עבור לתוכן

כמה אני אמור לשלם על החזר מהבנק?

Featured Replies

פורסם

יש ריבית ויש ריבית.

אפשר לקבל היום הלוואות בפריים (ואפילו בפריים מינוס) שבקושי תשלם עליהם ריבית.

רק לחזק,

אני מאמין ישיהיה לך יותר זול לשלם ריבית להלוואה מאשר ריבית של המינוס

כי היום ריבית זה אחוזים בודדים ולא יתווסף לך ה80 ומשהו שקל קנס על חריגה מהמסגרת אשראי.

פורסם

במה אתה עובד אם 116 שקל זה כמעט משכורת בשבילך ?

מה אתה מצפה שיביאו לך פרס על זה שאתה מבזבז כסף שאין לך ?

אני גם לא במצב כלכלי מעולה (מצב גרוע) אני לומד ועובד ומרוויח בערך 1600 שקל בחודש שזה כלום כסף .

ועוד עוזר לאמא שלי עם חשבונות ולא לוקח ממנה כסף .

וגם אני משלם את שכר הלימוד שלי .

אבל אני לא פותח פה דיון כל שבוע עד כמה שאין לי כסף .

במקום לפתוח דיונים פה בפורום לך תעשה משהו , תמצא עבודה אחרת או תחשוב איך לצמצם את ההוצאות .

הכי פשוט שתלך לבנק ותיקח הלוואה .

ומה זה מינוס ללא מסגרת ?

אין לך מסגרת במינוס ?

אתה ממש מפגר , אם אין לך כסף על תעשה מינוס כזה .

כי 50 שקל פה ו50 שקל שם בסוף זה מצטבר לסכומים גבוהים .

תחשב כמה הוצאות יש לך בחודש ותעשה מסגרת בהתאם , ותיקח גם הלוואה.

פורסם
  • מחבר

כבר דיברנו על זה שכל אחד קובע לעצמו איזה חיים יהיו לו, חוץ מכאלה שעסוקים כל היום בלהתבכיין ולהאשים את ביבי במצב שלהם..

חסר לך כסף? לך לעבוד.

אתה עובד ובכל זאת אין לך כסף להחזיק את הטוסטוס פשע-רשע-רוצחחח שלך? אז אל תחזיק אותו, סע באוטובוסים (אפילו שהמחיר עלה ב-80 אגורות! :o ותגלה פתאום שאתה חוסך הרבה מאוד כסף על אף ההתבכיינות שלך הדיון המקביל על העלאת מחירי התחבורה הציבורית).

אתה משלם סכומי עתק על אובר-דרפט בבנק? מה ציפית? לך לבנק (במקום לבכות בפורום באינטרנט ולהאשים את ביבי במצב שלך) ותדאג לסגור את האוברדרפט הזה ע"י הלוואה בריבית שפויה, שאותה תכסה ע"י השיטות שכתבתי למעלה.

פשוט, נכון?

קובע?

אם אני קובע שאני רוצה להיות ביל גייטס אני באמת יהיה?

ל-90% ממקומות העבודה מעסיקים במינימום, וכל ה-10% הנותרים כבר תפוסים, אתה חושב שזה קל למצוא עבודה שהשכר שלה שפויי?

איך אתה מחזיק אופנוע אם אתה במצב כלכלי בעייתי? לא העלו את מחירי הביטוח לרמות מחיר הזויות? (בזה ביבי וממשלתו כן אשמים)

זה נכון שלא כל אחד יכול להגיע במדינתנו לרמת החיים שהיה רוצה, אבל להתלונן על מינוס בבנק מצד אחד, ולהחזיק אופנוע מהצד השני זה פשוט טימטום.

את האופנוע יש לי שנה וחצי +, עוד לפני שהתחיל המשבר הכלכלי... כרגע תעריף הביטוח שלי הוא על התעריף היישן כי חידשתי לפני חצי שנה.

אני לא ממהר למכור אותו כי הוא מבהחלט מקל עליי מבחינה תחבורתית (נסעתי למכללה באוטובוס זה חתיכת זוועה, לפחות שעתיים נסיעה והרגליים כבר נרדמות לי, שלא לדבר על הפקקים שגדלים בקצב מסחרר - בבקשה אל תגידו לי את הדבר המטומטם הזה "אז תקום יותר מוקדם").

יכול להיות שהצב יישתפר ואני אתחרט על המכירה...

במה אתה עובד אם 116 שקל זה כמעט משכורת בשבילך ?

מה אתה מצפה שיביאו לך פרס על זה שאתה מבזבז כסף שאין לך ?

אני גם לא במצב כלכלי מעולה (מצב גרוע) אני לומד ועובד ומרוויח בערך 1600 שקל בחודש שזה כלום כסף .

ועוד עוזר לאמא שלי עם חשבונות ולא לוקח ממנה כסף .

וגם אני משלם את שכר הלימוד שלי .

אבל אני לא פותח פה דיון כל שבוע עד כמה שאין לי כסף .

במקום לפתוח דיונים פה בפורום לך תעשה משהו , תמצא עבודה אחרת או תחשוב איך לצמצם את ההוצאות .

הכי פשוט שתלך לבנק ותיקח הלוואה .

ומה זה מינוס ללא מסגרת ?

אין לך מסגרת במינוס ?

אתה ממש מפגר , אם אין לך כסף על תעשה מינוס כזה .

כי 50 שקל פה ו50 שקל שם בסוף זה מצטבר לסכומים גבוהים .

תחשב כמה הוצאות יש לך בחודש ותעשה מסגרת בהתאם , ותיקח גם הלוואה.

אתה יודע מה מצחיק פה?

שאתם אפילו לא שמתם לב לריבית שהם לוקחים לי, לא העלתם על הדעת אולי מדובר בטעות, אתם יודעים שכולנו בני אדם?

שהייתי בבנק לאומי הריבית הייתה הרבה יותר נמוכה (ואני חשבתי שאותו זמן שהיא גבוהה).

אני אקח את ההצעה לקחת הלוואה לבינתיים.

בבקשה לא עוד תגובות בסגנון של MILF.

פורסם

קובע?

אם אני קובע שאני רוצה להיות ביל גייטס אני באמת יהיה?

ל-90% ממקומות העבודה מעסיקים במינימום, וכל ה-10% הנותרים כבר תפוסים, אתה חושב שזה קל למצוא עבודה שהשכר שלה שפויי?

את האופנוע יש לי שנה וחצי +, עוד לפני שהתחיל המשבר הכלכלי... כרגע תעריף הביטוח שלי הוא על התעריף היישן כי חידשתי לפני חצי שנה.

אני לא ממהר למכור אותו כי הוא מבהחלט מקל עליי מבחינה תחבורתית (נסעתי למכללה באוטובוס זה חתיכת זוועה, לפחות שעתיים נסיעה והרגליים כבר נרדמות לי, שלא לדבר על הפקקים שגדלים בקצב מסחרר - בבקשה אל תגידו לי את הדבר המטומטם הזה "אז תקום יותר מוקדם").

יכול להיות שהצב יישתפר ואני אתחרט על המכירה...

אתה יודע מה מצחיק פה?

שאתם אפילו לא שמתם לב לריבית שהם לוקחים לי, לא העלתם על הדעת אולי מדובר בטעות, אתם יודעים שכולנו בני אדם?

שהייתי בבנק לאומי הריבית הייתה הרבה יותר נמוכה (ואני חשבתי שאותו זמן שהיא גבוהה).

אני אקח את ההצעה לקחת הלוואה לבינתיים.

בבקשה לא עוד תגובות בסגנון של MILF.

מינימום זה 21 שקל לשעה? 21*8=168 ביום, או 3360 בחודש לפי 20 ימי עבודה.

פעם הבאה אל תחתום על משהו שלא נראה לך ואל תבזבז כסף שאין לך.

פורסם

תפסיק להאשים את "המשבר הכלכלי" בטיפשות שלך, אתה סתם מוציא את עצמך דביל.

פורסם

חבר'ה - לא צריך לתקוף את הבן אדם, הוא בסך הכל ביקש להתייעץ. גם אם אתם חושבים שהוא נוהג בצורה שגויה, או שדעותיו מעידות לדעתכם על אופן חשיבה לקוי, לא צריך לגרום לו להרגיש חרא עם עצמו. אפשר גם להעביר ביקורת בצורה בונה.

:s07:

לגופו של עניין - אני מציע לך לוודא שהריבית הזו אכן הריבית שאתה אמור לשלם, ואם כן - תבדוק מה האפשרויות שלך כדי שתהיה לך מסגרת אשראי נורמלית שבה לא יקחו לך סכומי עתק על כל חריגה. מעבר לזה, כמו שנאמר פה, אתה יכול לקחת הלוואה - למרות שאני אישית עקרונית (כמעט) תמיד נגד לקיחת הלוואות (לפעמים אין מנוס כמובן, אני מדבר על מצבים שבהם זו אחת מבין מספר אפשרויות).

פורסם

תסביר בבקשה להדיוט (ואידיוט) כמוני איך "ביבי וממשלתו" אשמים או בכלל קשורים איכשהו לזה שחברות ביטוח חישבו בצורה מאוד פשוטה את הפרימיה הנדרשת לביטוח של אופנוע, וקבעו את מחירי הביטוח לפי המספרים שיצאו להם.

לפתע, אחרי עשרות שנים, חברות הביטוח נזכרו לפתע שיש להעלות תעריפים בצורה דראסטית?

התירוץ לכך כמובן היה שבעלי הרכבים מסבסדים את בעלי האופנועים. האם מחירי הביטוח על הרכב ירדו כתוצאה מההעלאה לאופנועים?

"ביבי וממשלתו" אשמים בכך שנוצר מצב (עקב כך שביטוח על אופנוע עולה כמו אופנוע) בו לאנשים שאין ביכולתם לקנות רכב (עם 100% מס על רכב, יש לא מעט כאלו), אין פתרון תחבורתי ראוי. ולא - התחבורה הציבורית כפי שהיא נראית, אינה פתרון ראוי.

פורסם

למרות שזה לא נושא הדיון אני מוכרח להסכים עם QWERTY שכל עוד אין תחבורה ציבורית ראויה כתחליף - כל דיבור על זניחת כלי-רכב אישי היא לא רלוונטית - ולו מהסיבה הפשוטה שאין תחבורה ציבורית בשבת (אפילו לא חלקית), אף שכמובן יש עוד סיבות רבות.

חוץ מזה, לקחת מס כה גבוה על מוצר שאין לו תחליף ישראלי (זה לא שאני יכול לקנות סוסיתא) זה פשוט לא הגיוני. המס לא מפחית (להבנתי) באופן משמעותי את מספר בעלי כלי-רכב (בהנחה שזו מטרתו?), הוא רק מכניס יותר כסף לקופת המדינה על חשבון משלם המסים בצורה שאין לה אח ורע בעולם המערבי.

פורסם

האמת שהמס על מכוניות לא באמת מכניס כסף לקופת המדינה כלומר, הוא כן מכניס, אבל אם המס היה צונח ל-50% (למשל),

אז יותר אנשים היו קונים מכוניות חדשות במקום משומשות ואז הירידה במס הייתה מתאזנת (פחות או יותר) עם העלייה בכמות הקניות ואז

לא באמת היה הבדל בהכנסות המדינה.

מעבר לכך, מכוניות חדשות יותר => בטיחותיות יותר => פחות תאונות ונפגעים קלים יותר בתאונות => חסכון לקופת המדינה

לו רק היה היגיון בארץ...

אבל אני חושש שסטינו מהנושא לחלוטין.

פורסם

לפתע, אחרי עשרות שנים, חברות הביטוח נזכרו לפתע שיש להעלות תעריפים בצורה דראסטית?

התירוץ לכך כמובן היה שבעלי הרכבים מסבסדים את בעלי האופנועים. האם מחירי הביטוח על הרכב ירדו כתוצאה מההעלאה לאופנועים?

"ביבי וממשלתו" אשמים בכך שנוצר מצב (עקב כך שביטוח על אופנוע עולה כמו אופנוע) בו לאנשים שאין ביכולתם לקנות רכב (עם 100% מס על רכב, יש לא מעט כאלו), אין פתרון תחבורתי ראוי. ולא - התחבורה הציבורית כפי שהיא נראית, אינה פתרון ראוי.

על מה אתה מדבר? המס על מכוניות רק ירד בתקופה האחרונה (ממשלת ביבי אאל"ט).

וכן, אין שום קשר בין הממשלה ובין ההחלטה של חברות הביטוח להעלות את תעריפי הביטוח של האופנועים.

חוץ מזה, גם אם היה קשר - אז טוב מאוד! זו החלטה מצויינת! אין שום סיבה שבעלי הרכבים יסבסדו את בעלי האופנועים.

פורסם

למעשה ההחלטה על ייקור התעריפים לאופנועים הם לא של חברות הביטוח

את תעריפי הפול מכתיב המפקח על שוק ההון ,הביטוח והחסכון שכפוף למשרד האוצר.

פורסם

על מה אתה מדבר? המס על מכוניות רק ירד בתקופה האחרונה (ממשלת ביבי אאל"ט).

וכן, אין שום קשר בין הממשלה ובין ההחלטה של חברות הביטוח להעלות את תעריפי הביטוח של האופנועים.

חוץ מזה, גם אם היה קשר - אז טוב מאוד! זו החלטה מצויינת! אין שום סיבה שבעלי הרכבים יסבסדו את בעלי האופנועים.

כפי שענו לך בדיון קודם שהיה ביננו בנושא, הורידו מס רכישה על רכב, ובו זמנית ביטלו את הפטור ממס על מערכות בטיחותיות. כלומר - המס לא ירד. עם זאת אנשים שמעריצים את ביבי (מסיבה לא ברורה), שומעים שהנה הוא הוריד מס כלשהו, ויותר שום דבר לא מעניין אותם.

לגבי מקבל ההחלטה יש תשובה מעליי.

אם אכן המחיר עלה על מנת שבעלי המכוניות לא יסבסדו את בעלי האופנועים - אני אשאל שוב - מדוע מחיר הביטוח על מכוניות לא ירד? (אני לא אכנס לויכוח האם צריך או לא צריך להיות סבסוד למחירי ביטוח על אופנוע, אך אחזור על טענתי שצריך להיות פתרון תחבורתי זול ויעיל לכאלו שאין באפשרותם לרכוש מכונית).

פורסם

מי שמחליט הוא המפקח, סה"כ חברות הביטוח הציגו למפקח "הפסדים" (בפועל מסתבר שהם דיווחו על 717 מיליון שקל רווח בשנה) והוא כמו הומו החליט להעלות את התעריף

די כבר לשלוף סתם נתונים

מאיפה הבאת את ה717 מליון האלו?

להעלות את התעריף, במקרה 3 המפקחים הקודמים עובדים כיום בחברות ביטוח, במקרה. ::) ::) ::)

באמת?

אייל בן-שלוש, ציפי סאמט, דורון שורר ומאיר שביט

אלו המפקחים לפני ענתבי

לך תבדוק איפה הם עובדים

האם אלה מכלול השיקולים? ממש לא. בעומק התודעה של המועמדים הראויים מהבהבת נורת אזהרה מסנוורת שגורמת להם לשאול את עצמם, איפה אמצא את עצמי ביום שאחרי? כנראה שהיא לא נשאלת סתם. כשבוחנים את מעמדם ומקומם של המפקחים על הביטוח בעבר בסקטור העסקי, מגלים שהם לא מאיישים תפקידים בכירים במשק. אף לא אחד מאלה שקדמו לענתבי - כמו אייל בן-שלוש, ציפי סאמט, דורון שורר ומאיר שביט - מהווה כיום שחקן דומיננטי במשק. מבן-שלוש, שהיה ממובילי רפורמת ועדת בכר, היו הציפיות הגבוהות ביותר. לאחר שעזב את משרד האוצר כיהן כיו"ר הוועדה המייעצת לדירקטוריון בסוכנות ההסדר שקל, שנמכרה לחברת הביטוח הפניקס, אבל בהמשך לא הצליח להשתלב בתפקידים בכירים נוספים.

דורון שורר היה היחיד שעשה רושם כמי שמשתלב בצמרת המגזר העסקי, כשמונה ליו"ר חברת מבטחים ומאוחר יותר ליו"ר הפניקס, אבל החתונה עם הפניקס לא הייתה מוצלחת וב-03' הוא התפטר מתפקידו. כך נפרד גם הוא מהתפקידים הבכירים. "זו לא תגלית", פוסק בכיר במשק ללא היסוס. "זה דבר ידוע. כל מי שמצוי בשוק ההון והביטוח ונמצא בקשר עם המפקחים על הביטוח לאורך שנים, יודע שזה גורלם".

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000525177&fid=585

פורסם

את האופנוע יש לי שנה וחצי +, עוד לפני שהתחיל המשבר הכלכלי... כרגע תעריף הביטוח שלי הוא על התעריף היישן כי חידשתי לפני חצי שנה.

אני לא ממהר למכור אותו כי הוא מבהחלט מקל עליי מבחינה תחבורתית (נסעתי למכללה באוטובוס זה חתיכת זוועה, לפחות שעתיים נסיעה והרגליים כבר נרדמות לי, שלא לדבר על הפקקים שגדלים בקצב מסחרר - בבקשה אל תגידו לי את הדבר המטומטם הזה "אז תקום יותר מוקדם").

יכול להיות שהצב יישתפר ואני אתחרט על המכירה...

כמו שקודמיי אמרו לך. אל תוציא כסף שאין לך. אני מבין שהנוחות מאוד חשובה לך. כן, אני יודע שכבר שלמת כסף על הביטוח ואם לא תשתמש אתה תזרוק כסף לפח. אבל תשקול שנית אוליי כן יהיה שווה לך לוותר על הקטנוע. חישבת, כמה כסף זה יחסוך לך אם תקנה חופשי-שנתי של סטודנטים/ כרטיסיות ביחס לדלק שאתה משלם כל חודש?

נכון, תחבורה ציבורית זה לא שוס וזה יכול מאוד להציק אחרי שמתרגלים לכלי רכב, ונסיעה יכולה לקחת הרבה מאוד זמן אבל יש לה את היתרונות שלה. יש מלא אנשים, שנוסעים באוטובוסים זה לא דבר חריג הם מתמודדים עם זה וחיים עם זה יום-יום אנשים מבוגרים, שבטח ובטח היו רוצים לקנות איזה טוס-טוס אבל הם מעדיפים לחסוך. בזמן שאתה נוסע באוטובוס אתה יכול לנצל את הזמן, בשביל לעבור על חומר הלימודים שלך. ואפילו להשתמש באיזה לפטופ/נטבוק ולעבור על מצגות. סתם דוג'. באוטובוס אתה ראש קטן ואתה בכלל לא צריך להתרכז בנהיגה, אתה יכול גם להרדם שם (אלא אם כן יש החלפת אוטובוסים, ואז זה קצת יותר בעייתי). וכן, אנשים קמים מוקדם בשביל ללכת לעבודה גם כשיש להם רכב. ההורים שלי, לשניהם יש רכב ושניהם משתדלים לצאת מהבית לפני 7, בשביל לא להתקע בפקקים. נכון, זה בטלח לא הכי כיף. אבל כשאתה יוצר לעצמך מחוייבות מסויימת אין לך יותר מדי ברירות.

לדעתי האישית, על נוחות לא מוותרים כשיש כסף. אבל אם אין לך, אז בהחלט אפשר לוותר עליה.

אבל מה הטעם, לבקש עצות. עם כל עצה שנותנים לך כאן אתה אנטי ואתה דוחה אותן בצורה אוטומטית?

פורסם
  • מחבר

די כבר לשלוף סתם נתונים

מאיפה הבאת את ה717 מליון האלו?באמת?

אייל בן-שלוש, ציפי סאמט, דורון שורר ומאיר שביט

אלו המפקחים לפני ענתבי

לך תבדוק איפה הם עובדים

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000525177&fid=585

לגבי הרווחים, עשיתי חיפוש ומצאתי רק דיבורים על כך בפורום, אם אתה מעוניין אני אפנה אותך לדיבורים בפורום, אני יודע שיש כתבה על הרווחים אך אני לא מוצא אותה.

לגבי העבודות של 3 המפקחים הקודמים אז את זה שמעתי מטל שביט עורך מגזין הרכב "אוטו" שלחתי לו בקשה שיביא לי הוכחה על כך...

ואל תדאג, הוא ייביא ועוד איך ייביא, מילה שלו זה מילה, כבר כותב למעלה מ-20 שנה בתחום הרכב.

רק שתבין האוכלוסייה שלנו ממשיכה להיות מופלת לרעה גם אחרי העלאה:

http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=53642

כמו שקודמיי אמרו לך. אל תוציא כסף שאין לך. אני מבין שהנוחות מאוד חשובה לך. כן, אני יודע שכבר שלמת כסף על הביטוח ואם לא תשתמש אתה תזרוק כסף לפח. אבל תשקול שנית אוליי כן יהיה שווה לך לוותר על הקטנוע. חישבת, כמה כסף זה יחסוך לך אם תקנה חופשי-שנתי של סטודנטים/ כרטיסיות ביחס לדלק שאתה משלם כל חודש?

נכון, תחבורה ציבורית זה לא שוס וזה יכול מאוד להציק אחרי שמתרגלים לכלי רכב, ונסיעה יכולה לקחת הרבה מאוד זמן אבל יש לה את היתרונות שלה. יש מלא אנשים, שנוסעים באוטובוסים זה לא דבר חריג הם מתמודדים עם זה וחיים עם זה יום-יום אנשים מבוגרים, שבטח ובטח היו רוצים לקנות איזה טוס-טוס אבל הם מעדיפים לחסוך. בזמן שאתה נוסע באוטובוס אתה יכול לנצל את הזמן, בשביל לעבור על חומר הלימודים שלך. ואפילו להשתמש באיזה לפטופ/נטבוק ולעבור על מצגות. סתם דוג'. באוטובוס אתה ראש קטן ואתה בכלל לא צריך להתרכז בנהיגה, אתה יכול גם להרדם שם (אלא אם כן יש החלפת אוטובוסים, ואז זה קצת יותר בעייתי). וכן, אנשים קמים מוקדם בשביל ללכת לעבודה גם כשיש להם רכב. ההורים שלי, לשניהם יש רכב ושניהם משתדלים לצאת מהבית לפני 7, בשביל לא להתקע בפקקים. נכון, זה בטלח לא הכי כיף. אבל כשאתה יוצר לעצמך מחוייבות מסויימת אין לך יותר מדי ברירות.

לדעתי האישית, על נוחות לא מוותרים כשיש כסף. אבל אם אין לך, אז בהחלט אפשר לוותר עליה.

אבל מה הטעם, לבקש עצות. עם כל עצה שנותנים לך כאן אתה אנטי ואתה דוחה אותן בצורה אוטומטית?

זה לא שלא ייצא לי הלוך-חזור באוטובוס, זה ועוד איך ייצא! זה א-י-ו-ם ונ-ו-ר-א.

אם אני עובר לאוטובוס זה מה שאני מקבל:

*הליכה של לפחות 2 ק"מ בסה"כ.

*זמן המתנה של איזה 20 דקות לפחות.

*פקקים שהולכים ומתארכים ולאוטובוס כמובן קשה לתמרן.

*מלא עומס על האוטובוס.

*עייפות, אם מדובר בישיבה ממושכת או עמידה ממושכת.

לי לוקח באופנוע 20-30 דקות להגיע למכללה, באוטובוס זה יוצא לי לפחות שעתיים (כולל הליכה ממושכת).

אחרי נסיעות באוטובוס חוזר מהמכללה כמו זומבי...

לגבי ההצעות, אתה ראית ששללתי את כל ההצעות?

תסתכל בדף הקודם ותראה שאני דווקא לקחתי בחשבון את עניין ההלוואה.

בכל מקרה היום קיבלתי בשורה משמחת שאמא שלי מקבלת אוטוטו חלק מהירושה אז היא אמרה שתעזור לי עד שאני אתגייס. ;D

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים