, התעדכנתי... תודה.

למרות שכבר החלטתי, אני רוצה בכל זאת להדגיש משהו ולוודא לפני רכישה: על הנייר אמנם נראה שאני משתמש קליל, לא משחק, שרק צריך קצת מולטיטסקינג. אבל בפועל אני באמת מעייף מחשבים מהר. המחשב אצלי תמיד מריץ ברקע הרבה תוכנות שמפעילות אותו, ותמיד מביאות לאיטיות המחשב בסופו של דבר. לרוב ישנן כמה תוכנות קליינט שמאפשרות לי גישה מרוחקת למחשב, אימיול, SAGETV שמקליט קבצים גדולים, צפייה בקבצי סרטים בגדלי 3GB, ובנוסף, פתיחת 10-15 דפי אינטרנט בכרום ובאקספלורר וכמה מסמכי . זה דבר שבשגרה.

מניסיוני האישי, תמיד אני רוכש מחשב ברמה גבוהה, אך בפועל, כשאני מגיע לחברים, עם מחשב ב 2000 ש"ח, הוא תמיד מגיב מהר באופן משמעותי משלי. כמובן, להם אין את כל הדברים הללו שפועלים ברקע, אך יש דברים. אלה לא מחשבים ריקים. כל מחשב שאני קונה אני חושב שהעניין הזה יסגר, אך זה כל פעם קורה. גם עכשיו. אני לוחץ על פתיחת כרום ואני צריך לחכות מעבר למצופה ביחס למחשבים של אחרים. לא איטי ברמה של נתקע, אבל איטי מעבר למצופה. כל פעם אומרים לי בפורום "זה מספיק לך, אתה לא תרגיש בהבדל" וכל פעם אני נופל מחדש.

אני תמיד עובד עם וינדוס נקי, אחרי שחזור. מבצע שחזור כמעט כל חודש ככה שלא מדובר בוינדוס שאגר תקלות. מאוד נקי בהתקנות שלי. ועדיין...

האם לאור התיאור שלי, הייתם ממליצים אולי על לוח אחר, יותר , מעבד אחר... לא יודע. מוכן לשלם כמה שצריך רק שיטוס כבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...