פורסם 2010 בפברואר 1415 שנים אהלן,לאחרונה נשרף לי כרטיס מסך של המחשב שלי,את המחשב קניתי מאחת מחנויות מחשבים בארץ היותר ידועות ושמומלצות ע"י רבים [ועל מנת להמנע מפגיעה בשמה הטוב אני אמנע מלהגיד אותו]כשהעברתי את המחשב לבדיקה ומימוש אחריות, נמסר לי כי אכן הכרטיס מסך נשרף וכי יוחלף בתוך כשבועיים. כאשר החנות התחייבה בפניי לכך שמדובר בעד שבועיים מרגע תחילת הפרוצדורה.לצערי הרבה אני נכנס כבר לשבוע הרביעי והמחשב עדיין עומד במעבדה שלהם כאבן שאין לה הופכין. עצוב מזה, כל פעם שאני מתקשר לברר מה קורה עם זה, הם אומרים לי "בשבוע הקרוב", "בעוד כמה ימים", "עד יום שישי"...ובכל אופן, תהיתי לעצמי, לדעתכם וע"פ מה שאתם יודעים, האם יש לי דרך לבדוק מה הזמן המקסימלי שמותר לחנות \ יבואנית \ מי שאחראי על השטות הזו, למרוח אותי? האם הם לא מחוייבים לפצות על עיקוב כזה משמעותי? או שמא ההתחייבות בע"פ הזו לא מגובה ע"י שום דבר?
פורסם 2010 בפברואר 1415 שנים לפעמים יכולים לעבור גם חודשיים, הדבר זה לא תלוי רק בחנות אלא גם ביבואן.החוק בעניין מימוש אחריות אומר "פרק זמן סביר", אבל אף אחד לא יודע איך להפוך את זה לימים ומספרים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.