עבור לתוכן

איפה לקנות את המחשב החדש - KSP או TMS?

Featured Replies

פורסם

דניס אתה עובד הרשת או בעל הרשת, נראה שאתה נותן תגובות בשם הרשת כולה, מצטער בשמה, מעביר בשמה תגובות לסניפים אחרים , מגן עליה וכדומה.

מי אתה בדיוק ? עוד לא ראיתי "עובד" אחד של רשת כושלהי (ויש פה המון) שמגיב ככה.

  • תגובות 51
  • צפיות 17.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

דניס הוא אחד משני העובדים של סניף חדרה.

פורסם

דניס הוא אחד משני העובדים של סניף חדרה.

אם הוא לא בהנהלה או מקושר לפחות, אז אפשר להמשיך לטחון מים.

גילוי נאות, גם אני קונה מ-KSP בגלל פריסת התשלומים, זה מאוד נוח.

פורסם

אני לא יודע אם הוא מקושר, מה שאני יודע זה שאני לקוח מרוצה.

אולי המצב בשאר סניפי KSP הוא באמת זוועה וסניף חדרה הוא חריג, אלוהים יודע שבאחת הפעמים הבודדות שנכנסתי לסניף KSP בנתניה ההרגשה היתה כמו בשוק.

ואם כבר עושים השוואות, למרות שאני מכיר באופן אישי מוכר באייבורי אני כמעט ולא קונה שם - הטמטום של "אסור להוציא הצעת מחיר" וזה שאי אפשר לדעת מה בדיוק הם מוכרים ומה המחיר גורמים לי להתרחק משם - אני לא אוהב לעשות החלטות על רגל אחת ובלי יכולת לברר ולהשוות מחירים.

פורסם

צריך באמת לפרסם פה את כל ההגבלות של החנות הזאת שרבים אינם מודעים אליהם.

העניין הקטן הזה ש-"אין החזרות של מוצרים חדשים שעה לאחר הקנייה" שראיתי תלוי בסניף תל אביב

דוגמה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=158947

והכי נחמד:

לדברי נציג הרשת, כל מוצר שנקנה ברשת KSP אמנם יכול להימכר אח"כ כיד שנייה אך האחריות היא לקונה המקורי בלבד.

משמע - מציעים לכם מוצר יד שנייה עם "זה חדש, כמעט 3 שנות אחריות" (מ-KSP) ? לא תקבלו אחריות ותצטרכו לממשה דרך הבחור ממנו קניתם.

זה מלבד עמוד שלם של הסתייגויות משפטיות שאתה חותם עליו בכל קנייה

פורסם

דניס, לא קראתי את כל הת'רד, הגעתי עד ההודעה שלך שכללה את "...כנס לכל סניף..." ועצרתי.

כנס לסניף כרמיאל, כנס לסניף קריות.

גועל נפש. וכן, יש לי את זה מוקלט בטלפון ומגובה במחשב.

פורסם

כמה דברים שנכונים גם לKSP וגם לכל חנות אחרת:

תנאי הרכישה הם כסת"ח, בהרבה חנויות ניתן למצוא כל מיני הגבלות שונות ומשונות - זה לא אומר שהן מופעלות או תקפות. יחד עם זאת ראוי לציין שעסק שתנאי הרכישה שלו מקלים עם הצרכן נחשב לבעל שירות לקוחות טוב יותר ורמת הסיכון בעת רכישה בו היא פחותה.

קנית? אף אחד לא הכריח או רימה אותך, רוצה להחזיר? אף אחד לא חייב לך כלום, הכל תלוי ברצון שלנו.

בקניה מקוונת ישנם תנאי רכישה מינימליים שקבועים בחוק, כמו 14 ימי ביטול עסקה, חובת מתן אפשרות לאיסוף עצמי ללא דמי משלוח וכו'.

ברכישה פיזית על החנות להציג במקום בולט את תנאי הרכישה, משלא עשתה כן התנאים התקפים הם אלו שהחוק קובע לגבי רכישה מקוונת.

אחריות ניתנת להעברה ע"פ חוק ולא משנה מה אומרים לך בחנות, כל עוד אתה יכול להוכיח שהמוצר נרכש בחנות ושהאחריות בתוקף היא חייבת לטפל בו.

מה שלא חתמתם עליו או שנתתם לו הסכמה בע"פ לא שווה את הנייר עליו הוא הודפס, אין לו שום תוקף משפטי והוא אינו מחייב. (ולכן "תנאי הרכישה" שמופיעים בצד האחורי של הקבלה של KSP הם לא רלוונטיים ולא משנה מה נאמר בהם. אפילו שכתוב "תנאי האחריות שלהלן המפורטים בגב החשבונית הנם חלק בלתי נפרד מהחשבונית גם אם לא אושרו ע"י הקונה בחתימתו", משפט הזוי לחלוטין - החתימה בצד הקדמי אינה תקפה לצד האחורי וכל עוד הרוכש לא חתם גם בצד האחורי או שיודע על תנאי הרכישה מראש(או שלאחר הידוע ניתנה לו אפשרות לביטול העסקה) ונתן הסכמה מילולית אין לזה שום תוקף)

החוק קובע שמוצרים מסוימים מעל מחיר מסוים חייבים להיות מלווים באחריות בעלת אורך מינימלי כפי שנקבע בחוק, בנוסף תקופה מסוימת לאחר תום האחריות על היבואן/יצרן להחזיק חלקי חילוף למכירה.

החוק קובע שכאשר היצרן ו/או היבואן אינם קיימים החנות חייבת במימוש האחריות.

*הבהרה: אין לי שום אינטרס בKSP או כל חנות אחרת ואני לא משפטן, כל מה שנכתב כאן הוא מידע כללי בלבד)

פורסם

דניס אתה עובד הרשת או בעל הרשת, נראה שאתה נותן תגובות בשם הרשת כולה, מצטער בשמה, מעביר בשמה תגובות לסניפים אחרים , מגן עליה וכדומה.

מי אתה בדיוק ? עוד לא ראיתי "עובד" אחד של רשת כושלהי (ויש פה המון) שמגיב ככה.

עם כל האנשים ששמו להם למטרה לפגוע בשם של KSP ברמה היום-יומית כאן, לפחות מישהו צריך להעמיד דברים בפרופורציה.

זה לא משנה אם אני המנכ"ל של החברה או אחד העובדים למטה, כל האשמות הסרק האלה פוגעות גם בי באופן עקיף.

ובכלל, זה שלאף אחד אחר לא אכפת, אומר שגם לנו(לי) לא צריך להיות?

אני אחזור בשנית, יש תלונות מבוססות. לא חסר. (לכל חנות יש, בעצם. תריץ חיפוש בגולל על כל חנות בארץ ותמצא תלונות) והדברים האלה מטופלים ע"י שירות הלקוחות לפי הצורך כל מקרה לגופו.

הלאה:

צריך באמת לפרסם פה את כל ההגבלות של החנות הזאת שרבים אינם מודעים אליהם.

העניין הקטן הזה ש-"אין החזרות של מוצרים חדשים שעה לאחר הקנייה" שראיתי תלוי בסניף תל אביב

דוגמה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=158947

והכי נחמד:

לדברי נציג הרשת, כל מוצר שנקנה ברשת KSP אינו יכול להימכר אח"כ כיד שנייה עם האחריות כי האחריות היא לקונה המקורי בלבד.

משמע - מציעים לכם מוצר יד שנייה עם "זה חדש, כמעט 3 שנות אחריות" (מ-KSP) ? לא לקנות כי לא באמת יש לכם אחריות ויתנערו מכם!

זה מלבד עמוד שלם של הסתייגויות משפטיות שאתה חותם עליו בכל קנייה ושאינו קיים באף חנות אחר למיטב ידיעתי.

ניסית פעם להחזיר הלבשה תחתונה למשביר לצרכן? או לצורך העניין לכל רשת גדולה אחרת?

אם הם לא מקבלים משהו פשוט כמו חתיכת בד (ברור למה) למה אנחנו או כל חנות מחשבים אחרת צריכים לקבל חלקי מחשב בחזרה אחרי שנפתחו ושומשו?

הרי כל המטרה היא למכור ציוד חדש לגמרי, באריזות מקוריות ועם מדבקות האחריות שלמות.

בשביל זה יש מדיניות החזרה. כמו בכל חנות אחרת, רק שאנחנו מפרסים אותה ומגלים אותה בעת הרכישה, שלשני הצדדים יהיה ברור תנאי העסקה.

אם הלקוח לא בטוח שהוא צריך חלק כזה או אחר - הרי אף אחד לא מחזיק אקדח לרקה. תחזור כשתדע מה אתה צריך. הכי פשוט.

