עבור לתוכן

שוב... משלוחים בeBay

Featured Replies

פורסם

1. הזמנתי ממישהו מוצר דרך USPS FIRST CLASS אבל גיליתי שהוא בכלל שלח באמצעות PRIORITY FLAT RATE ENVELOPE (הרבה יותר מהיר וטוב). מה אני אמור לעשות? לתרום לו כסף? הוא לא שאל אותי וכנראה התבלבל או משהו.

2. הזמנתי מוצר דרך USPS FIRST CLASS. המשלוח התקבל ב-18 לדצמבר וטרם הגיע - מה שאומר שעבר כבר כמעט חודש. מה יש לעשות?

וסתם משהו הזוי מהצד, את הUSPS FIRST CLASS המוכר אמר לי שזה PRIORITY, והPRIORITY (שאגב נשלח הרבה יותר מאוחר וכבר הגיע) היה אמור להישלח בFIRST CLASS - ואין קשר בין המוכרים/הקניות (???)

תודה

פורסם

1. אל תעשה כלום.

2.תמתין עוד קצת, יש הרבה משלוחים שמתעקבים.

עד 45 יום יש לך אפשרות לפתוח דיספוט בפאיפל

3. כן יש מוכרים ששולחים בצורה אחרת ממה שהם כותבים, דוגמא שלי: הזמנתי מוצר בUSPS EXPRESS והוא שלח בPRIORITY.

אם המוכר שלח לך במשלוח יותר זול ושילמתה על היקר זכותך לבקש את ההפרש מחירים שבין המשלוחים.

פורסם

לי הבטיחו שדרוג לUPS nextday בחינם וזה כתוב גם בקבלה של PAYPAL.

בסוף שלחו לי את זה אחרי כמעט שבוע בfedex express

:-\

פורסם

מנצל את התרד קצת :smile1:

אני הזמנתי משהו ובחרתי בUSPS Priority Mail International זה נשלחב4 לדצבמבר, לצערי זה לא הגיע אלי עד עכשיו, לפי האתר של הדואר האמריקאי זה אמור לקחת עד 10 יום, נתתי לזה מספיק זמן, ופתחתי תלונה נגדו בפאי פאל, עכשיו אנחנו בהידברות, ועכשיו שמתי לב שהדואר בכלל נשלח בFirst-Class Mail International ובאתר של הדואר האמריקאי רשום שזמן ההגעה משתנה...

עניתי לו שאם זה לא מגיע אלי עד יום אחד לפני שאני פסול מהחמרת התלונה, אני מעלה את זה לרמת הפאי פאל.

צודק או לא?

פורסם

זה תלוי במידת האמינות של הבנאדם ומידת ההגנה שהפלטפורמה שדרכה קנית מספקת לך, אבל אתה אומר שכבר פתחת דיספיוט אז מה זה משנה.

פורסם

מה זאת אומרת מידת ההגנה של הפלטפורמה? קניתי באי באי דרך פאי פאל. המוכר הוא טופ סלר עם דירוג גבוהה.

פורסם

באיביי יש לך את הזכות לתת פידבק שלילי ואילו למוכר אין, העיסקה מתבצעת במע' סגורה ולמוכר יש כללי משלוח שהוא חייב לעמוד בהם: סוג המשלוח, מסגרת זמן שיש לו לשלוח, חייב לספק הוכחת משלוח. אם הוא לעומד באחד מאלה אתה יכול לפנות לשירות לקוחות לעזרה, למרות שהפעם היחידה שפניתי לעזרה התקשורת הייתה די לקויה מצידם. בכל מקרה זה עדיף דרך לוחות/פורומים ששם חוץ מהיסטוריית הודעות וכמה פידבקים חיוביים במקרה הטוב זה אתה מול המוכר.

המוכר שלך לא היה כנה איתך לגבי שיטת המשלוח ועל בלבד הייתי נותן לו פידבק שלילי ופותח תלונה בResolution Center.

פורסם

אני אתן לו פידבק שלילי, ופתחתי בעיה בפאי פאל, במזנו לא מצאתי איפה לתת תלונה באי באי, כרגע אני מחכה לתגובה ממנו, ואעשה מה שרשמתי בהודעותי הקודמות.

פורסם

אל תהיה ישראלי טיפוסי ותיתן קודם כל פידבק שלילי ואחר כך תנסה להגיע לפתרון אלא תהיה חכם - תגיד לו שאתה מעוניין בהחזר הכסף שלך עקב אי הגעת המוצר שלך ואת אותם דברים תכתוב לפייפל. אל תיתן פידבק שלילי לפני שאתה מקבל תגובה ממנו ומפייפל כי אם הוא יקבל פידבק שלילי, כבר לא יהיה לו שום רצון לבוא לקראתך והוא רק יערים עלייך קשיים.

פורסם

לא נתתי פידבק שלישי עדיין, אל תדאג, יש לו עד ה29 לחודש להגיב לי. אם הוא לא יגיב ו/או אני אקבל את המוצר שלי, רק אז אני אעלה את זה הלאה לפאי פאל לקבלת ההחזר.

פורסם

וגם אם בסוף אתם מגיעים לאיזשהי פשרה ואתה מרגיש שהוא לא באמת היה 100 אחוז, אל תתן לו פידבק חיובי סתם כי אתה את שלך כבר סיימת, לפחות תרשום פידבק "נטרלי" קצר לתאר את העניין, אחרת כל המערכת של הפידבקים לא תועיל בכלום לגולשים.

פורסם

כמו שאמרתי מקודם הזמנתי משהו עם משלוח UPS overnight אבל הם שלחו לי את זה עם פדקס אקספרס וזה הגיע יותר משבוע אחרי.

השאלה איזה פידבק לתת

פורסם

הייתי משאיר ניטרלי ובדירוג עם הכוכבים מספר את הסיפור. סה"כ המוצר כן הגיע אליך אם כי באיחור.

פורסם

המשלוח זול בהרבה? אם כן הייתי שוקל לשים לו פידבק שלילי, המשלוח זה חלק מהקניה, זה שהמוצר הגיע זה רק חלק מהקניה.

אם מדובר על אותו שווי של משלוח רק של חברה אחרת, אז באמת עדיף נטרלי.

פורסם

על המשלוח אני לא שילמתי, זה היה משלוח בחינם.

בקבלה של פייפל כתוב ups overnight והוא שלח לי בפדקס.

אני הזמנתי את המכשיר בחמישי שעבר וקיבלתי אותו בשישי אחרי שבוע ויום, כאשר אתמול זה שקיבל כבר חזר לארץ, אז זה היה בדקה ה90

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים