עבור לתוכן

שאלה לתומכים הטכניים שבינינו -תמיכה בלקוחות עסקיים

Featured Replies

פורסם

כן, אני יודע שלא מלקקים דבש בתמיכה טכנית, אבל אני צריך כסף ועבודה במשמרות.

יש לי ידע ונסיון מהצבא (יותר בכיוון של תכנות, אבל גם ידע טכני ורשתות) אני לומד מהר, ויכול להסתגל לכל מקום.

כמו לכל דבר גם לתמיכה טכנית יש "דרגות"; לפי הבנתי בתמיכה עסקית לעומת התמיכה הרגילה, יש פחות התעסקות עם

"אוכלוסיה בעייתית" ולכן גם העבודה סבילה יותר, ומכניסה יותר.

הייתי רוצה לברר קצת יותר פרטים על ההבדלים בתנאים ובשכר בין העסקית ולבין הרגילה. ואם אפשר אז העסקית של בזק ספציפית, כי לשם אני כרגע מכוון.

אם למישהו יש ריעון אחר למקום עבודה במשמרות, שיש לו זיקה למחשבים -כולי אוזן.

פורסם

לא יצא לי לעבוד בתמיכה טכנית, אבל לפי מה שהבנתי מחברים המחלקה העיסקית אינה בהכרח נסבלת יותר... נכון, סביר שתמצא שם פחות מטומטמים גמורים, אבל עדיין אתה תתקל באותם האנשים שלא מבינים בגרוש במחשבים אפילו שהם יושבים מולם כל היום. יותר מזה, יש שם שתי בעיות נוספות שלא תמצא כמעט במחלקה הביתית - אנשים לחוצים רצח כי הם חייבים שהעסק יעבוד, ואנשים שנתקלים בבעיות תקשורת ישירה עם עסקים אחרים (כשהבעיה יכולה להיות אלף ואחד דברים שלא קשורים בכלל לחיבור הרשת עצמו), ובשני המקרים הם יפלו עליך.

פורסם

^^ +1

ולגבי השכר, בדרך כלל מדובר בתוספת של 2-3 ש"ח לשעה יותר.

פורסם

אני לא עובד בזה אבל אני עושה משהו דומה בצבא וזה נוראי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים