פורסם 2010 בינואר 1715 שנים בזמנו שקניתי את המסך שלי DELL 2209WA, קיבלתי אותו עם שליח UPS.אני זוכר שנאמר במקרה ותהיה תקלה יש אפשרות להביא את המסך לאופיס דיפו, ומשם UPS לוקחים אותו למעבדת יעל פתרונות(בחינם)...נכנסים היום לאתר של אופיס דיפו ואני לא רואה שום דבר בעינין.דבר נוסף, מה הזכויות שלי בתור צרכן?תוך כמה זמן הם חייבים לתקן את המסך?האם אני זכאי לקבל מסך חלופי כל עוד שלי בתיקון?
פורסם 2010 בינואר 1815 שנים אני מניח שבעת הרכישה שלך קבלת כתב אחראיות מאופס דיפו המפרט את כל התשובות לשאלות הללו, אם כל הדברים שנאמרו גם כתובים, אני לא רואה שום סיבה לדאגה. ד"א, מה זה משנה איך לוקחים אותו למעבדה?
פורסם 2010 בינואר 1815 שנים האתר של אופיס דיפו הוא אחד הגרועים שנתקלתי בהם, לא הייתי מצפה למצוא בו אפילו את הלוגו של החנותאם חושבים על זה, זה די משעשע שאתרי האינטרנט של חנויות ישראליות שמוכרות ציוד טכנולוגי - הם בדרך כלל מיושנים, מסורבלים, מקולקלים, או סתם מכוערים ולא נוחים לשימוש.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.