פורסם 2010 במרץ 2715 שנים סירטון - החלטתי לעשות כתבה שכוללת ווידיאו על הנינטנדו 64 התמונות לקוחות מ"גוגל תמונות" אבל את סירטון הווידיאו אני צילמתי אני עדין צריך לנקות את המכשיר שלי בגלל האבק שהוא צבר אבל קצת היסטורה חברת נינטנדו הייתה בהתחלה חברת ליצור קלפים אם הזמן היא התרחבה לעוד תחומים ושהתחילו משחקי הווידיאו להיות נפוצים היא נכנסה לתחום בהתחלה כמפתחת משחקים ויותר מאוחר גם כיצרנית קונסולות ושהגיע המשבר הגדול בתחום הקונסולות נינטנדו הוציאו את "הנינטנדו אנטרטימנט סיסטם " NES ובארצות הברית שיווקו אותו כצעצוע וזכו להצלחה ענקית הם בהתחלה רצו לתת לאטרי לשווק את המכשיר באמריקה אבל אטרי רצתה לעשות קונסולות משלה בכל מקרה אחרי הNES והגימבוי והיורש של הNES ה"סופר NES" שזכו להצלחה גדולה ואחרי הכישלון של הווירטואל בוי שהיה כישלון צורם נינטנדו הוציאו את הנינטנדו 64 באותה תקופה היו בשוק כבר הPS1 והסגה סטורן שהיו מבוססי CD והציגו תמיכה מסוימת במשחקי תלת מימד נינטנדו במקום ללכת בדרך הCD של המתחרות בחרה לישאר בקלטות לקלטות היה יתרון של זמני טעינה מאוד קצרים ויותר אמינות אבל חיסרון אחד גדול וזה כסף יחסית לשטח אכסון ובגלל זה הרבה משחקים לא הגיעו לנינטנדו 64 והרבה חברות צד שלישי נטשו אותה באותה תקופה בכל מקרה הנינטנדו 64 הכילה חומרה משמעותית יותר חזקה מהPS1 וסאטורן בנוסך הגימפאד שלה הכיל ידית אנלוגית וכפתור טריגר וככה היה יותר קל לשלוט במשחקי תלת מימד אומנם היו חסרונות לגימפאד אבל גם יתרונות בנוסף לזה הגימפאד הכיל חריץ שדרכו היה אפשר להוסיף לו דברים במקרה של הנינטנדו 64 זה היה בעיקר לכרטיס זיכרון לשמירות למשחקים בלי שמירה בקלטת המשחק וגם רמבל פאק (רטט) יותר מאוחר היו חברות ששילבו כרטיס זיכרון ורטט ביחד רטט - וזיכרון לשמירות - מתחת למכשיר היה אפשרות לחבר חומרה משדרגת -בסופו של דבר יצא ביפן הDD64 אבל רק בכמות מצומצמת ורק ביפן ליד חריץ הקלטות היה פתח לשדרג את הזיכרון של המכשיר ויצא תוסף זיכרון שזכה לתפוצה גדולה היו גם משחקים שחיבו את התוסף הזה כמו זלדה MM ודונקי קונג 64 לדוגמה וחלק פשוט שדרגו את הגרפיקה כמו טורוק 2 לדוגמה תוספת זיכרון - בכל מקרה אני את שלי קניתי בזמנו לפני הצבא קניתי אם מאריו 64 ועלה לי 2500 שקל -ויצא לי להוציא אליו הרבה כסף בתקופת הצבא ואחרי זה נטשתי אותו טוב חלקית כי בחלק מהמשחקים שיחקתי באמולטור בכל מקרה במבט לאחור הרבה זוכרים את הנינטנדו 64 כמכשיר טוב ומזלזלים בWII אבל בפועל לנינטנדו 64 אומנם היו כמה משחקים מאוד גדולים אבל לא הרבה כאלו חוץ מנינטנדו וראר התמיכה צד שלישית הייתה גרועה יותר מהתמיכה בWII והגימקיוב ונינטנדו וראר לא יכלו לבד ליצר מספיק משחקים טובים בכל מקרה אני יזכור את המכשיר כאחד שדחף את השוק קדימה אם האנלוגית ורטט ושימוש טוב בגרפיקת תלת מימד וגם האפשרות לעד 4 שחקנים בלי תוספות בכל מקרה אני מקווה שנהנתם מהכתבה והסירטון
פורסם 2010 במרץ 2715 שנים הנינטנדו 64 היה חזק מאוד , אבל בגלל כל הקטע בין נינטנדו לסוני - יצא בלי CD (גרם בעקיפין ליצירת הPS3) , ובסופו של יום - נחשב כישלון.הוא אכן חידש כמה דברים משמעותיים מאוד , שאת כולם שאר החברות לקחו ושיפרו בהרבה (רטט, זיכרון).לגבי ה64DD- זה תוסף שמוסיף עוד מעבד 32 ביט ועוד כונן מגנטי (סטייל ZIP DRIVE) עם קריאה וכתיבה שעליו היה יותר נפח למשחקים.לגבי הזלדה - אתה טועה - למרות שהוא תוכנן אליו (גם אוקרינה ד"א) הם יצאו על קלטות, רשימת המשחקים שכן יצאה כללה רק 9 משחקים:http://en.wikipedia.org/wiki/64dd#Games
פורסם 2010 במרץ 2715 שנים מחבר ליביו דיברתי על התוסף זיכרון שאמרתי זלדה MM ולא על הDD64 זלדה MM חיבה את ה4 מגה תוספת זיכרון נכון שבהתחלה חשבו להוציא את משחקי הזלדה על הDD64 אבל ירדו מזה שהבינו עוד לפני ההשקה שלו שהוא הולך להיות תוסף מאוד זניח לא יודע למה הוציאו אותו בכלל בסוף אולי רצו לבדוק את הZIP DRIVE כאופציה לקונסולה עתידית כמו שסגה עשתה בסגה CD
פורסם 2010 במרץ 2715 שנים קרירין, עם כל הכבוד, את מי אמור לעניין מכשיר שיצא לפני יותר מ-10 שנים?מה אתה מתכנן לכתבה הבאה שלך?"תכירו את המגאסון"? או אולי "תכירו את האטארי"?היה נחמד יותר לפרט על חומרת מכשירי הדור העדכני וכל החידושים שעומדים לצאת להם...נ.ב.- לא הבנתי מה הקשר של התמונה עם הכבלים...- ראיתי שלא ממש הפנמת את הטיפ הלשוני שנתתי לך... (טוב, לפחות ניסיתי...)
פורסם 2010 במרץ 2715 שנים מחבר tgen יש אנשים שאוהבים את ההסטוריה של המשחקים ויוטיוב מוצף בדברים כאלו אני אומנם רחוק באיכות מהאנשים היותר פופולרים שעושים את הסרטונים האלו אבל אני לומד מנסיון לא מעניין אותך אז אל תצפה זה יותר נועד לאוהבי ההסטוריה של הקונסולות ולנוסטלגיה גם AVGN בדרך כלל מראה סרטים ומשחקים ישנים ופה ושם קונסולות ישנות ואני לא שומע תלונות אליו בעניין העברית אומנם אני צריך להשתפר אבל זה לא יקרה ביום אחד
פורסם 2010 במרץ 2715 שנים קודם כל, לא דיברתי על האיכות של הביקורת שלך שהיא בסדר גמור ומאוד מושקעת.מה שכן, אולי באמת אני לא חובב של חומרה ישנה למרות שמשחקים ישנים יצא לי לשחק הרבה...אחרי ששיחקתי במטרואיד פריים 3, לדוגמא, חזרתי ושיחקתי בכל הסדרה כולל אלה שיצאו ל-NES ול-SNESוגם הם היו מצויינים! מומלץ!
פורסם 2010 במרץ 2715 שנים מחבר אני אוהב גם חומרה ישנה ובגלל זה אני עושה ביקורות וסקירות גם על דברים כאלו
פורסם 2010 במרץ 2715 שנים אחלה מכשיר. יש לי עדיין שניים כאלו שעובדים במגירה.. חחחזה היה החלום שלי כשהייתי ילד. לא אשכח בחיים את הלילות בחופש הגדול שהייתי שורף עם GOLDENEYE 007 עם עוד 3 חברים בספליט-סקרין (כולם נגד כולם).זה היה חסר תקדים פשוט. ב PLAYSTATION לא יכלו אפילו לחלום על זה.היו למכשיר הזה עשרות משחקים מעולים שהעבירו לי את הזמן בחיוך שאי אפשר היה למחוק.רק עכשיו אני קולט שהבנג'ו קזואי נראה כמשחק שפשוט הלבישו על המנוע של מריו-64 , אפילו לא טרחו לשנות את הקול שהוא עושה בקפיצה.בכל מקרה, מה קשור התמונה של הכבלים בפוסט הראשי ? לא הבנתי..
