החרדים חושפים - יחידת קומנדו חדשה (או כך חוטפים גופה מהמשטרה) - עמוד 6 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החרדים חושפים - יחידת קומנדו חדשה (או כך חוטפים גופה מהמשטרה)


qwerty1987

Recommended Posts

רוני-איזה קטע? לא נראה לי שלי.. :nixweiss: הבעיה שאנשים באמת לא טיפשים ומעלים טיעונים רציניים ומענינים,לפעמים אותם האנשים שמקללים או עולבים לפעמים אפילו באותו פוסט אז אני לא מבין מה זה נותן להם...

איגור-אין לי בעיה.התגובה שלי מתייחסת לא לטיעונים הגיוניים כמו שאתה מעלה,אלא להעלבות וקללות שמזהמות את הפורום ומרעילות את האוירה.מצד אחד יש אנשים שעונים לרוני בצורה רצינית ואף מביאים פירכות או קושיות רציניות על דבריו.מצד שני כל תגובה שלו נתקלת במס תגובות נגד שתוקפות אותו אישית. כן אני מבין שיש לכם בעיה עם הדעות שלו-אפשר לתקוף את הדעות ולא את הבנאדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 96
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אוף קליימן מאוחר מדי בשביל השאלות שלך...אגב משום מה תקוע לי בראש שיש לך צורת חשיבה של קצין.אין לי הסבר לוגי.היית/אתה קצין?

לגבי 3 שים לב שנוסח תפילת 18 הוא ציבורי ולא פרטי(חוץ מתפילה אישית בסיום) והתפילה בעיקרה היא תפילה בציבור.עם זאת,אני לא חושב שכל בקשה פרטית (-למשל לקבל ציון טוב במבחן מחר.. ;D תתפללו עלי!) או לצורך הענין הצלחה פרטית באה על חשבון האחר.אם כן הקושיא שלך צריכה להיות,איך מותר לך להרויח כסף הרי מישהו אחר יקבל פחות ואיך אתה יכול לנצח במשחק הרי הצד השני מפסיד.דווקא יש לזה פתרונות כמו למשל מעשר וכל מיני חובות של האדם לחברה בכלל ולאלה שלא שפר מזלם בפרט.תפילה להצלחת מכבי זה יותר משהו ספונטני מחובה של הבנאדם,כנראה שזה מאוד חשוב לו באותו רגע..זה גם יכול להיות מחקר מעניין מדוע אנחנו נזכרים(אני יודע מעצמי לפחות) לפנות לאלוקים ברגעים חשובים או קשים בחיים גם אם אנחנו שוכחים אותו בשאר הזמן.מנין הבטחון הזה שהוא קיים פתאום? לא יודע אני משאיר את זה לפסיכולוגים לברר..

-לגבי 2 קצת מוזר לי שמכלילים את היהודים בכל טיעוני מלחמות הדת למיניהם.אנחנו לא דת אוניברסלית למרבה המזל ולא באים לכפות את עצמנו על אף אחד ההפך אנשים שרוצים להתגייר אנחנו מקשים עליהם ולא מקבלים אותם באופן אוטומטי. אין לנו ג'יהאדים או מסעי צלב ברזומה והשאיפה שלנו מעולם לא הייתה לייהד בכח את כל העולם.הדבר היחידי שאנחנו כן נלחמים עליו זה על לחיות בארץ הפיצפונת אך המקסימה שלנו בשקט.במובן הזה אפשר לקרוא למלחמת השחרור ומלחמת ששת הימים מלחמות דת.

לא בטוח כמה עוד תשובות יש לי אבל אני עוצר כאן.צריך לישון לקראת המבחן מחר..לילה טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוף קליימן מאוחר מדי בשביל השאלות שלך...אגב משום מה תקוע לי בראש שיש לך צורת חשיבה של קצין.אין לי הסבר לוגי.היית/אתה קצין?

בצבא לא הייתי קצין, והשתחררתי לפני שנתיים וחצי. לא הבנתי מה הקשר? מה היא "צורת חשיבה של קצין"? האם להאמין לסיפורים פנטסטיים על כוחות-על, בריאה, ניסים, נבואות וכו' זו "צורת חשיבה של ילד"?

תפילה להצלחת מכבי זה יותר משהו ספונטני מחובה של הבנאדם,כנראה שזה מאוד חשוב לו באותו רגע.

כן אבל אם מכבי תנצח, הפועל תפסיד. אז למה להתפלל לזה? או יותר נכון, למה שאלוהים "יתערב" לטובת קבוצה אחת ולא אחרת?

אינני מאמין באלוהים אבל אני אשאל את השאלה הבאה: האם זה לא קצת יומרני לחשוב שאתה יכול "להשפיע" על אלוהים? שאתה יכול באיזושהי דרך להתקיים יחד איתו במעין "קשר" שבו "אם אתה עושה משהו" אז "אלוהים עושה משהו". אלוהים מוכרח לעשות את מה שאתה רוצה? הוא בדרך כלל יעשה את מה שאתה רוצה? אולי רק לפעמים? אולי בכלל לא? ואם כך - מה הטעם להתפלל?

מנין הבטחון הזה שהוא קיים פתאום? לא יודע אני משאיר את זה לפסיכולוגים לברר..

השאלה היא למה שאלוהים יהיה קיים, ולא לדוגמא זאוס או רוחות רפאים או קספר השד החברותי או פיית השיניים או המפלצת מלוך נס?

או אולי כולם קיימים? אולי יש ביניהם משהו משותף? לדוגמא - שאנשים רוצים להאמין בהם (בניגוד ל- "מגיעים למסקנה" שהם קיימים)?

בוא נניח ואף אחד לא היה מאמין באלוהים. האם העולם היה שונה? האם משהו בעולם היה יכול להוביל למסקנה חד-משמעית שהוא קיים - לאנשים שונים שלא תיקשרו ביניהם בנושא?

אנחנו לא דת אוניברסלית למרבה המזל ולא באים לכפות את עצמנו על אף אחד ההפך אנשים שרוצים להתגייר אנחנו מקשים עליהם ולא מקבלים אותם באופן אוטומטי. אין לנו ג'יהאדים או מסעי צלב ברזומה והשאיפה שלנו מעולם לא הייתה לייהד בכח את כל העולם.

כן אבל זה כמובן לא מפריע לדת היהודית "לחשוב" שהיא "צודקת" יותר מיתר הדתות. לדוגמא - הרבה יהודים שחיים בארץ מאמינים שיש ליהודים "זכות" כלשהי על הארץ היות והיא "הובטחה" להם ע"י אלוהים. בשל האמונה הזו, אנחנו אולי לא מנסים לייהד את העולם, אבל אנחנו כן מתעקשים לחיות כאן ולהלחם על זכותנו לחיות כאן. מנקודת מבטם של הפלסטינים לדוגמא, זו נסיון שלנו "לכפות" את האמונה שלנו עליהם. לא בגלל שאנחנו מנסים להפוך אותם ליהודים אלא בגלל שהם מאמינים שהארץ שייכת להם, ושאללה העניק אותה להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעולם לא נכתב שלא לומדים עוד דברים [וכמובן חשובים ] באונברסיטה, אלה שגם על מחקרים של כדים סינים מוציאים הרבה כספים, אך על היהדות שהיא הסמל של ההעם היהודי רק מחפשים לקצץ.

אתה כל פעם עולה לי על העצבים בצורה חדשה, זה מדהים כמה צורות אתה מוצא לחרטט.......

אין לי בעיה שהממשלה תשפוך את כל הכסף שבא לה על מימון חפירות ארכיאולוגיות שיגלו לנו קצת יותר מה היה פה ואיך היה פה לפני ככה וככה שנים. בכיף, היסטוריה זה מעניין.

יש לי בעיה עם זה ששופכים כסף על חבורת פרזיטים שכל מה שהם עושים זה לשבת בחדר כמה שעות ביום ,לקרוא באותו ספר, ולדבר.

איפה התועלת בזה למדינה? איזה תוצאות זה מפיק? איזו תרומה הם נותנים לציבור שמגיע להם לחגוג על כספי הציבור, דבר שאף אזרח אחר לא נהנה ממנו?

אם האחים שלהם בארה"ב יכולים גם לעבוד וגם לקיים קהילה דתית תוססת עם כל לימודי התורה שבעולם, גם הם יכולים.

למה הם לא עושים? כי הרבה יותר קל להשריץ ילדים ולחיות על קצבאות, גם ככה אפשר לסחוט את המדינה ואם אומרים להם "לא" אז אפשר לצאת לשרוף צמיגים/לזעוק על שנאת הקההילה שלהם/מה לא....

שילכו ויסתגרו במדינה משלהם, שיחיו על תרומות ולא יודע על מה, מצידי שאלוהים ישפוך עליהם זהב מהשמיים, רק שלא יחגגו פה על הכסף שלי ושל כל אזרח עובד.

klayhamn- יש פה שאלה מצוינת ששאלת, מה היה קורה אם אף אחד לא היה מאמין באלוהים, אם העולם היה שונה-

כן, לא היו מתרחשים ימי הביניים, העולם לא היה עוצר מלהתפתח למשך 400 שנה, והיום אני, אתה וכולם היינו משתגרים ממקום למקום עם איזה צמיד מגניב על היד, ובשבת יוצאים לטיול במכונית סטייל הג'טסונס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תיזהרו לכם עם הסטייה מהדיון, אם מאחדים את הדיון הזה עם "דת ואמונה" יעופו פה ניצוצות. אין לי שום רצון לראות את הדיון הזה מופיע לכל משך חיי תחת "הראה תגובות חדשות להודעות שלי". תודה.

ובחזרה לדיון - פרצופה האמיתי של ש"ס והמפלגות החרדיות נחשף, הרצון שלהם להקים מרכז הנצחה למורשת של בבא כלשהו משתלב היטב עם הרצון בחלוקת ג'ובים למקורבים:

http://www.haaretz.com/hasite/spages/1144231.html

ההצעה שאלי ישי וחבריו השרים, משולם נהרי ויעקב מרגי, היו כל כך להוטים להעביר, כללה שמונה עמודים כתובים בצפיפות, שבהם פורטו תוכני מרכז ההנצחה. מסתבר שמדובר במפלצת מנגנונית עתירת תקציבים וג'ובים, שתכלול "מועצת מנהלים" ו"ועד מנהל" וגם תעמיד "מכון מחקר" שיקיים סמינרים, הרצאות וכנסים, וכן ספרייה וארכיון. תקציב מרכז ההנצחה, מציעה ש"ס, ייכלל בתקציב המדינה. מדובר מן הסתם בעשרות מיליוני שקלים. אבל בהצעה נכתב: "הקמת המרכז תהיה בבחינת המעט שניתן לעשות על מנת לשמר את זכרו ומורשתו של הבבא סאלי". אם זה מעט, מה זה הרבה? שינוי שמה של ירושלים לירוסאלים?

אבל גם זה לא הספיק להם, לש"סניקים. לא כל השרים בוועדה טרחו לעיין בהצעת החוק. אם היו עושים זאת, היו מגיעים לסעיף שקובע כי מועצת המנהלים תכלול 21 חברים, שימונו ברובם על ידי רבנים. המועצה תמנה ועד מנהל של שבעה חברים, שתפקידו יהיה "להתוות את קווי הפעולה של המרכז, לרבות עניין החדרת מורשתו של הבבא סאלי לתוכניות הלימוד בבתי הספר". הופה! בצנעה, בין העמוד החמישי לשישי, מסתתר השפן. זה מה שש"ס מתכננת לתלמידי . אין ספק, זה מה שמערכת החינוך בישראל זקוקה לו: קצת לימודי הבבא סאלי. אולי גם בגרות בבבא סאלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני אכתוב על זה אז אני גם אצטרך לכמה הודעות לפני -תאמת אולי אחת -הכל שם ממלא בגישה מזלזלת.

לא רוצים שכאן יגרר,לא רוצים גם ככה לשמוע דעות אחרות ,אני גם לא רוצה להתייחס למי שכבר יודע למי-מה יצא מזה? עוד קללות ושנאה חינם.

לא תופסים אנשים בכוח, הם רוצים לבוא לזרוק את הזבל שלהם פה בנחת וללכת. -שיבושם להם.

ואני לא צריך לגונן על כל דבר בעולם החרדי -לא הכול מושלם.

לגבי ההכללות.

אתמול יצא לי לשוחח עם כמה חרדים אשכנזים [נראים כמו מהדעה -החרדית- אך הם לא מהמגזר הזה] אבל כל חילוני היה חושב שהם משם .

הם אמרו לי [דבר שכמובן כבר ידוע לי- שככה חושבים כל שאר החרדים ] שהם יותר שונאים את נטורי -קרתא מכל אדם חילוני.

שאלתי אותם על העדה-החרדית והם אמרו שהם בהרבה יותר שפויים מנטורי -קרתא -להבדיל מאלה שזורקים אבנים וכדו'..

אחד מהם גם סיפר לי שפעם אחת אחדמנטורי -קרתא [הרי הם מועטים] רשם עלי צ'אק וברח, אמר איפה אדם לחברו? ואז הם הולכים לצעוק שבת שבת.

אז מה אני בא לומר לכם? תתייחסו לרוב הציבור ולא למשוגעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני אכתוב על זה אז אני גם אצטרך לכמה הודעות לפני -תאמת אולי אחת -הכל שם ממלא בגישה מזלזלת.

וזה בא ממך אחרי שכתבת "הגמל אינו רואה את דבשתו"?

הייתי אומר "יחס גורר יחס", אבל כאן אפילו זה לא המקרה. בכל מה שקשור ליחסי דתיים-חילונים הדתיים תמיד יזלזלו בחילונים, בהבנתם את עקרונות המוסר, ב"תרבות" שלהם, בחינוך שלהם, ביכולת שלהם לחשוב באופן עצמאי ("אני יודע מה בעצם אתם חושבים בסתר לבכם") - וזאת בלי שום קשר ליחס שהם מקבלים מהחילונים... אז עכשיו, אחרי שנשחטה הפרה הקדושה הזו של "הדת החסינה מפני ביקורת", פתאום יש לכם בעיה עם אנשים שמוצאים שהיחס הנכון כלפי הדת הוא לא ה"כיבוד האוטומאטי" שהיה נהוג בעבר אלא זלזול בשטויות בהן היא ממלאת את ראשי מאמיניה?

וכאן כבר לא מדובר ב"יחידי סגולה" שטוענים שהחילונים הם בהמות. כאן מדובר באנשים מהשורה, כמוך רוני, שהזלזול בכל מה שאינו דתי (היחס למערכת החינוך החילונית, לאקדמיה, לכל ערך ומוסר שאינו מבוסס על דת, למחשבה חופשית...) הוא כל כך מושרש שהם אפילו לא שמים לב שמדובר בזלזול תהומי.

בקיצור, לאור ההתבטאויות שלך כאן בפורום באופן אישי (ואני מדבר גם על הדיונים הישנים יותר... אל תסתכל על השם משתמש שלי או מונה ההודעות - אתה מכיר אותי היטב תחת שם אחר...) אתה האחרון שיש לו זכות להלין על זלזול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בושה וחרפה ,אני מזלזל? ::)

כל אחד יכול לעבור על הדיונים ולראות שלמי הרמה פחותה יותר ומזלזלת.

מה בעיה עם הגמל.

אבל איך נאמר? מתיחסים רק לדברים שולים.

אני בא מבית חילוני ,והראש שלי מאוד פתוח -ואין בכוונתי לזלזל באף אדם.

דווקא החילונים אינם אשמים -איך הם ידעו אם אף פעם לא מלמדים אותם -וכאן נכנסת ש"ס -להכניס דברי יהדות [לא חזרה בתשובה] ידע.

אני לא יודע מה אדם חושב בסתר -איני נביא :silly:

אך כל אדם ששוחחתי איתו מול 4 עיניים -מתגלה גם מה שיוצא מהלב.

בוא תביא לי דברי שטויות? תביא מקורות, איאפשר לקחת דוגמא מקבוצת חרדים ולהכליל אותם על כולם.

אף אחד לא אמר שחילונים הם בהמות [אתה מוזמן להיא תקישור - שאגב אני יודע כבר על מי מדובר ]

תראה לי איפה אני אמרתי דבר כזה?

אני אגיד לך מה הבעיה כאן , הרבה חילונים מחפשים רק תדברים הרעים אצל החרדים כדי לומר להם אתם לא יותר טובים מאיתנו -ואז זה נותן לאותם חילונים שיחרור מהמצפון שיש להם כלפי הדת.

היחס למערכת החינוך החילוני? תראה מה הם אומרים על עצמם זה לא אני אומר.

כנראה אתה לא יודע אך מחשבה חופשית וביקורת -זאת היהדות -כולה מבוסס תעל ביקורת אחת גדולה [ראה גמרא, ואלפיי ספריי עיון].

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני סיימתי כאן ,זה טוב להרבה ליצנים -קשה להם לראות דעות אחרות ,קשה להם -שהם משקרים לעצמם - שקרנים זה הדבר מבחנתי הגרוע ביותר.

כל טוב -מה אני צריך את כל כאבי הראש האלה.

עוד מעט יעשו ממני גננת .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוני, כל הודעה שלך רק מדברת על כמה אתה וקהילתך נעלים ונאורים מכולם, עד כמה אתם חסודים וצנועים יחסית אלינו - זאת לא התנשאות? זה לא זלזול? ועכשיו אתה מוסיף על זה צביעות והתחסדות, סחטיין.

אה ועוד משהו קטן, אדם צועק את שחסר לו. אתה צועק צניעות, ערכים, דעת ומוסר בכל הודעה שניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...