עבור לתוכן

מה לעשות אם נתקעת דוושת התאוצה, כמו בתקלות בטויוטה!

Featured Replies

פורסם

אתם גורמים לי להטיל ספק בעצמי ואני לא אוהב את זה. ירדתי לבדוק ובכל המכוניות שלנו זה בדיוק כמו שאמרתי.

ישנם 4 מצבים:

Lock

ACC

ON

Start

המנוע יכול לעבוד רק במצב ON, ההגה ננעל רק במצב Lock, ב-ACC יש חשמל רק עבור "הציוד ההקיפי" (רדיו, איורור, חלונות חשמל, צופר). צילמתי גם וידאו שאני אעלה אחר כך כהוכחה.

נבדק על:

Mitsubishi Colt 95

Mazda 626 01

Suzuki SX4 10

מצטער על האיכות תמונה, לא היו לי בטריות למצלמה.

אגב:

לא רק שההגה ננעל רק במצב Lock אלא ששמתי לב שההגה לא ינעל עד שהמפתח לא בחוץ, למרות שאני לא יודע אם זה ככה בכל המכוניות.

[attachment deleted by admin]

  • תגובות 33
  • צפיות 5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

בפיאט זה שונה, יש רק 3 מצבים קודם כל,

1. הגה נעול והחשמל מכובה לגמריי

2. הגה לא נעול וחשמל עובד

3. התנעה

ככה שאתה מניע במצב 3 ושאתה עוזב זה קופץ ל2 וככה אתה נוסע. ולכן שאתה מכבה את האוטו, זה ישר הולך למצב 1 שבו ההגה נעול.

אז יכול להיות שבטויוטה כמו במכוניות שלך יש מצב ביינים כזה שההגה לא ננעל, אבל רוב האנשים לפי דעתי ישר יסובבו את המפתח עד הסוף ואפילו יוציאו אותו החוצה, לא הרבה אנשים מכירים את כל המצבים..

פורסם

אכן. בפיאט טיפו 95 הגה ננעל לחלוטין. כנ"ל בדייהו רייסר 94.

פורסם

מעניין אם זה עניין של תקינה יפנית...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים