עבור לתוכן

בעיה במימוש אחריות של זיכרונות בחנות BHA

Featured Replies

פורסם

שלום.

קניתי זיכרונות מסוג KINGSTON KVR800D2N6/2G בתאריך 13/07/2009 מהחנות BHA .(מס' הזמנה 119)

המחיר הייה בזמנו הכי זול בזאפ.הזמנה דרך האינטרנט הלכה חלק.והמשלוח הייה בזמן.

בתאריך 15/01/2010 התקלקלו לי הזכרונות.כמובן שהזיכרונות עדיין באחריות.

ניסיתי ליצור קשר עם החנות באמצעות הטלפון המופיע באתר(במשך כמה ימים והרבה פעמים ביום) אך הם לא ענו אפילו פעם אחת. שלחתי אימייל אליהם ולא קיבלתי מענה.

השאלה שלי מה אני יכול לעשות בשביל להחליף את הזכרונות/לממש אחריות?

פורסם

תבדוק מהן שעות הפעילות ותלך לבקר אותם. גם ככה תצטרך לתת להם את הזיכרונות לבדיקה/החלפה.

או שתמשיך לנסות לתפוס אותם בטלפון, אך לא נראה שזה ממש עובד..

פורסם
  • מחבר

שמתי לב שאני לא היחיד http://www.zap.co.il/clientcard.aspx?siteid=2894 חשבתי אולי לנצל את הנושא הזה להמלצה כללית להימנע מהקניה בחנות זאת.להחלטתך.

פורסם

לפני שאתה שופך האשמות על החנות תבדוק את הסיפור עד הסוף.

התגובה שקישרת אליה לא ממש אומר הרבה , במיוחד עם הניסוח העקום ושגיאות הכתיב שלה.

פורסם
  • מחבר

נסעתי לחנות. החליפו בקלות.

התממו בנוגע לטלפונים ,אמרו "אולי טעיתי במספר".

מה לעשות..

תודה למייעצים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים