עבור לתוכן

פורטים לא מוכנים להפתח - LEVEL1 6001 בחיבור L2TP

Featured Replies

פורסם

אני מחובר דרך הוט ובב"ל בחיבור 12 מ"ב. לאחרונה ולאחר קשיים לא מעטים

עברתי מחיבור ללא חייגן (MPLS) לחיבור L2TP. יש לציין כי הראוטר

היה מוכן לחבר אותי רק לאחר מחיקת כל ההגדרות הישנות שהיו עליו וגם

עכשיו כשיש ניתוקים מדי פעם הוא מסרב להתחבר עד למחיקת כל ההגדרות

וקינפוג מחדש.

הבעיה היא שמאז שעברתי לחיבור זה, הפורטים שאני מקנפג בראוטר מסרבים להפתח.

הם לכאורה מופיעים בראוטר כפתוחים אבל בבדיקה דרך PORT CHECKER הם מתגלים כסגורים.

הגדרתת ה- IP שלי מדוייקת וזו גם לא בעיה FIREWALL כי הוא מקונפג כבר מזמן.

מה לעשות ??

פורסם

יש לך UTORRENT ? הבדיקה שם לא מדויקת אם יש לך V ירוק עם NETWORK OK אז הפורטים פתוחים .

פורסם
  • מחבר

יש לי סימן קריאה צהוב, ושום UPLOAD לא עובד >:(

פורסם

שלום oriberko,

נראה שמקור הניתוקים הוא הראוטר, ישנם ראוטרים מסויימים אשר אינם עובדים בצורה תקינה

בחיבור חייגן ברשת הכבלים וגורמים לניתוקים.

נסה להתחבר בעזרת ראוטר אחר או ע"י חיבור המחשב ישירות למודם והגדרת חייגן.

כך נוכל לוודא האם זהו אכן מקור התקלה.

בנוסף, הפורטים קשורים אך ורק להגדרות הראוטר,

לכן ישנן שתי אפשרויות:

1. הגדרה לא נכונה של הפורטים.

2. הראוטר לא תקין.

המשך גלישה מהנה,

לוטם בזק בינלאומי.

פורסם

יש לי סימן קריאה צהוב, ושום UPLOAD לא עובד >:(

מה זאת אומרת ? גם אם אין פורטים פתוחים בכלל עדין יש קצת UPLOAD ...

ניסית לכבות לגמרי את ה FIREWALL ?

פורסם
  • מחבר

udii - אכן יש אפלוד כמעט זניח, רחוק מהרגיל. בכמה שעות העליתי 1 מ"ב.

לוטם - אכן היתה לי בעיה קשה להתחבר ב- L2TP גם במחשב עם חייגן

וגם בראוטר. רק טכנאי הוט עם לפטופ הצליח להתחבר עם חייגן, וכאמור

רק מחיקת כל ההגדרות בראוטר אפשרו את החיבור מלכתחילה. במחשב שלי - אין

אפשרות להתחבר עם חייגן. חלון החיבור נתקע ולאחריו תקלה 678.

בעניין הראוטר זה מוזר כי הראוטר הזה ידוע כתקין ב- L2TP ואפילו משווק על-ידכם ככזה.

פורסם
  • מחבר

קושחה מעודכנת

פורסם

היי oriberko,

לרוב הודעת שגיאה מספר 678 מעידה כי מקור התקלה הוא בהגדרת החייגן או במודם עצמו.

נסה לחבר את המודם ישירות למחשב ולהוריד חייגן אוטומטי מכתובת האינטרנט הבאה:

http://212.25.77.173

לאחר מכן נסה להתחבר שוב, במידה ואתה מקבל שגיאה מספר 789 הפעל מחדש את המחשב.

אם גם באופן חיבור זה אתה עדין חווה ניתוקים ככל הנראה התקלה נובעת מהתשתית.

בנוסף אשמח אם תשלח לי בהודעה פרטית או לכתובת המייל online@bezeqint.net

את שמך המלא ושם המשתמש שלך בבזק בינלאומי על מנת שאבדוק כי

הגדרות החשבון שלך תקינות אצלנו ( :

המשך גלישה מהנה,

לוטם בזק בינלאומי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים