פורסם 2010 במרץ 1715 שנים אתם גורמים לי להטיל ספק בעצמי ואני לא אוהב את זה. ירדתי לבדוק ובכל המכוניות שלנו זה בדיוק כמו שאמרתי.ישנם 4 מצבים:LockACCONStartהמנוע יכול לעבוד רק במצב ON, ההגה ננעל רק במצב Lock, ב-ACC יש חשמל רק עבור "הציוד ההקיפי" (רדיו, איורור, חלונות חשמל, צופר). צילמתי גם וידאו שאני אעלה אחר כך כהוכחה.נבדק על:Mitsubishi Colt 95Mazda 626 01Suzuki SX4 10מצטער על האיכות תמונה, לא היו לי בטריות למצלמה.אגב:לא רק שההגה ננעל רק במצב Lock אלא ששמתי לב שההגה לא ינעל עד שהמפתח לא בחוץ, למרות שאני לא יודע אם זה ככה בכל המכוניות.[attachment deleted by admin]
פורסם 2010 במרץ 1715 שנים בפיאט זה שונה, יש רק 3 מצבים קודם כל, 1. הגה נעול והחשמל מכובה לגמריי2. הגה לא נעול וחשמל עובד3. התנעהככה שאתה מניע במצב 3 ושאתה עוזב זה קופץ ל2 וככה אתה נוסע. ולכן שאתה מכבה את האוטו, זה ישר הולך למצב 1 שבו ההגה נעול.אז יכול להיות שבטויוטה כמו במכוניות שלך יש מצב ביינים כזה שההגה לא ננעל, אבל רוב האנשים לפי דעתי ישר יסובבו את המפתח עד הסוף ואפילו יוציאו אותו החוצה, לא הרבה אנשים מכירים את כל המצבים..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.