הגבלת העברת נתונים בחבילת אינטרנט 2.5 מגה - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הגבלת העברת נתונים בחבילת אינטרנט 2.5 מגה


Dror D.

Recommended Posts

לפני כפחות משבועיים הייתי צריך לחדש את החבילת שלי שהייתה במהירות של 1.5 מגה והספקית האינטרנט היא בזק בינלאומי.

הבדל המחירים בין חבילת ה-1.5 מגה ל-2.5 מגה היה זעום אז שידרגתי כבר ל-2.5 מגה.

עכשיו אני רואה שיש סעיף ב"תנאי החבילה" שאומר שישנה הגבלת העברת נתונים לחודש, כאשר הצטרפתי לא נאמר לי שום דבר על הגבלת העברת נתונים חודשית ולא ידעתי שספקיות ביתי בכלל מגבילות את כמות התעבורה של הנתונים.

מה שרשום לגבי הגבלת תעבורת הנתונים בתנאי החבילה שנשלחו לי:

חבילת הגלישה 2.5-adsl בנדל בזק בונוס מוזל - קיימים אליה הצטרפת החל מ 17/03/2010 כוללת:

@ גלישה ללא הגבלת זמן במהירות של עד 2.50 מס''ש קצב הורדה ו- 500 קס''ש קצב העלאה בהיקף העברת נתונים(הורדה והעלאה) של עד 65 ג'יגה בייט (GB) בחודש שירות ("מסגרת החבילה").

ב-18 ימים האחרונים שאני מחובר רצוף מאחד המחשבים שלי עברתי את המכסה שהם קבעו, בהסכם עצמו לא רשום מה קורה אם עוברים את המכסה שהוקצבה אבל באתר של בזק רשום שיש תשלום על חריגה ממסגרת החבילה (לא רשום בשום מקום כמה, רשום רק שהתשלום נתון לשיקול דעתם והם רשאים לשנות אותו מתי שהם רוצים).

הנה קטע מההסכם תקשורת מהאתר של בינלאומי:

3.5 הלקוח יהיה רשאי לעשות שימוש בשירותי הגישה לאינטרנט בהיקף שלאיעלה על זה שהוסכם בינו לבין החברה, במעמד ההתקשרות (להלן:"מסגרת חבילת הגישה"), כמפורט במכתב ההתקשרות או בטופס ההזמנה. הלקוח יחויב בתשלום נוסף בגין שימוש בשירותי הגישה לאינטרנט בהיקף החורג ממסגרת חבילת הגישה (להלן: "שימוש חורג"),בהתאם לתעריף לשימוש חורג שייקבע על ידי החברה מעת לעת.

3.6 על אף האמור לעיל בסעיף 3.5 לעיל, תהא החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, שלא לאפשר ללקוח לעשות שימוש חורג בשירותי הגישה לאינטרנט, בכפוף למתן הודעה ללקוח.

מישהו עוד נתקל בתופעה של הגבלת העברת נתונים חודשית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...