פורסם 2010 במרץ 1715 שנים אני מציע לקונה לעשות נסיעה מבחן במזדה 2 ורק אחרי זה ללכת לשאר המכוניות. לא קונים רכב עד שלא נוהגים בו. הסיבה היחידה שמאזדה 2 מוכרת טובה כי זה מאזדה, יפנית וכאילו לא מתקלקלת. המפרט של מאזדה 2 מגוחך ומחיר בזיוני. 105 אלף שקל עבור רכב עירום ובסיסי. עם כל הכבוד למאזדה 2 ב-105 אלף שקל אפשר לרכוש גרנדה פונטו EVO עם מנוע Multiair החדשני, איבזור מכף רגל ועד ראש, גיר ידני עם 6 הילוכים וביצועים טובים בהרבה. אני מסכים שרכב לא קונים עד שנוהגים בו, אבל לא צריך להמליץ בצורה עיוורת לחלוטין על מאזדה 2 כי זה מאזדה. פשוט עצוב. היבואן של המותג הזה כבר הפסיק להתאמץ.
פורסם 2010 במרץ 1715 שנים גם אפשר לקנות סקודה פאביה (רכב יותר חדש מהמאזדה), אתה מקבל ביד רכב משמעותית יותר מרווח, נוח לנסיעות ארוכות פי כמה, מנוע גדול יותר ותיבת הילוכים מודרנית (6 הילוכים באוטומט, ואוטוטו מגיעה גם הרובוטית המוצלחת של VW). ב-106 אלף אתה מקבל אבזור מאד מאד מוצלח, כל מה שצריך פחות או יותר.והשוס הגדול (והסיבה שאני בחרתי בפאביה ולא במשהו אחר כשקניתי לפני שנה רכב חדש) - אם אתה בקטע של ידני, האוטו זול ב-12 אלף(!!!!!!!!!!!) מהאוטומט.כלומר רכב חדש, מרווח, סופר מודרני, מאובזר לעייפה עם מנוע 1.6 וכמובן עם המוניטין של VW ב-94 אלף שקלים, מחיר על הכביש.אבל דייי, בפעם השלישית, עד שלא נדע מה הוא צריך אין שום טעם בהמלצות האלה. קורה בדיוק מה שאמרתי שיקרה - כל אחד ממליץ על מה שהוא אוהב, שזה מגניב, אבל זה ממש לא אומר שזה מה שפותח הת'רד צריך...
פורסם 2010 במרץ 1715 שנים פורד פיאסטה החדשה, עדיפה בכמה רמות מהמאזדה 2 בכל הביקורות שתמצא באירופה.( אה וכן, תקרא ביקורות באנגלית מאירופה מאנשים שמבינים במכוניות, אתה לא יכול לצפות מישראלים שנוהגים ביונדאי I20 לתת דעה לגיטימית על מכוניות )
פורסם 2010 במרץ 1715 שנים חברים, מאזדה 2 נמכרת בשני דגמים של כמה אלפי שקלים הבדל. הדגם היותר איכותי נקרא Dynamic וכולל 6 כריות אויר ואת כל מערכות הבטיחות: ABS,EBD,ESP. הוא עולה כזכור לי סביב ה-105 אלף:משהו חשוב(מאוד) נוסף הוא שהיא קיבלה 5 כוכבי בטיחות במבחן ריסוק NCAP:http://www.euroncap.com/tests/mazda_2_2007/306.aspxאני מציע לקונה לעשות נסיעה מבחן במזדה 2 ורק אחרי זה ללכת לשאר המכוניות. לא קונים רכב עד שלא נוהגים בו.זוועה של רכב. בדיוק כמו ה 3 וה5 (ה6 סבירה)
פורסם 2010 במרץ 1715 שנים פורד פיאסטה החדשה, עדיפה בכמה רמות מהמאזדה 2 בכל הביקורות שתמצא באירופה.( אה וכן, תקרא ביקורות באנגלית מאירופה מאנשים שמבינים במכוניות, אתה לא יכול לצפות מישראלים שנוהגים ביונדאי I20 לתת דעה לגיטימית על מכוניות ) המכוניות החדשות של יונדאי נהדרות ונותנות יחס מחיר תמורה מעולה. יונדאי בדרך להפוך לאחד מיצרניות הרכבים הגדולות והאיכותיות בעולם. החברה הזאת באמת הצלחה שקטה.
פורסם 2010 במרץ 1715 שנים עם כל הכבוד למאזדה 2 ב-105 אלף שקל אפשר לרכוש גרנדה פונטו EVO עם מנוע Multiair החדשני, איבזור מכף רגל ועד ראש, גיר ידני עם 6 הילוכים וביצועים טובים בהרבה.אחד הרכבים הכי כיפיים שקיימים, ויפה בנוסף לזה. ולא להזכיר חסכונית בטירוף.לזה שאמר שאף אחד פה לא מבין במכוניות "כי פותח הת'רד ביקש 4 דלתות וכולם הציעו 5"-נראה לי שאף אחד פשוט לא שם לב שביקשו 4 בלבד. אני לא שמתי לב (מה שזה גם נראה לי קצת מגוחך, אני לא בדיוק רואה יתרונות ל 4 דלתות אלא אם הבנאדם חייב בגאז' גדול)אלכס-המאזדה 2 לא אוטו רע. אבל... היתרונות שלו נגמרים פה. אין לו -שום- יתרון על כל אוטו אחר בקטגוריה (או לצורך העניין, בכלל)
פורסם 2010 במרץ 1715 שנים עניין ה-4/5 דלתות הייתה עקיצה קטנה על זה שכולם ממשיכים להציע וברור כבר מהפוסט הראשון שפותח הת'רד לא ממש יודע מה הוא צריך...כמובן שסביר מאד שהוא התכוון שהוא לא רוצה 3 דלתות אבל זה היה מצחיק - הבחור ביקש איזה שני פרמטרים סה"כ ועדיין כולם התעלמו מזה ;D
פורסם 2010 במרץ 1715 שנים אחד הרכבים הכי כיפיים שקיימים, ויפה בנוסף לזה. ולא להזכיר חסכונית בטירוף.לזה שאמר שאף אחד פה לא מבין במכוניות "כי פותח הת'רד ביקש 4 דלתות וכולם הציעו 5"-נראה לי שאף אחד פשוט לא שם לב שביקשו 4 בלבד. אני לא שמתי לב (מה שזה גם נראה לי קצת מגוחך, אני לא בדיוק רואה יתרונות ל 4 דלתות אלא אם הבנאדם חייב בגאז' גדול)אלכס-המאזדה 2 לא אוטו רע. אבל... היתרונות שלו נגמרים פה. אין לו -שום- יתרון על כל אוטו אחר בקטגוריה (או לצורך העניין, בכלל)רוב המאזדות לא טובות, אבל הן יעילות, לכן הן לא רעות. ה 2 גם לא יעילה, לכן בפירוש אוטו רע.
פורסם 2010 במרץ 1815 שנים ממליץ על סובארו אימפרזה 4X4 מנוע 2 ליטר.אמינות - אמרנו כבר סובארו?מנוע חזק יחסית למשקל,נראה כמו אוטו של רו"ח אבל זה נמר בעור של כבש בגלל ה 4X4, העברת כוח לכל גלגל בנפרדעל פי אחיזת הכביש שלו בכל רגע נתון.לוקח עקומות הדוקות במהירויות שאף אחד פה לא חולם עליהם, וצריך להתאמץ קשה כדי להגיע למגבלות בכביש יבש, ויוצא מהם מהר בזכות המנוע החזק.ביקורת: ברקסים - חרה , מתחממים מהר יחסית בבלימות רצופות, אבל אם אתה יודע לנהוג לא תגיע למצב כזה. ABS עם מהלך ארוך מידי ונכנס לפעולה מוקדם מידי. מדובר על דגמים קצת ישנים, אולי בחדשים השתפרו.אם יש לך קצת יותר כסף או מתפשר על שנתון, אז סובארו B4 אותו הדבר 4X4 אבל יותר מרווחת.לוקחת בקלות מרצדס באחיזת כביש.סוברו קשרו פעם בהדגמה B4 למרצדס (Back to Back) ושני הנהגים שמו גז ביחד.כל ארבעת גלגלי המרצדס החליקו על האספלט ואיבדו אחיזה, כאשר ה B4 סוחב את הגרמניה לכיוון שלו בקלות.לראות ולא להאמין.
פורסם 2010 במרץ 1815 שנים אימפרזה - לא להתקרב, רועש לא נוח וחלש פחד. B3 לעומת זאת, קפיצת מדרגה רצינית, עדיין חלש פחד, אבל נוח בטירוף ושקט משמעותית יחסית ליפנומטיות ברמה המקבילה (מזדה 3, טויוטה קורולה וכו')
פורסם 2010 במרץ 1815 שנים לפי מה שהבנתי, B3 אז רק 2 ליטר, אחרת זו מכונית חלשה מדי. אין ספק שזו מכונית מדהימה, אבל אני לא חושב שהיא חסכונית בדלק כל-כך. היא גם גדולה, יחסית לפיאט 500 החדשה שהיא אחלה מכונית עירונית.
פורסם 2010 במרץ 1815 שנים נכון, היא מכונית חלשה, אבל לפי דעתי רק 2 ליטר זה מוגזם, יש אנשים שה1.5 תספק אותם בהחלט, היא פלוס מינוס כמו פוקוס, קצת חלשה, קצת כבדה, קצת זללנית והייתי מוכן לחיות עם כל אחד מהחסרונות הללו בשביל רמת הנוחות והשקט שהיא נותנת... מה שכן ברגע שאתה עובר את ה 100-110 המראות שלה (אזני-פיל עצומות) מייצרות המון רעשי רוח, מתחת לזה, שקט מופתי יחסית לקבוצה
פורסם 2010 במרץ 1815 שנים שמע, אני מאוד אוהב את סובארו, אין ספק שזה רכב אמין והתיקונים שלו זה בדיחה, זיל הזול כמו שאומרים. אבל בימינו אנו אני חושב שחסכון בדלק הוא דבר שחשוב לקחת בשיקול כשרוכשים רכב חדש מהניילונים או רכב כמעט חדש (עד 5 שנים על הכביש). אם יגידו לי שגרסת 1.5 ליטר זוללת דלק ודווקא ה-2.0 חסכונית, הבחירה ברורה. לגבי עניין המראות, לא ידעתי, אכן עצוב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.