עבור לתוכן

שיחה שהייתה לי אצל חנות מקוונת עם צ'אט מקוון

Featured Replies

פורסם

מכירים את הטרנד החדש של החנויות באינטרנט? אתה נכנס לאתר ובום! נציג שירות (אם זה באמת נציג שירות) מתחיל לדבר איתך.

מוזר כי באתרים נפרדים נציג שירות בשם עדי קפצה מול פניי.

הנה שיחה שניהלתי איתה כדי לבדוק האם היא מכונה:

מתחבר לנציג שירות ...

עדי: שלום ... אני נציגת שירות של האתר

עדי: אתה מתעניין ברמקולים מולטימדיה 2.1 תצוגת VFD אנימציה DIVOOM שלנו?

עדי: אתה רוצה שניצור אתך קשר עם הצעה משתלמת במיוחד ופרטים נוספים?

מבקר: AKUO

מבקר: שלום

עדי: אני ממליצה שתדבר על זה עם אחד מנציגינו...

עדי: תן לנו את מס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותייך

עדי: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: אני הבחור מהאתר הקודם עדי, מה שלומך?

עדי: בסדר ...

עדי: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עדי: אני חושבת שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות...

עדי: האם אתה מעונין?

מבקר: כמובן שאני רוצה, להציג טלפון?

עדי: כדי ליצור קשר עם נציגינו התקשר עכשיו לטלפון: 03-5184878 מכירות

או 03-5185722 תמיכה טכנית

מבקר: רגע אני יביא את שלי

מבקר: 08-6101515

עדי: תודה. קלטתי את מספרך במערכת וניצור איתך קשר בהקדם עם הצעה מיוחדת עבורך.

מבקר: את אוהבת אותי?

עדי: בטח ...

עדי: אני אוהבת הרבה דברים...

מבקר: טוב ביי עדי

מבקר: :)

עדי: בסדר, איך אני יכולה לעזור לך?

מבקר: אני צריך חברה

עדי: פרטייך נשמרו במערכת ונציגינו יוכלו לעזור לך עם זה...

עדי: הם יחזרו אלייך במהרה. בינתיים, אתה יכול לסגור את חלון הצ'ט ולהמשיך לגלוש.

מבקר: אין בעייה עדי, ביי!

עדי: בסדר, איך אני יכולה לעזור לך?

מבקר: כבר אמרתי לך אני צריך "חברה"

עדי: נציגינו יחזרו אלייך בזמן הקרוב כדי לספק לך פרטים נוספים

עדי: בינתיים, אתה יכול לסגור את חלון הצ'ט

מבקר: עדי?

עדי: נציגינו יחזרו אלייך בזמן הקרוב

מבקר: אבל עדי

עדי: בסדר, איך אני יכולה לעזור לך?

מבקר: עדי בת כמה את?

עדי: אני בת 26.

עדי: פרטייך נשמרו במערכת ונציגינו יוכלו לעזור לך עם זה...

עדי: הם יחזרו אלייך במהרה. בינתיים, אתה יכול לסגור את חלון הצ'ט ולהמשיך לגלוש.

מבקר: טוב זהו אני הלכתי, אבל רגע, את מכונה?

עדי: סליחה. לא הבנתי למה אתה מתכוון?

מבקר: זה בחור אמיתי שאני מדבר איתו עכשיו?

עדי: אני דמות וירטואלית. אני לא חכמה כמו בנאדם...

עדי: אבל אני לומדת דברים חדשים כל יום.

מבקר: כמו מה?

עדי: לא הבנתי למה אתה מתכוון... אתה מחפש מוצר או שסתם בא לך לדבר ....

מבקר: אממ כבר מצאתי מוצר :)

עדי: אנו יכולים להציע לך עצות מקצועיות והמלצות...

עדי: נציגינו יחזרו אלייך בזמן הקרוב כדי לספק לך פרטים נוספים

מבקר: תגידי, איך הרמקולים האלו?

עדי: בינתיים, אתה יכול לסגור את חלון הצ'ט

עדי: נציגינו יחזרו אלייך בזמן הקרוב

מבקר: את לא יכולה לסגור את החלון?

עדי: בסדר

מבקר: את עדיין פה?

עדי: אנו משווקים מגוון של מוצרי חשמל. אצלנו תמצא הכול! החל ממייבשי שיער ועד למערכות ניווט מתקדמות!

עדי: אנו עובדים עם מגוון של ספקים ואנו יכולים לתת לך מחירים ללא תחרות!

