איך להפיק את המירב מהרמקולים וכרטיס הקול שלי? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך להפיק את המירב מהרמקולים וכרטיס הקול שלי?


Moooshe

Recommended Posts

יש לי כרטיס Fortissimo III 7.1. אליו מחוברים שני זוגות רמקולים:

1. זוג רמקולים של מערכת מיני JVC MX-J30. הם מחוברים דרך המערכת לכרטיס, ליציאה של שני הרמקולים הראשונים. הם ממוקמים בצידי המסך (במרחק של כמה עשרות סנטימטרים ממנו).

2. מערכת שנקראת PC Works של cambridge (מפרט: http://www.cambridgesoundworks.com/store/category.cgi?category=spk_multimedia&item=c1pcwzzzz&type=store). הרמקולים האלה מחוברים ליציאה של זוג הרמקולים השני בכרטיס. הם ממוקמים בצידי שולחן העבודה שלי.

עכשיו השאלות...

1. האם החיבורים שלי נכונים? אין לי כ"כ אפשרות להחליף את המיקום הפיזי של הרמקולים כי אלה של המערכת ענקיים...

2. האם בהגדרות הסאונד אצלי במחשב זה נחשב שיש לי 4 או 4.1?

----------------------------------------

יש לי בבית עוד מערכת, מתוצרת kenwood. המערכת די ישנה (בת 11 שנים), אבל מהמשוכללות ביותר שהיו אז. נכתב עליה שהיא תומכת בקולנוע ביתי באמצעות תוספת של ובתקן שנקרא dolby pro logic (רמקולים מקוריים של המערכת, זוג אחוריים ורמקול סנטר). אין לי את הרמקול סנטר של המערכת, אבל יש לי את המקוריים שלה ואת האחוריים.

1. האם אני יכול להנות מסראונד במערכת גם בלי הרמקול האמצעי (בלי קשר למחשב)?

2. אם אני אחליף בין המערכות, האם אני אוכל להנות יותר מסראונד עם המערכת של kenwood (אליה מחוברים שני זוגות רמקולים)? אם כן, איך לחבר אותה לכרטיס הקול שלי? איך להגדיר אותה בתוכנה?

כל מידע מועיל בנושא יעזור. טיפים יתקבלו בברכה. אנא אל תציעו לי לרכוש מערכות טובות יותר, אני יודע שרמקולים של מערכת מיני הם לא משהו, אבל זה מה שיש לי ועם זה אני צריך להסתדר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...