ולגבי החוזה - נועד להסביר, לפרט ולנמק בדיוק את כל נושא האחריות והתהליכים הקשורים בכך. בלי אותיות קטנות כגון "יבואן פשט רגל? בעיה שלך" שקיים במקומות אחרים.

(אגב - סיפור מצחיק; לפני שבוע מישהו קנה ממני 5850, על הדרך סיפר לי שכרטיס מסך בן שנתיים של חברת BFG סירבו בכל תוקף להחליף לו בחנות ההיא בגלל יבואנים שפושטים רגל מסתבר על ימין ועל שמאל. אפילו שהיצרן עדיין קיים ומוצרים שלהם עדיין נמכרים בארץ.)

אבל נעזוב את זה בצד, הרי אנחנו כאן בשביל לשבת באחורי האוטובוס ולרדת על הלא מקובלים, carry on.

פורסם

אני חוטף פה את הטראד קצת בשביל להפנות אליך שאלה דניס -

הרי ברור (לפחות לי) שמדיניות החזרת המוצרים שאלכס דיבר עליה היא על מוצרים שלא נפתחו. ברור שלא ניתן להתחרט על קניה אחרי שכבר התקנתי את הרכיב במחשב. אבל אם אני לא טועה, המדיניות של KSP אומרת שלא תינתן שום אפשרות להחזיר מוצר. לא פתוח, לא סגור, לא עם מדבקות, לא בלי. נאדה. שום דבר.

ומה לגבי אחריות? למה מוצר יד שניה לא מקבל אחריות אצלכם?

פורסם

הלאה:ניסית פעם להחזיר הלבשה תחתונה למשביר לצרכן? או לצורך העניין לכל רשת גדולה אחרת?

אם הם לא מקבלים משהו פשוט כמו חתיכת בד (ברור למה) למה אנחנו או כל חנות מחשבים אחרת צריכים לקבל חלקי מחשב בחזרה אחרי שנפתחו ושומשו?

מה זה השטויות האלה? ברור שהם לא יקבלו בחזרה אבל זה מסיבות הגייניות!זה כמו שאצלנו בחנות כל המוצרים פתוחים פרט לאוזניות In-Ear כי זה מעביר מחלות!

שאלה אחרת, למה לעזאזל מדיניות ההחזרה שלכם היא לשעה? מה קורה עם המוצר לא נפתח ולא שומש תוך כמה זמן אפשר להחזיר אותו לקבל כסף חזרה, לא זיכוי כסף...?

פורסם

אני חוטף פה את הטראד קצת בשביל להפנות אליך שאלה דניס -

הרי ברור (לפחות לי) שמדיניות החזרת המוצרים שאלכס דיבר עליה היא על מוצרים שלא נפתחו. ברור שלא ניתן להתחרט על קניה אחרי שכבר התקנתי את הרכיב במחשב. אבל אם אני לא טועה, המדיניות של KSP אומרת שלא תינתן שום אפשרות להחזיר מוצר. לא פתוח, לא סגור, לא עם מדבקות, לא בלי. נאדה. שום דבר.

ומה לגבי אחריות? למה מוצר יד שניה לא מקבל אחריות אצלכם?

ברשת באג, למשל, ניתן להחזיר מוצר שלא נעשה בו שימוש, אבל בתמורה לזיכוי ברשת בלבד. מדיניות החזרת מוצרים של KSP דרקונית, אבל אי אפשר להגיד שאין היגיון מאחוריה. מוצרים רבים כגון לוח אם ניתן לארוז מחדש גם אחרי השימוש והמוצר יראה כאילו לא נעשה בו שימוש. אתה רוצה לקבל לוח אם משומש גם אם השימוש היה לשעתיים בלבד? לי אישית אין בעיה, אבל לאנשים רבים זה מפריע.

פורסם

אני חוטף פה את הטראד קצת בשביל להפנות אליך שאלה דניס -

הרי ברור (לפחות לי) שמדיניות החזרת המוצרים שאלכס דיבר עליה היא על מוצרים שלא נפתחו. ברור שלא ניתן להתחרט על קניה אחרי שכבר התקנתי את הרכיב במחשב. אבל אם אני לא טועה, המדיניות של KSP אומרת שלא תינתן שום אפשרות להחזיר מוצר. לא פתוח, לא סגור, לא עם מדבקות, לא בלי. נאדה. שום דבר.

מדיניות ההחזרה קובעת כי לפי שיקול דעתה של החברה, ניתן להחזיר מוצרים - כל עוד לא נפתחו ולא שומשו ע"י הלקוח. זאת לא יאוחר מ7 ימי עסקים אחרי הקניה, בניכוי 10% מערך המוצר או 25 ש"ח, הגבוה ביניהם. וזאת תמורת זיכוי חנות בלבד אשר תקף למשך שנה מיום הוצאתו.

(אין לי את הנוסח המדויק, אם זה עד כדי כך חשוב אני יכול להעלות תמונה מחר)

באשר לזה שהאחריות הינה לקונה המקורי בלבד - תעודת האחריות (האחורית) נחתמת ע"י הקונה המקורי, ששמו מופיע על החשבונית, זה בעצם מהווה הסכם שירות בין KSP לאותו לקוח. אם הלקוח יעביר את המוצר לצד שלישי הרי אין בין KSP לאותו צד שלישי שום הסכם אחריות חתום, ואחריות ללא הגבלות אי אפשר לתת.

קח לדוגמא חברה בשם XFX, יש להם נוהל בשם "double lifetime warranty" ז"א שאתה, הקונה המקורי צריך להירשם ברגע שאתה קונה משהו שלהם, והבנאדם שתמכור לו גם חייב להירשם ולהסכים לאותם תנאי RMA בדיוק בשביל לקבל אחריות. פעם אחרונה שבדקתי זה מוגבל לשני אנשים פר פריט.

יכול להיות שבעתיד תיכנס לתוקף מערכת כזאת גם אצלנו. אבל זה לא משהו מתוכן כרגע.

מה זה השטויות האלה? ברור שהם לא יקבלו בחזרה אבל זה מסיבות הגייניות!זה כמו שאצלנו בחנות כל המוצרים פתוחים פרט לאוזניות In-Ear כי זה מעביר מחלות!

שאלה אחרת, למה לעזאזל מדיניות ההחזרה שלכם היא לשעה? מה קורה עם המוצר לא נפתח ולא שומש תוך כמה זמן אפשר להחזיר אותו לקבל כסף חזרה, לא זיכוי כסף...?

ברור, אבל אפשר לכבס ב100 מעלות וזה כמו חדש. בדיוק כמו שציוד מחשבים אפשר לנקות מאבק וזה נראה חדש. הרבה מתחרים שלנו עושים את זה - אנחנו לא.

הכל חדש. הכל סגור במדבקות אחריות מקוריות של היצרן. אפילו לפתוח מקלדת בשביל להראות לך בסניף איך היא נראית אני לא יכול בלי לבקש אישור מההנהלה - וציוד שנמכר מתצוגה נמכר בעשרות אחוזים פחות מהמחיר המקורי.

לגבי תוקף המדיניות ל"שעה" ממממ? איפה בדיוק רשום תוקף כזה? פעם אחרונה שבדקתי זה 7 ימי עסקים

פורסם

הכל טוב ויפה לגבי לקוחות שמזמינים מוצרים בדידים אבל לקוח שמבקש מחשב מורכב לא יכול לדעת אם לוח האם היה פתוח או סגור אורגינל.

פורסם

באשר לזה שהאחריות הינה לקונה המקורי בלבד - תעודת האחריות (האחורית) נחתמת ע"י הקונה המקורי, ששמו מופיע על החשבונית, זה בעצם מהווה הסכם שירות בין KSP לאותו לקוח. אם הלקוח יעביר את המוצר לצד שלישי הרי אין בין KSP לאותו צד שלישי שום הסכם אחריות חתום, ואחריות ללא הגבלות אי אפשר לתת.

אז איזה אחריות כן אפשר לתת, ועם איזה הגבלות בדיוק?

פורסם

עזוב נו, התחמקויות ע"ג התחמקויות ע"ג חרטא.

עובדה שאין את השטויות האלה באף חנות אחרת.

נכנסתי בזמנו לפוקס עם חשבונית ע"ש מישהו אחר, שאלו אותי, אמרתי שזה נקנה יד שניה, שלום על ישראל.

נכנסתי לנועה, בדיוק אותה סטואציה, בדיוק אותה דרך טיפול.

זיגזאג, בגלל אין מה לדבר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים