עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

לא מצליח לחבר את הPS3 לאינטרנט - לא חוטי ולא אל-חוטי

Featured Replies

פורסם

שלום,

מסיבה שאינני מצליח לעלות עליה, אני לא מצליח לחבר את הPS3 לאינטרנט באמצעות נתב.

לא באופן אלחוטי ולא באופן חוטי.

קצת נתונים.

יש לי חיבור גיימר בבזק בינלאומי שמצריך חייגן לכן חיברתי נתב מסוג (3com) על מנת שאוכל לחבר גם את הPS3.

לאחר חיבור הנתב, האינטרנט במחשב עובד אך החיבור לPS3 לא עובד .

הלכתי על מדריך מאחד אתרי הPS3 שמסביר בצורה ברורה גם כיצד לחבר בצורה חוטית וגם בצורה על חוטית, אך בשני המקרים

ה TEST CONNECTION נכשל בשורה השניה.

אני מניח שהחיבור האלחוטי יכול להיות טיפה מסובך יותר מאחר ויש צורך בהגדרות הנתב במחשב שאני לא כל כך מבין בהם ולכן ניסיתי

חיבור חוטי שמשום מה נכשל.

מישהו יכול לעזור לי בחיבור גם האלחוטי וגם החוטי או לכל הפחות בחוטי (הפשוט יותר)

אם יש למישהו חיבור גיימר בבזק בינלאומי ויוכל לעזור זה בכלל יהיה מבורך.

תודה

פורסם

גיימר זה סוג חבילה , לא סוג חיבור.

הנתב שלך הוא זה ש"מחייג"?

או שיש לך חייגן על המחשב כשאתה מתחבר איתו?

אתה צריך שהנתב שלך יהיה זה שמחייג ומשאיר את החיבור חיי.

אם זה קורה , אז הבעיה שלך היא חסימת פורטים מסוימת , חפש אם יש לך EXPOSED HOST או DMZ בהגדרות הנתב.

(אבל זה בתנאי שאתה מצליח לגלוש לדוגמא ולקבל IP , אבל לא PSN)

ליביו

פורסם
  • מחבר

הדגשתי את הגיימר, מאחר וחבילה זו חייבת בחייגן ועל כן לא ניתן לעבור לחיבור ללא חייגן ולפתור את כל הבעיה (לפני שעשיתי גיימר לא היתה לי בעיה עם הפלייסטיישן).

בכל מקרה אני אחפש את מה שאמרת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.