עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעיות connectivity לסירוגין ב Windows7 - ראוטר סימנס(בזק) ונטויז'ן

Featured Replies

פורסם

שלום רב,

יש לי מע' הפעלה dual boot - XP ו- WIN7.

ב XP אין לי שום בעיה ויש תקשורת תקינה החל מרגע הפעלת המחשב ועד הכיבוי.

ב WIN7 (אותה חומרה בדיוק, כולל ציוד התקשורת - בזק ADSL וראוטר סימנס עם שירותי הספק נטויז'ן) יש בעיות: לסירוגין - פעם כן ופעם לא יש בעיית תקשורת.

זה מתחיל ברגע שהמחשב עולה עם מערכת ההפעלה האייקון של התקשורת מסומן בצבע צהוב עם הודעת network problem.

כשאני מסתכל על הדיאגרמה ש WIN7 מספק מפורט שם שיש תקשורת תקינה בין המחשב ל gateway אך בין ה gateway ל internet אין תקשורת. המחשב לא עונה לפינג לאתר walla כשניסיתי אך זיהה את ה IP שלו למרות שלא רשמתי (החזיר DNS תקין).

בכניסה לממשק של הראוטר הכל תקין והוא רושם שהוא מחובר!

אני מצליח לפתור את בעיית התקשורת בכמה דרכים: התקנה (repair) של הדרייבר של כרטיס הרשת המובנה - GIGABYTE, הסרה של הכ.רשת מה device manager וזיהויו מחדש ועוד דרכים פשוטות כאלו. ברגע שאני עושה אחד מהצעדים הנ"ל הבעיה נפתרת אך ברור שזהו לא יכול להיות פתרון קבוע.

שוב - יש פעמים שאני מתחיל את מע' ההפעלה והכל תקין ללא שום תקלות תקשורת שהבחנתי בהן אך לסירוגין (בערך חצי מהפעמים) יש בעיות.

הדרייבר של הכרטיס רשת ל WIN7 הוא הכי מעודכן.

גם כשכבר היה נדמה שתיקנתי את הבעיה עם הצעדים שציינתי כאן כמו הסרה והתקנה הבעיה שוב חזרה לאחר מכן.

באתר התמיכה של GIGABYTE רשום שאולי כדאי לעדכן את גירסת הביוס אך אני לא רוצה כל כך להתעסק עם זה.

מישהו כאן יוכל לכוון אותי מה כדאי לעשות?

תודה מראש.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.