פורסם 2010 במרץ 2815 שנים מחבר זה מהאתרים המעצבנים האלו שמשנים את התמונה שאתה "משאיל מהם "אני יתקן יותר מאוחר
פורסם 2010 באפריל 315 שנים מחבר טוב אני מחדש את הדיון לדבר על כמה דברים שלא דיברתי אלהם בהתחלה וניזכרתי בהם לא מזמן חלק ממכם אולי זוכרים שבמשחקי 3D ישנים כמו טומב רידר 1 לדוגמה שמתקרבים צמוד לקיר או משהו היו רואים מרובעים מכוערים תראו לדוגמה את הקיר מימין - באותה התקופה זה היה בעיה גם של מחשבים וגם של קונסולות עכשיו בחומרה של הN64 היה דבר שפשוט מבטל את זה ומראה תמונה יותר חלקה בלי המרובעים המגעילים באופן כללי היה אפשר לעשות את זה גם בלי החומרה הזאת בעזרת תוכנה אבל אז זה היה לוקח הרבה משבים בכל מקרה שהN64 יצא הכרטיסים הגרפים למחשב עדין היו בהתפתחות ולא היו סטנדרט ולקח זמן עד שהתחילו לצאת כרטיסים כמו וודו 3 שהזניקו את התחום קדימה ומעבר למה שהN64 יכל לעשות בכל מקרה היום עדין מדברים לפעמים על AA ועל תאורה דינמית שבפועל היה את זה בN64 רק כמובן באופן הרבה יותר מוגבל מהיום בכל אופן בחיפוש ברשת מצאתי את זה - RCP (Reality Co-Processor) is one of two main chips for the Nintendo 64 (the other being the NEC VR4300). It was developed by Silicon Graphics for Nintendo, and little is known about it or the way it works.The RCP features a vector processor. It handles the audio and video of the Nintendo 64 and can perform very well in operations such as: real-time edge anti-aliasing, high frame-rate on complex images, automatic load-management, advanced texture mapping, real-time depth buffering, etc. During the development of Goldeneye 007, a weapon (RCP-90) was included as an in-joke amongst the developers. לא מצאתי את כל המפרט של הציפ הזה אבל הN64 דחף את התעשיה לעבור לכרטיסים גרפים מתקדמים (באותה תקופה זה היה מתקדם ) במקום לתת למעבד הראשי לעשות את כל העבודה ומאז כל קונסולה ניחת מינסטרים קיבלה כרטיס גרפי והיום כל המחשבים וקונסולות ניחות משתמשות בכרטיס גרפי וחוץ מהDS (לפי הבנתי משתמש במעבד אם יכולות גרפיות ) לכל הנידות מינסטרים וסלולרים חכמים יש כרטיס גרפי עכשיו כבר חושבים לעשות מעבד ראשי שכולל בתוכו ליבה לגרפיקה ופיזיקה אבל זה כבר סיפור אחר
פורסם 2010 באפריל 715 שנים אי אפשר לדבר על N64 ולא להזכיר את אחד ממשחקי ה FPS הגדולים בכל הזמנים שהשפיע יותר מכולם על הזאנר הזהבזמנו היה לשכן שלי את המכשיר והיינו חורשים על המשחק הזה וסיימנו אותו כמה פעמים, נדהמנו כל פעם מחדש.היום המשחק ייראה לחלק גדול מה"גיימרים" כמשהו מוזר אבל זה המשחק שעיצב את הזאנר יותר מכל משחק אחרויש לו כסא כבוד בהיכל התהילה של משחקי יריות מגוף ראשון:GoldenEye 007
פורסם 2010 באפריל 715 שנים ואיך אפשר לדבר על GOLDEN EYE בלי להזכיר את המצב 4 שחקנים המטורף שלו?היינו מבזבזים המון זמן עם 4 שלטים מחוברים ומסך מפוצל.ליביו
פורסם 2010 באפריל 715 שנים מחבר בל זה המשחק שעיצב את הזאנר יותר מכל משחק אחראל תגזים זה לא "הטירה הנאצית 3D " ולא דום 1 או קוויק אבל נכון שהוא תרם הרבה למשחקי הFPS והכניס אסטרטגיה קלילה ושימוש באביזרים לתחום
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.