עבור לתוכן

בעיית מימוש אחריות ב-KSP

Featured Replies

פורסם

לפני שבועיים קניתי בKSP ב"ש את razor lachesis כשהתחלתי להשתמש בו שמתי לב שמידי פעם הסמן קופץ לראש המסך מכיוון שהייתי אמור לקבל מחשב חדש ולא היה לי כוח להתקין דריברים ציפתי שהבעיה תעבור כאשר אני אקבל את המחשב החדש. לאחר שקיבלתי את המחשב והתקנתי את הדרברים ראיתי שהבעיה עדיין חוזרת על עצמה. מכיוון שחשבתי שיש בעיה בעכבר חזרתי לחנות וביקשתי שהם ייבדקו אתו. למחרת התקשרתי לברר והם אמרו לי שהם עבדו איתו יום שלם ולא נתקלו בקפיצות כך שהם לא יכולים להחליף לי את העכבר. אחרי שלקחתי מהם את העכבר נתתי את העכבר לידידה שלי כדי שתנסה אותו והיא אמרה שהוא קופץ גם לה.

שלחתי גם מייל לתמיכה של רייזר אבל אף אחד מהפתרונות שלהם לא פתר את הבעיה.

לסיכום ניסיתי את העכבר בשלושה מחשבים שונים על שלוש מערכות הפעלה שונות: xp,vista,7

בכל הפעמים העכבר היה על משטח תקין : razer\ פשוט.

מה אני יכול לעשות כדי לפתור את הבעיה?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים