פורסם 2010 בפברואר 315 שנים יש לי אפשרות להביא פג'ו 306 SR אוטומטית שנת 96 ב8 אלף רציתי לשמוע חוות דעת על הרכב ביקשתי עזרה מפורומים של רכבים אבל שם אף אחד לא עונה אם מישהו מכיר את הרכב אני רוצה לדעת איך הוא מבחינת אמינות , צריכת דלק וכל מה שמסביב .. תמונה : [attachment deleted by admin]
פורסם 2010 בפברואר 315 שנים אוטו ישן אוטומטי זה לא דבר חכם. גיר אוטומטי הולך באופן קבוע כל 100000-200000 ק"מ ובדיוק זה יקרה שהאוטו אצלך. אם אתה רוצה אוטו בלי הוצאות גדולות תקנה משהו ידני, ידני לא מתקלקל. חוץ מזה, באוטומט הצריכת דלק יותר גדולה ב10-20 אחוזים מאותו אוטו בידני. בקשר לרכב הספציפי, הוא בסדר, באוטו ישן האמינות תלוייה רק באיך שטיפלו באוטו. אם הוא נראה לך שמור ומטופל ואתה תמשיך ככה, אז רוב הסיכויים שהוא יהיה אוטו אמין. אבל המחיר קצת יקר לאוטו כזה שהביקוש אילו ברצפה. במחיר כזה הייתי קונה פיאט פונטו שנת 98-99. (ותאמת זה מה שאני יעשה מחר אם הכל ילך כמו שאני מתכנן )
פורסם 2010 בפברואר 315 שנים ואם הגיר הולך אי אפשר לתקן את זה? באמת בלי שום כוונה להעליב, אבל אם זו מידת ההבנה שלך אל תחשוב אפילו להתעסק בקנייה הזו לבד. אין לך ברירה אלא לגייס מישהו עם ידע ונסיון (הערה: מישהו שנוהג שנתיים ברכב של ההורים אינו בעל נסיון לצורך העניין. הכוונה למישהו שיש לו רכב בבעלותו ושהוא מטפל בתקלות ובטיפולים) - אחרת ימכרו לך גרוטאה שאוטוטו תצטרך להחליף לה מליון דברים ועוד בעשרות אחוזים יותר ממחיר השוק שלה.
פורסם 2010 בפברואר 315 שנים מחבר באמת בלי שום כוונה להעליב, אבל אם זו מידת ההבנה שלך אל תחשוב אפילו להתעסק בקנייה הזו לבד. אין לך ברירה אלא לגייס מישהו עם ידע ונסיון (הערה: מישהו שנוהג שנתיים ברכב של ההורים אינו בעל נסיון לצורך העניין. הכוונה למישהו שיש לו רכב בבעלותו ושהוא מטפל בתקלות ובטיפולים) - אחרת ימכרו לך גרוטאה שאוטוטו תצטרך להחליף לה מליון דברים ועוד בעשרות אחוזים יותר ממחיר השוק שלה.המחירון שלה הוא 9200
פורסם 2010 בפברואר 315 שנים המחירון של לוי יצחק מנותק מהמציאות ואל תחשוב שאם אתה קונה בפחות מהמחירון שלו אז עשית את עסקת חייךהוא רק מעלה מחירים של מכוניות חדשות כדי שחברות הליסינג ירוויחוומעלה מחירים של מכוניות ישנות כדי שהביטוח עליהם יהיה כמה שיותר יקרבקיצור הכל מעל... כדי לצאת ידי חובה הוא מוריד כל חודש לכל המכוניות באחוז דיי קבוע, ומוצא חברות שעירות לעזאזל כמו פיאט כדי להצניח להם את המחירון, שלא יגידו שאין הבדל בין המחירים.בקיצור, המחירון של yad2 כבר יותר מחובר למציאות, אבל גם ממנו אתה יכול להוריד עוד 1000 שקל בכיף לאוטו כזה שאף אחד לא קונה כבר.
פורסם 2010 בפברואר 315 שנים בתמונות נראה טוב ושמור. אבל (וזה אבל גדול) קח בחשבון שהרכב נמצא על הכביש 14 שנים ויש המון בלאי שתצטרך לתקן. הרכב שרכשתי מהורי יד ראשונה משנת 95 ואני החלפתי (תחזיק חזק) 4 בולמים - 1600 שקלים כולל עבודה ופרונט, טיפול מקיף למנוע הכולל רצועת טיימינג, רצועת אלטרנטור, טיפול 10K, שמן גיר, אטם עליון, נוזל הגה כוח -1,000 שקלים, ריפוד מחדש של הגג - 700 שקלים (הישן פשוט התקלף לחלוטין) ו-4 צמיגים חדשים ב-1,000 שקלים. (נכשלתי טסט על צמיגים) לדעתי משתלם לקחת רכב קטן וידני בשנתון גבוה יותר. נסה להוסיף עוד כמה אלפיות לרכישת פונטו דור 2. הרכב קיבל 4 כוכבים במבחני הריסוק (טנק בהשוואה לכוכב וחצי של פונטו דור ראשון ואפס כוכבים במקרה של 306), זריז, חסכוני, חלפים זולים, נוח לנהיגה בסביבה עירונית ואמין למדי בתנאי שקיבל טיפול ראוי במשך השנים. עדיף שלא תתחיל להתעסק עם רכב צרפתי ישן ואוטומט. זו לא מיטה חולה. זה בית חולים שדה של האו"ם באפריקה אחרי התפרצות מגפה.
פורסם 2010 בפברואר 315 שנים המחירון שלה הוא 9200 בדיקה קצרה (מאוד) באתר יד2 היתה מראה לך שהאוטו הזה נמכר חופשי ב8K, ואפשר למצוא גם ב6K וגם ב5K... בדקת בכלל במקומות נוספים לפני שקפצת על ה"מציאה" הזו?
פורסם 2010 בפברואר 315 שנים צריכת דלק- ככה ככה. אמינות- הגיר אוטמט של ה 306 הראשונות נוטה להתפגר, לא ממש מומלץ.המנוע לא רע מבחינת האמינות, לפחות.דעתי האישית- אם כבר קונים רכב ישן בתקציבים כאלו, לא לרדת לשנתון מתחת 97. אחרי שרכב נמצא 15 שנה על הכביש הוא דורש אישור תקינות בלמים לפני טסט, ואחרי 20 שנה הוא דורש טסט פעמיים בשנה.אוטומט בשנתונים האלו- מאוד לא מומלץ, לחלק מהרכבים יש רק 3 יחסי העברה (מה שאוטומטית אומר אותו זולל דלק בתוך העיר, סביר מינוס מחוץ לעיר)ועדיף להשקיע 10K על רכב שנת 99-2000 מ 8 על 96-7, זו הוצאה שחוזרת בתחזוקה.
פורסם 2010 בפברואר 515 שנים בתמונות נראה טוב ושמור. אבל (וזה אבל גדול) קח בחשבון שהרכב נמצא על הכביש 14 שנים ויש המון בלאי שתצטרך לתקן. הרכב שרכשתי מהורי יד ראשונה משנת 95 ואני החלפתי (תחזיק חזק) 4 בולמים - 1600 שקלים כולל עבודה ופרונט, טיפול מקיף למנוע הכולל רצועת טיימינג, רצועת אלטרנטור, טיפול 10K, שמן גיר, אטם עליון, נוזל הגה כוח -1,000 שקלים, ריפוד מחדש של הגג - 700 שקלים (הישן פשוט התקלף לחלוטין) ו-4 צמיגים חדשים ב-1,000 שקלים. (נכשלתי טסט על צמיגים) לדעתי משתלם לקחת רכב קטן וידני בשנתון גבוה יותר. נסה להוסיף עוד כמה אלפיות לרכישת פונטו דור 2. הרכב קיבל 4 כוכבים במבחני הריסוק (טנק בהשוואה לכוכב וחצי של פונטו דור ראשון ואפס כוכבים במקרה של 306), זריז, חסכוני, חלפים זולים, נוח לנהיגה בסביבה עירונית ואמין למדי בתנאי שקיבל טיפול ראוי במשך השנים. עדיף שלא תתחיל להתעסק עם רכב צרפתי ישן ואוטומט. זו לא מיטה חולה. זה בית חולים שדה של האו"ם באפריקה אחרי התפרצות מגפה. סה"כ, חוץ מהריפוד גג, מדובר בהוצאות שוטפות על בלאי טבעי.גם לרכבים חדשים עושים טיפולים ומחליפים צמיגים.
פורסם 2010 בפברואר 515 שנים הרוב באמת בלאי טבעי. היו תקלות פה ושם כמו חיישן טמפרטורה ותרמוסטט, אבל את הפינה הזאת סגרתי ב-300 שקלים כולל חיישן מקורי. עכשיו יש לי ריפוד גג כמו במרצדס. ;D
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.