עבור לתוכן

איפה לקנות את המחשב החדש - KSP או TMS?

Featured Replies

פורסם

ציטוט מתקנון זיגזג

אחריות החברה הינה כלפי הלקוח ששמו מצוין בחשבונית המס, המהווה תעודת אחריות, ואינה ניתנת להעברה לידי צד שלישי

  • תגובות 51
  • צפיות 17.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ועדיין זה לא הפריע לי לקבל אחריות על מוצר שרכשתי יד שניה וזה לא הפריע למישהו שרכש את הלוח שלי יד שניה לממש אחריות

פורסם

עניין של רצון טוב מצידם

אתה יודע איך זה, פעם יש רצון טוב ופעם אין.

פורסם

לא... עניין של ככה הם עובדים. הסעיף שם כדי למנוע סיבוכים משפטיים.

ב KSP עובדים בשיטת הדחוף תאחריות לתחת - כן, מנסיון, לא אכפת לי גם אם הסניפים שלהם יתהפכו ויבואו על הגג אני לא מתקרב לשם יותר בחיים.

פורסם

מדיניות ההחזרה קובעת כי לפי שיקול דעתה של החברה, ניתן להחזיר מוצרים - כל עוד לא נפתחו ולא שומשו ע"י הלקוח. זאת לא יאוחר מ7 ימי עסקים אחרי הקניה, בניכוי 10% מערך המוצר או 25 ש"ח, הגבוה ביניהם. וזאת תמורת זיכוי חנות בלבד אשר תקף למשך שנה מיום הוצאתו.

(אין לי את הנוסח המדויק, אם זה עד כדי כך חשוב אני יכול להעלות תמונה מחר)

הקבלה מולי - "אין החזרות של סחורות לאחר רכישתן וקבלתן. החזרת סחורה בהסכמת החברה בלבד ותחוייב ב10% מהמחיר ולא פחות מ25 ש"ח".

אין שום ציון של זמן ובכל מקרה זה לא רלוונטי כי "החזרת סחורה בהסכמת החברה בלבד". (אין לי שום בעיה עם הסעיף הזה, אבל צריך לדייק)

באשר לזה שהאחריות הינה לקונה המקורי בלבד - תעודת האחריות (האחורית) נחתמת ע"י הקונה המקורי, ששמו מופיע על החשבונית, זה בעצם מהווה הסכם שירות בין KSP לאותו לקוח. אם הלקוח יעביר את המוצר לצד שלישי הרי אין בין KSP לאותו צד שלישי שום הסכם אחריות חתום, ואחריות ללא הגבלות אי אפשר לתת.

קח לדוגמא חברה בשם XFX, יש להם נוהל בשם "double lifetime warranty" ז"א שאתה, הקונה המקורי צריך להירשם ברגע שאתה קונה משהו שלהם, והבנאדם שתמכור לו גם חייב להירשם ולהסכים לאותם תנאי RMA בדיוק בשביל לקבל אחריות. פעם אחרונה שבדקתי זה מוגבל לשני אנשים פר פריט.

יכול להיות שבעתיד תיכנס לתוקף מערכת כזאת גם אצלנו. אבל זה לא משהו מתוכן כרגע.

זה לא נכון ולא חוקי. מעולם לא התבקשתי לחתום בצד האחורי של הקבלה, כך שאין לו שום תוקף. מה שיש לו תוקף זה מה שמופיע בשלט בחנות ומה שמופיע בצד הקדמי של הקבלה. ע"פ חוק אחריות ניתנת להעברה ועוברת כפי שהיא - אתה לא נותן אחריות לאדם כלשהו אלא למוצר עצמו, תנאי האחריות המקוריים תקפים לכל מי שרכש את המוצר כיד שניה/שלישית וכו'.

האחריות של XFX היא לא רלוונטית משום שהם לא כפופים לחוק הישראלי, מה שרלוונטי זה אחריות היבואן שלהם.

לגבי תוקף המדיניות ל"שעה" ממממ? איפה בדיוק רשום תוקף כזה? פעם אחרונה שבדקתי זה 7 ימי עסקים

כאמור זה לא רלוונטי ויכול להיות גם שנה כי "החזרת סחורה בהסכמת החברה בלבד", לא "החזרת סחורה סגורה באריזתה המקורית ותקינה בתוך X ימים ובניכוי 10% ממחיר המוצר ולכל הפחות 25 ש"ח".

ה"בהסכמת החברה בלבד" הופך כל סעיף אחר ללא רלוונטי בעליל.

דרך אגב, למי שזה משנה הוא יכול לעשות הזמנה טלפונית/באינטרנט וללכת לאסוף בחנות, עד כמה שידוע לי במקרה כזה התנאים שתקפים הם של רכישה מקוונת.

  • 4 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

לא... עניין של ככה הם עובדים. הסעיף שם כדי למנוע סיבוכים משפטיים.

ב KSP עובדים בשיטת הדחוף תאחריות לתחת - כן, מנסיון, לא אכפת לי גם אם הסניפים שלהם יתהפכו ויבואו על הגג אני לא מתקרב לשם יותר בחיים.

:xyxthumbs:

:yelclap:

צודק בהחלט וגם אני אומר זאת על סמך ניסיון אישי מכמה וכמה סניפים ברשת הזאת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים