פורסם 2010 בפברואר 515 שנים התקלקל לי מכשיר חשמלי מהם שנקנה לפני חודשבידי תעודת אחריות וקבלה. האם אני צריך ללכת לסניף שממנו קניתי ? האם הפרוצדורה שם היא בד"כ החלפה מלאה ע המקום או שאני מחכה חודשיים שישלחו את זה לאנטארטיקה וינסו "לתקן" ?נסיונות בבקשה..תודה מראש
פורסם 2010 בפברואר 515 שנים תלוי מי היבואן. תתקשר ותשאל אם אתה חייב להביא את המכשיר להום-סנטר, או ישירות למעבדת היבואן כדי לזרז את התהליך.
פורסם 2010 בפברואר 615 שנים בידך תעודת אחריות. מה כתוב בה?החנות בה נרכש המכשיר מחוייבת לשרת אותך כנקודת איסוף והעברה לנותן האחריות, אם אין לו נקודה כזו במרחק קטן מ-25 ק"מ. החנות צריכה לקבל את המכשיר ולהעביר לנותן האחריות אבל לא נאמר תוך כמה זמן וכיצד, לרוב זה נעשה בסבב האיסוף הרגיל של שסחורה מאותו יבואן.
פורסם 2010 בפברואר 615 שנים אני יודע שהחוק מאפשר בגדול אבל כנר4אה שבאמת אין אף חנות שמייסמת את זה בצורה כזאת
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.