עדי: נעשה את מירב המאמצים לתת לך את המחיר הזול בשוק

פשוט הכנס את מספרך ונציגנו יחזרו אלייך...

מבקר: איך הקלדת את זה כלכך מהר?!

עדי: לא הבנתי את השאלה שלך... תנסה להיות מדוייק יותר

מבקר: אני אוהב אותך

:lol: :lol: :lol:

פרסמו מקרים דומים כאוות נפשכם :)

פורסם

הולי שיט, זה אדיר :yelclap:

אבל למה להם לעשות את זה?

חוץ מזה, אני חושב שלמקרר שלי יש AI יותר מתוחכם מזה

פורסם

אור אתה לא צריך חברה, אתה דורש חברה.

פורסם

חחחח

שיחה שהיתה לי עם אותה עדי לפני כחודש, בשעה 3:50am

מתחבר לנציג שירות ...

עדי: שלום ... אני נציגת שירות של האתר

עדי: אתה מתעניין במוצרים החדשים שלנו?

עדי: אתה רוצה שניצור אתך קשר עם הצעה משתלמת במיוחד ופרטים נוספים?

מבקר: אוי, אני מאוד מקווה שאת "עדי" ממוחשבת ולא אחת אמיתית...

עדי: אני דמות וירטואלית. אני לא חכמה כמו בנאדם...

עדי: אבל אני לומדת דברים חדשים כל יום.

מבקר: חחחח גדול

עדי: אני שמחה שעזרתי ...

מבקר: בואי נבדוק עד כמה את חכמה

עדי: אני לא יודעת אם אני באמת אינטיליגנטית...

עדי: אבל מה שבטוח זה שאני מנסה ללמוד קצת יותר כל יום.

מבקר: בשולחן מחשב דגם טופ דסק 2107, מה הרוחב של המשטח למקלדת? יש בו מקום לעכבר?

עדי: אני ממליצה שתדבר על זה עם אחד מנציגינו...

מבקר: יופי

עדי: תן לנו את מס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותייך

עדי: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: לא

עדי: אתה בטוח? ההצעה תקפה לזמן מוגבל בלבד!

עדי: אני הולכת עכשיו, להצטרפות, הכנס את מספרך בתיבת הטקסט שלמטה.

מבקר: מעניין לי את הביצה

עדי: בסדר

עדי: האם אתה בטוח שאינך מעוניין שנציג מקצועי יצור עמך קשר?

עדי: אני חושבת שנציג מקצועי יכול לעזור לך בהתלבטויות...

מבקר: כן

עדי: האם אתה מעונין?

מבקר: לא יא מפגרת מה את לא מבינה?

עדי: אני וירטואלית מאוד ,קשה לי להיות חכמה כמו בנאדם... אבל אני משתדלת.

מבקר: טוב יאללה ביי

עדי: אוקיי, פשוט תקליד את מספר הטלפון שלך בתיבת הטקסט שלמטה.

מבקר: לא רוצה

מבקר: מטומטמת

עדי: למה לדבר בצורה כזאת? איך יכול להיות שמישהו כמוך מדבר כל כך לא יפה?

במה אני יכולה לעזור לך?

מבקר: תמותי כלבה

עדי: אני ממליצה שתדבר על זה עם אחד מנציגינו...

עדי: תן לנו את מס' הטלפון שלך ואחד מנציגינו ישמח ליצור עמך קשר ולענות על כל שאלותייך

עדי: אתה רוצה שאחד מנציגינו יתקשר אלייך?

מבקר: כן

עדי: אוקיי, פשוט תקליד את מספר הטלפון שלך בתיבת הטקסט שלמטה.

מבקר: 051-2345678

עדי: תודה. קלטתי את מספרך במערכת וניצור איתך קשר בהקדם עם הצעה מיוחדת עבורך.

עדי: שאלה אחרונה...

עדי: כדי לתת לך את ההצעה הטובה ביותר, אני אשמח אם תגיד לי במה אתה מתעניין. מהם המוצרים שחיפשת? מה רצית למצוא באתר?

מבקר: את דבילית שאין דברים כאלה

עדי: תודה, אחד מנציגינו ייצור עמך קשר ברגע שיתפנה!

עדי: אתה יכול לסגור את החלון עכשיו... ביי

מבקר: ביוש! ^_^

עדי: סליחה. לא הבנתי למה אתה מתכוון?

מבקר: פףףףף

עדי: פרטייך נשמרו במערכת ונציגינו יוכלו לעזור לך עם זה...

מבקר: עזבי, תמותי וזהו

עדי: הם יחזרו אלייך במהרה. בינתיים, אתה יכול לסגור את חלון הצ'ט ולהמשיך לגלוש.

מבקר: כן כן

עדי: אוקיי.

עדי: נציגינו יחזרו אלייך בזמן הקרוב כדי לספק לך פרטים נוספים

מבקר: בייייייייייייייייייייייייייייייושששש

עדי: בינתיים, אתה יכול לסגור את חלון הצ'ט

מבקר: כבר אמרת את זה! שתקי כבר יא פסיכית

עדי: נציגינו יחזרו אלייך בזמן הקרוב

מבקר: כוס אמאמאמא שלך ושל הנציגים שלך

עדי: אני דמות וירטואלית. אני לא חכמה כמו בנאדם...

עדי: אבל אני לומדת דברים חדשים כל יום.

מבקר: לא חכמה כמו בן אדם?? איזה אנדרסטייטמנט.. את טיפשה יותר מנעל!

עדי: אני דמות וירטואלית. אני לא חכמה כמו בנאדם...

עדי: אבל אני לומדת דברים חדשים כל יום.

מבקר: רוצה ללמוד למצוץ סוכריה שלא נגמרת?

עדי: איזה אוצר מילים! אני לא נעלבת אבל ממש לא בא לי לנהל כזאת שיחה...

מבקר: חבל, את דווקא נראית דיי כוסית

עדי: בסדר

מבקר: קיצר ביי

עדי: ביי

פורסם

משעשע , אבל אני חושב שזה לא רע יחסית לבוט. הרי לא באמת ציפיתם שהיא תעבור מבחן טיורינג.

פורסם

מה לא רע, זה מצויין.

פורסם

משעשע , אבל אני חושב שזה לא רע יחסית לבוט. הרי לא באמת ציפיתם שהיא תעבור מבחן טיורינג.

^ אתה רומז בעדינות, שהיא עדיפה על הרבה מהמשתמשים שיש כאן בפורום? :smile1:

לפחות, אין לבוט הזה שגיאות כתיב.

פורסם

תכלס ממש התלהבתי כשהיא ענתה לי:

עדי: איזה אוצר מילים! אני לא נעלבת אבל ממש לא בא לי לנהל כזאת שיחה...
פורסם

טוב אז יש לי 2 דברים להגיד/לשאול:

1: באיזה אתר אפשר להתנסות בשטות המעניינת הזאת?

2: כאשר אתם מחפשים את "אני דמות וירטואלית" בגוגל אתם מקבלים באחת התוצאות גרסה פחות עדינה של האשכול ב FXP ("ומתי אני א*** אותך עדי?").

פורסם
התוכן המבוקש (אשכול) הינו שגוי - רוב הסיכויים שמנהל מחק אותו. במידה ועשיתם הכל כהלכה, דווחו על הבעיה בפורום משוב.

:(

אה, לא כזה מעניין...

קישור

פורסם

אני לא יודע אם זה בוט או לא [ואני חושב שזה בנאדם שפשוט מסווה את עצמו כבוט], אבל דיברתי עם הנציג בצ'ט של בזק בינלאומי, וזה בן אדם אמיתי בטוח.

פורסם

אתה באמת עד כדי כך לא-בדיוק-חכם שאתה לא מסוגל להבין את ההבדל ?

פורסם

עמרי... הכל בסדר?

כרגע כתבת למישהו "לא-בדיוק-חכם" כשהייתה לך הזדמנות שלא משתמעת לשתי פנים לקרוא לו טיפש

אתה בטוח שאתה לא חולה?

ומעבר לכך, אני חייב להסכים

זה לא בדיוק מסובך לבדוק אם זה בוט או בן אדם

פורסם

זה הרבה מעבר ל"לבדוק", זה היגיון בסיסי...

מין הסתם לבזק בינלאומי יש עשרות נציגים שזאת בדיוק העבודה שלהם, ומין הסתם יהיה אנשים אמיתיים שיוודאו מולך מספר ת.ז. ואמצעי תשלום לפני שהם משנים לך חבילת גלישה - לעומת תוכנה מפגרת באיזה אתר נידח שקופצת ומתחילה לדבר איתך על דעת עצמה ברגע שנכנסת לאתר..

פורסם
בן אדם שמסווה עצמו כבוט

:facepalm:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים